Gå til innhold

Fint barnevennlig område i Sandefjord?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi skal flytte tilbake til hjembyen vår men er uenige om hvilken bydel.. jeg er oppvokst på store bergan og hadde det veldig fint der. Hvilke skoler og barne hager anbefaler dere? 

Anonymkode: bd043...334

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Siden du skal flytte hjem igjen, så bør du vel være litt kjent med hvordan forholdene er i Sandefjord nå. Hvis ikke så ville jeg sjekket med gamle venner om hva de synes. Hadde jeg vært deg så hadde jeg ikke flyttet tilbake til den møkkabyen, hvor penger og status er det viktiste.

Anonymkode: fe735...373

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Siden du skal flytte hjem igjen, så bør du vel være litt kjent med hvordan forholdene er i Sandefjord nå. Hvis ikke så ville jeg sjekket med gamle venner om hva de synes. Hadde jeg vært deg så hadde jeg ikke flyttet tilbake til den møkkabyen, hvor penger og status er det viktiste.

Anonymkode: fe735...373

Er det det? Har selv oppvokst der men flyttet derfra i 2006 og skal aldri bo der igjen. Men jeg har aldri opplevd at penger og status er i fokus. Synes bare hele byen er full av sladder, fyll og fanteri. 

Anonymkode: 46002...18f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Er det det? Har selv oppvokst der men flyttet derfra i 2006 og skal aldri bo der igjen. Men jeg har aldri opplevd at penger og status er i fokus. Synes bare hele byen er full av sladder, fyll og fanteri. 

Anonymkode: 46002...18f

Mange innflyttere sliter enormt med å bli godtatt i Sandefjord. Er et veldig lukket samfunn for nye innbyggere. Ikke lett å komme inn i allerde "lukkede" gjenger.

Anonymkode: fe735...373

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for svar. Jeg husker selvfølgelig pengepresset, spesielt da jeg begynte på SVGS. Men vi vil at barna skal vokse opp rundt besteforeldrene sine og ha så flott natur tilgjengelig.. ts

Anonymkode: bd043...334

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:
 

Mange innflyttere sliter enormt med å bli godtatt i Sandefjord. Er et veldig lukket samfunn for nye innbyggere. Ikke lett å komme inn i allerde "lukkede" gjenger.

Anonymkode: fe735...373

Ok det Vet jeg ingenting om siden jeg oppvokst der. Men at det er en drittplass er ingen hemmelighet. 

Anonymkode: 46002...18f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:
 

Takk for svar. Jeg husker selvfølgelig pengepresset, spesielt da jeg begynte på SVGS. Men vi vil at barna skal vokse opp rundt besteforeldrene sine og ha så flott natur tilgjengelig.. ts

Anonymkode: bd043...334

Jeg gikk også på svgs men opplevde aldri dette pengepresset. Mulig vi var i helt forskjellige gjenger.

Anonymkode: 46002...18f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror Larvik er bedre..er ikke langt unna Sandefjord 

Anonymkode: 3854d...707

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bodd litt forskjellige steder i Sandefjord og trives aller mest her vi bor nå som er i Haukerød/Bugården området😊

Anonymkode: d0ae9...6b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...