Gå til innhold

Være med på fantasier man ikke deler


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fordi kjæresten vil det. Snakker ikke om ting man synes er ubehagelig eller ikke vil, men mer "rare" ting som krever at man går litt ut av komfortsonen eller behersker seg for ikke å begynne å le. Gjør du det? Greier du å bli tent av det du også?

Jeg har for eksempel latt ekskjæresten montere blått lys på soverommet fordi han syntes det var sexy med blå kropper. Holdt på å le meg i hjel i starten, men tok meg sammen og det en fin opplevelse. Har også hentet frem onepiecen fra loftet ved TO anledninger, TO forskjellige menn.

Anonymkode: 88592...e48

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja han som er min faste sexpartner nå liker mye forskjellige ting som jeg ikke helt har sett poenget med, men jeg har gjort det for han og det tenner meg å se hvor tent han blir. Dette er enkle ting som hofteholdere, strømper etc så ikke noe avanserte ting. 

Anonymkode: b997f...5c4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det meste som ikke føles helt avtennende eller ekkelt/ubehagelig er jeg åpen for å prøve. Det kan i og for seg innebære latter også. Sex trenger da virkelig ikke å være så seriøst hele tiden.

Anonymkode: 71882...40f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666

Jeg ville gått temmelig langt for å prøve ting èn gang før jeg sa nei til det. Fordi jeg er nysgjerrig av natur, og fordi jeg vil være med en partner på hennes nytelsesreise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Det meste som ikke føles helt avtennende eller ekkelt/ubehagelig er jeg åpen for å prøve. Det kan i og for seg innebære latter også. Sex trenger da virkelig ikke å være så seriøst hele tiden.

Anonymkode: 71882...40f

Ja, jeg synes også at latter er en bra ting og at det er fint å ha det morsomt med sex. Sånne "rare" fantasier er fine sånn. Men innenfor rimelighetens grenser, å bare le i stykker partnerens innerste fantasier er ikke bra det heller. 

Enig i det der med at man blir ekstra tent av å se hvor tent partneren blir! Det kan være rart og morsomt i starten, men etterhvert eskalerer det gjerne bare til heftig og god sex! 

Ja takk til rare fantasier! Flere?

TS.

Anonymkode: 88592...e48

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...