Gå til innhold

Hva synes dere som skinnsofaer damer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Heisann. Jeg er en mann som ønsker kvinners innspill på skinnsofaer :). Hva synes dere om skinnsofaer damer? Er for eksempel skinnsofaer mer attraktive enn andre sofaer, mindre attraktive eller spiller det ingen rolle?

Anonymkode: a161b...497

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:
 

Heisann. Jeg er en mann som ønsker kvinners innspill på skinnsofaer :). Hva synes dere om skinnsofaer damer? Er for eksempel skinnsofaer mer attraktive enn andre sofaer, mindre attraktive eller spiller det ingen rolle?

Anonymkode: a161b...497

Det er litt klamt syns jeg.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man har sex i skinnsofa kan man få brannsår... ellers så bør de være svarte, og av god kvalitet. Men særlig pent er det ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liker det ikke! Gir et kaldt og hardt  inntrykk og ikke så komfy som en myk tekstilsofa. Men kan forstå det hvis man har dyr eller barn som griser, er praktisk å kunne tørke over. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:
 

Hva mener du med "attraktive"?

Anonymkode: 8d59f...71f

At de ser pene ut, jeg burde nok ha brukt ordet pent istendenfor attraktiv:).

Anonymkode: 61af6...be6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Kitcat skrev:
 

Liker det ikke! Gir et kaldt og hardt  inntrykk og ikke så komfy som en myk tekstilsofa. Men kan forstå det hvis man har dyr eller barn som griser, er praktisk å kunne tørke over. 

Bortsett fra at hvis man har katt som klorer, eller hunder med langeklør syns det bedre på skinnsofa, og jeg tror ikke man kan reparere det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke skinnsofaer. De er kalde når det er kaldt, klamme når det er varmt, glatte og ganske ubehagelige å sitte i. Synes ikke de er særlig pene å se på heller, så nei takk. Jeg skjønner ikke hvorfor menn er så glad i skinnmøbler. Noen som kan forklare hva som er så bra med dem? Det eneste jeg kommer på er at de lukter godt og kan være enkle å tørke av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om de er av høykvalitets-skinn og godt design kan det være veldig lekkert, og ikke så kaldt heller som man skulle tro. Fake skinn derimot er det verste som finnes! 

Anonymkode: 10c57...5fd

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, hind skrev:
 

Jeg liker ikke skinnsofaer. De er kalde når det er kaldt, klamme når det er varmt, glatte og ganske ubehagelige å sitte i. Synes ikke de er særlig pene å se på heller, så nei takk. Jeg skjønner ikke hvorfor menn er så glad i skinnmøbler. Noen som kan forklare hva som er så bra med dem? Det eneste jeg kommer på er at de lukter godt og kan være enkle å tørke av.

De er fordelaktige ved middallergi.

Anonymkode: 61af6...be6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker ikke. De er som oftest ikke så gode å sitte i som en stoffsofa og færre farger å velge mellom blir det også. Fordelen er selvsagt at de er lettere å tørke av om et barn skulle komme med syltetøyklissede fingre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker ikke skinnsofa. Spesielt dårlig liker jeg slike litt overdådige skinnsofahjørner. Tror ikke det er noe triks for å imponere jenter å kjøpe skinnsofa. 

Ikke er det så praktisk som man skulle tro heller. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan se pent ut, om man kun er ute etter utseende. 
Komfortmessig helt grusomt. 

Hadde jeg skulle flytta sammen med noen som hadde skinnsofa så hadde fjerning av den vært førsteprioritet. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foretrekker skinnsofa pga jeg har dyr. Man kommer ikke unna røytesesong og er lettere å fjerne hår fra skinn enn stoff.

Anonymkode: 463ba...7d3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Elsker skinnsofaer, men de må da være moderne og cognacfarget. Gjerne med orientalske puter til. 😍 Synes det er stilfullt og renslig.

https://www.google.com/search?q=cognac+skinnsofa&client=ms-android-samsung&prmd=ismvn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiBupCI45TeAhWNlIsKHV-8CoEQ_AUICSgB

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Salvie skrev:
 

Elsker skinnsofaer, men de må da være moderne og cognacfarget. Gjerne med orientalske puter til. 😍 Synes det er stilfullt og renslig.

https://www.google.com/search?q=cognac+skinnsofa&client=ms-android-samsung&prmd=ismvn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiBupCI45TeAhWNlIsKHV-8CoEQ_AUICSgB

Er den typen jeg synes er flotte også. 

Anonymkode: 463ba...7d3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker said:
 

De er fordelaktige ved middallergi.

Anonymkode: 61af6...be6

Det har du rett i, men jeg tviler på at det er grunnen til at 90% av mannfolkene elsker svarte skinnsofaer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Cata skrev:
 

Liker ikke. De er som oftest ikke så gode å sitte i som en stoffsofa og færre farger å velge mellom blir det også. Fordelen er selvsagt at de er lettere å tørke av om et barn skulle komme med syltetøyklissede fingre. 

Det med lettere å tørke av er tull. Jeg lot meg lure til å kjøpe skinnsofa da jeg fikk barn. Aldri har jeg vasket så mye på en sofa som den. ALT synes, og unger er ikke så høflige at de bare griser på flatene. Neida, i sømmene også, og jeg skrubbet og skrubbet. Etter 2 år røk sofaen ut, og jeg har siden hatt stoffsofa. Mye enklere å holde rent! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...