AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2018 #1 Del Skrevet 19. oktober 2018 Jeg kunne få lån til bil hos en bank, trengte ikke eu-godkjent bil, men jeg måtte ha kasko på den hvis den var 10 år gammel. Kan dette stemme at det går å ta lån uten eu-godkjenning? Må reparere den selv, blir dyrt om forhandleren fikser det Anonymkode: 5cbe6...d44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2018 #2 Del Skrevet 19. oktober 2018 Banken skal vel ha pant i bilen, og da sikrer kasko deres økonomiske interesser også, ikke bare dine. EU-godkjenning har ingenting å si for banken, de blåser jo i om det er lov å kjøre med bilen eller om den må stå stille så lenge du betaler på lånet. Om du derimot kjører bilen uten EU-godkjenning og noe skulle skje så forsikringen ikke er gyldig vil jeg tro banken blir ganske muggen, men en bil som ikke er EU-godkjent trenger slett ikke være verdiløs, og kan derfor fint finansieres med et banklån. Tror jeg tra la la. Anonymkode: 112fe...9ce 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2jz Skrevet 14. februar 2020 #3 Del Skrevet 14. februar 2020 På 19.10.2018 den 20.43, AnonymBruker skrev: Jeg kunne få lån til bil hos en bank, trengte ikke eu-godkjent bil, men jeg måtte ha kasko på den hvis den var 10 år gammel. Kan dette stemme at det går å ta lån uten eu-godkjenning? Må reparere den selv, blir dyrt om forhandleren fikser det Anonymkode: 5cbe6...d44 Hvilken bank var det ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå