Gå til innhold

Hva synes dere som skinnsofaer damer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det har vært mange tråder om dette på KG. Du burde ha fått med deg at damer ikke like skinnsofaer. Skal du lykkes med å komme i buksene på en dame må du skaffe deg en annen sofa.

Anonymkode: 9d946...308

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Praktisk fordi de er lette å rengjør, men liker de ikke. Klamt og ubehagelig å sitte i. 

Anonymkode: 45a9c...a35

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle skilte eller single menn velger svart skinnsofa. Det er harry, og det er stygt. Jeg liker ikke skinnsofaer i det hele tatt. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slike typisk mannfolksofaer i svart skinn er ikke pene, for å si  det mildt. De konjakkfargede skinnsofaene som det linkes til i et innlegg her, er derimot noe annet! 

Anonymkode: ed936...31a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her, jeg skal ikke ha noen svart skinnsofa nei. Det blir nok en annen farge.

Anonymkode: 61af6...be6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blodharry. Forbinder med 17 åring hybel som tror det er voksent bare fordi skinn er dyrt.  

Upraktisk,  ubehagelig , hud og hår klistrer seg fast. Stygt 

Anonymkode: fd1b3...98d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes skinnsofa er stygt, bortsett fra chesterfields. Har det selv og det passer veldig godt med resten av stilen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, IommI skrev:
 

Hvis man har sex i skinnsofa kan man få brannsår... ellers så bør de være svarte, og av god kvalitet. Men særlig pent er det ikke. 

Hær har vi ei som gledelig deler erfaringer 

Anonymkode: 9ff48...e51

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Salvie skrev:
 

Elsker skinnsofaer, men de må da være moderne og cognacfarget. Gjerne med orientalske puter til. 😍 Synes det er stilfullt og renslig.

https://www.google.com/search?q=cognac+skinnsofa&client=ms-android-samsung&prmd=ismvn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiBupCI45TeAhWNlIsKHV-8CoEQ_AUICSgB

På et advokatkontor der man skal sitte på venteværelset i ti minutter ja. Ikke hjemme i en stue der man kveld etter kveld skal synke ned og kose seg i sofaen 

Anonymkode: fd1b3...98d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Salvie skrev:
 

Elsker skinnsofaer, men de må da være moderne og cognacfarget. Gjerne med orientalske puter til. 😍 Synes det er stilfullt og renslig.

https://www.google.com/search?q=cognac+skinnsofa&client=ms-android-samsung&prmd=ismvn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiBupCI45TeAhWNlIsKHV-8CoEQ_AUICSgB

De sofaene var fine. Jeg kunne kjøpt noe i den duren.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Trolltunge skrev:
 

Det med lettere å tørke av er tull. Jeg lot meg lure til å kjøpe skinnsofa da jeg fikk barn. Aldri har jeg vasket så mye på en sofa som den. ALT synes, og unger er ikke så høflige at de bare griser på flatene. Neida, i sømmene også, og jeg skrubbet og skrubbet. Etter 2 år røk sofaen ut, og jeg har siden hatt stoffsofa. Mye enklere å holde rent! 

Jeg trekker argumentet om rengjøring  ;) . Erfaring vinner over synsing.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Million skrev:
 

Alle skilte eller single menn velger svart skinnsofa. Det er harry, og det er stygt. Jeg liker ikke skinnsofaer i det hele tatt. 

Jeg er en singel mann og har i løpe av de 14 år siden jeg flyttet hjemmefra aldri hat en svart skinnsofa jeg har alltid hat tøysofa eller hva det nå kalles. Har heller aldri hat skinnstol.

Jeg kan ikke helt se for meg at jeg er den eneste single mann som ikke har skinnsofa eller skinnstol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Menn som skal ha skinnsofa velger sjeldent pent design og bruker å mye penger på den ene tingen at de slenger den inn i en tom stue og kombinerer den med et LACK bord fra IKEA, ikke noe teppe, masse ledninger til en SVÆÆÆR tv over på et skittent gulv som knaser av sand. ikke gardiner, tepper, puter - ingenting som gjør det koselig, komfortabelt og hyggelig. 

Blæh!! Ungkarsstil.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Eugene Onegin skrev:
 

Jeg er en singel mann og har i løpe av de 14 år siden jeg flyttet hjemmefra aldri hat en svart skinnsofa jeg har alltid hat tøysofa eller hva det nå kalles. Har heller aldri hat skinnstol.

Jeg kan ikke helt se for meg at jeg er den eneste single mann som ikke har skinnsofa eller skinnstol.

Burde vel skrevet alle som "alle" i anførselstegn. Som i "svært mange, nesten alle".

Ingen regel uten unntak, antar jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Antoinette skrev:
 

Menn som skal ha skinnsofa velger sjeldent pent design og bruker å mye penger på den ene tingen at de slenger den inn i en tom stue og kombinerer den med et LACK bord fra IKEA, ikke noe teppe, masse ledninger til en SVÆÆÆR tv over på et skittent gulv som knaser av sand. ikke gardiner, tepper, puter - ingenting som gjør det koselig, komfortabelt og hyggelig. 

Blæh!! Ungkarsstil.

Og høyttalere som tar halve stuen. :) 

Anonymkode: ed936...31a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:
 

Og høyttalere som tar halve stuen. :) 

Anonymkode: ed936...31a

Oh yes, hvordan kune jeg glemme de jævla høytalerne. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Og høyttalere som tar halve stuen. :) 

Anonymkode: ed936...31a

Jeg har slike høyttalere (er kvinne) :fnise: 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har skinnsofa i ene stuen, chesterfield. Jeg liker egentlig ikke skinnsofaer, men mannen elsker chesterfield. Så da ble det kompromiss; stoffsofa i ene stuen og chesterfield i den andre. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...