Gå til innhold

Parallelt univers


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har de siste ukene brukt alltiden min på å lese om parallelle universets og har med egen etterforskning og testing funnet funnet øm et parallelt univers og portalen over til dette universet. Jeg kommuniserer med versjonen av meg selv fra det andre universet og vi skal   bytte plass. Ikke for alltid, men vi skal undersøke det andre universet for å finne likhetene og forskjellene før vi kan presentere dette for reelle vitenskapsfolk. Er det noen som vet tvordan man komemr i kontakt med forskere på kvantefysikk og sånn for å få dem med på banenb?

Anonymkode: 42889...fc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er  portalen i et klesskap ?

Endret av Eugene Onegin
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Jeg har de siste ukene brukt alltiden min på å lese om parallelle universets og har med egen etterforskning og testing funnet funnet øm et parallelt univers og portalen over til dette universet. Jeg kommuniserer med versjonen av meg selv fra det andre universet og vi skal   bytte plass. Ikke for alltid, men vi skal undersøke det andre universet for å finne likhetene og forskjellene før vi kan presentere dette for reelle vitenskapsfolk. Er det noen som vet tvordan man komemr i kontakt med forskere på kvantefysikk og sånn for å få dem med på banenb?

Anonymkode: 42889...fc5

Drit i å kontakte forskere her på jorden. Bare gi den andre versjonen av deg selv beskjed om å sende noen over, gjennom portalen.

Sparer deg for mye pes her:-)

Anonymkode: c64c2...aac

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Oppgitt78 skrev:
 

Hvilke tester har du utført?

Jeg har lagt gjenstande  ved portalen og levnet dem, hvis jeg går for å hente gjenstanden etter 5 timer er det samme gjenstanden men hvis jeg venter 6 timer har den forandret seg. Dvs at det er samme gjenstanden men med små forskjeller. Den har  byttet pals med den tilsvarende gjenstanden fra det andre universet. Etterhvert tenkte jeg at sannsynligheten er stor for at parallelle meg gjør akkurat det samme på den andre siden, så jeg prøvde å skrive et brev å levne det der. Når jeg kom tilbake etter 6 timer var det et brev som lå der og lignet akkurat det jeg hadde skrevet bare med en annen farge på blekket.

Vi fikk da en connectiom gjennom det brevet så nå trenger vo ikke å være nær portalen for å kommunisere, vi kan snakke til hverandre når som helst

Anonymkode: 42889...fc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Jeg har lagt gjenstande  ved portalen og levnet dem, hvis jeg går for å hente gjenstanden etter 5 timer er det samme gjenstanden men hvis jeg venter 6 timer har den forandret seg. Dvs at det er samme gjenstanden men med små forskjeller. Den har  byttet pals med den tilsvarende gjenstanden fra det andre universet. Etterhvert tenkte jeg at sannsynligheten er stor for at parallelle meg gjør akkurat det samme på den andre siden, så jeg prøvde å skrive et brev å levne det der. Når jeg kom tilbake etter 6 timer var det et brev som lå der og lignet akkurat det jeg hadde skrevet bare med en annen farge på blekket.

Vi fikk da en connectiom gjennom det brevet så nå trenger vo ikke å være nær portalen for å kommunisere, vi kan snakke til hverandre når som helst

Anonymkode: 42889...fc5

Fantastisk. Bare at du skjønte med det samme at det var en portal når du så den, er veldig bra. Siden det ikke akkurat er mange av dem....

Anonymkode: c64c2...aac

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:
 

Fantastisk. Bare at du skjønte med det samme at det var en portal når du så den, er veldig bra. Siden det ikke akkurat er mange av dem....

Anonymkode: c64c2...aac

Man kan ikke se den, det en energi der som jeg følte og var usikker i begynnelsen på hva det var, men så ble kraften tydeligere og jeg skjønte det bare 

Anonymkode: 42889...fc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:
 

Man kan ikke se den, det en energi der som jeg følte og var usikker i begynnelsen på hva det var, men så ble kraften tydeligere og jeg skjønte det bare 

Anonymkode: 42889...fc5

Jo, noen kan se dem. De som er ekstra mottakelige for slikt. De er klare som dagen for dem.

Anonymkode: c64c2...aac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags gjenstand er det snakk om? Kan man finne ut på en måte om man har kontakt med andre personer på kloden også?  Men i sjel? 

Anonymkode: b5a2f...eaf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok ingen sjanse for å overbevise deg om det, men det du trenger er en psykolog før du mister fullstendig kontakten med virkeligheten.

Anonymkode: 1ce49...c4b

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Det er nok ingen sjanse for å overbevise deg om det, men det du trenger er en psykolog før du mister fullstendig kontakten med virkeligheten.

Anonymkode: 1ce49...c4b

Hei Du er kanskje forvirret når jeg snakker om parallelle universer og slikt som kan virke skremmende for enkelte, men jeg skal ikke miste kontakten med denne virkeligheten, der andre universet eksisterer også i den samme virkeligheten som oss bare i en slags annen dimensjon. Vi lever «oppå» hverandre skjønner du? For å komme over i det andre universet må jeg gjøre er offer men jeg vil fortsatt være i samme virkelighetem

Anonymkode: 42889...fc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:
 

Hei Du er kanskje forvirret når jeg snakker om parallelle universer og slikt som kan virke skremmende for enkelte, men jeg skal ikke miste kontakten med denne virkeligheten, der andre universet eksisterer også i den samme virkeligheten som oss bare i en slags annen dimensjon. Vi lever «oppå» hverandre skjønner du? For å komme over i det andre universet må jeg gjøre er offer men jeg vil fortsatt være i samme virkelighetem

Anonymkode: 42889...fc5

Den andre "virkeligheten" du tror du føler finnes ikke, så du har allerede begynt å miste kontakten. Problemet er at du ikke skjønner det, siden det følges virkelig for deg. Siden ikke du vet hvor grensa for virkeligheten går er det umulig for deg å vite hvor langt utenfor den du har gått.

Anonymkode: 1ce49...c4b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Jeg har de siste ukene brukt alltiden min på å lese om parallelle universets og har med egen etterforskning og testing funnet funnet øm et parallelt univers og portalen over til dette universet. Jeg kommuniserer med versjonen av meg selv fra det andre universet og vi skal   bytte plass. Ikke for alltid, men vi skal undersøke det andre universet for å finne likhetene og forskjellene før vi kan presentere dette for reelle vitenskapsfolk. Er det noen som vet tvordan man komemr i kontakt med forskere på kvantefysikk og sånn for å få dem med på banenb?

Anonymkode: 42889...fc5

Kult!

Har den andre deg fippskjegg, og kanskje litt onde hensikter?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Rocka69
På 19.10.2018 den 17.46, AnonymBruker skrev:
 

Den andre "virkeligheten" du tror du føler finnes ikke, så du har allerede begynt å miste kontakten. Problemet er at du ikke skjønner det, siden det følges virkelig for deg. Siden ikke du vet hvor grensa for virkeligheten går er det umulig for deg å vite hvor langt utenfor den du har gått.

Anonymkode: 1ce49...c4b

Så du forkaster alle teorier som fysikere har satt frem de siste århundrene. Vi kan ikke observere parallelle univers, men det er ikke noe i kvantemekanikken, superstreng-teorien og Einsteins relativitetsteori som ikke sier at parallellitet kan eksistere. Parallellitet eksistere i andre dimensjoner i romtiden som vi ikke kan observere, i hvertfall ikke med den teknologien vi har i dag. Og en eventuelt parallelt univers kan heller ikke observere oss, om de ikke har teknologi. Men vi kan ikke ta kontakt med hverandre, selv om vi går igjennom hverandre. Dette er kvantemekanikk, og den er vanskelig å forstå. Vi eksisterer innenfor 4 dimensjoner i romtiden, men det er flere dimensjoner i romtiden. Hva hindrer et parallelt univers å eksistere i romtiden, du, psykologer eller prester? Og komme med at man bør undersøkes av psykolog fordi man snakker om parallelle univers er å vise lite respekt for alle fysikere og matematikere rundt om i verden. Mener du virkelig at disse ikke er i kontakt med virkeligheten, og bør undersøkes av psykologer? De er i mer kontakt med virkeligheten enn noen psykolog noen gang kommer til å være. I tillegg til parallelle univers, så kan også multivers eksistere. Dette tror man at man faktisk har funnet bevis for i rare forstyrrelser i den kosmiske strålingen. At vårt univers har skubbet bort i et annet univers på et eller annet tidspunkt i fortiden. Å si at parallelle univers ikke kan eksistere, blir nesten som å si at universet vi lever i ikke eksisterer. Det sitter en i et annet univers som sier at du ikke eksisterer, og hvis noen mener dette så bør man oppsøke en psykolog. Men tilbake til TS, han kan ut ifra de fremste fysikere i dag mene at det kan eksistere parallelle univers, kvantemekanikken sier at det kan det. Men å si at han kan ha kontakt med et parallelt univers er far fetch, vi har ikke teknologi som gjør oss i stand til dette. Så tror han har kontakt, så er dette ikke i rot med virkeligheten i dag - men hvem vet om 2 milliarder år - ingen av oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Rocka69 said:
Så du forkaster alle teorier som fysikere har satt frem de siste århundrene.

Nei, men hvis du tror de har noe å gjøre med det TS opplever har du ikke forstått dem.

Anonymkode: 1ce49...c4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rocka69
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Nei, men hvis du tror de har noe å gjøre med det TS opplever har du ikke forstått dem.

Anonymkode: 1ce49...c4b

Jeg sier at jeg har forstått dem, og det kan i teorien eksistere parallelle univers, men vi har ikke mulighet til kontakte eller observere disse mulige parallelle universene - er du enig i det? Eller vet du at det ikke eksisterer parallelle univers med 100% sikkerhet, og forkaster alt hva fysikere mener? I så fall er du blasfemisk og opphøyer deg selv til Gud! 

Det TS opplever, er helt klart en psykologisk problemstilling som han bør søke adekvat hjelp for - altså en psykolog! Der er jeg helt enig.

Men hvis det er slik at du opphøyer deg selv til Gud, så tror jeg også du bør søke psykiatrisk hjelp snarest her(https://oslo-universitetssykehus.no/avdelinger/klinikk-psykisk-helse-og-avhengighet/nydalen-dps/psykiatrisk-legevakt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

25 minutter siden, Rocka69 skrev:
 

Jeg sier at jeg har forstått dem, og det kan i teorien eksistere parallelle univers, men vi har ikke mulighet til kontakte eller observere disse mulige parallelle universene - er du enig i det? Eller vet du at det ikke eksisterer parallelle univers med 100% sikkerhet, og forkaster alt hva fysikere mener? I så fall er du blasfemisk og opphøyer deg selv til Gud! 

Det TS opplever, er helt klart en psykologisk problemstilling som han bør søke adekvat hjelp for - altså en psykolog! Der er jeg helt enig.

Men hvis det er slik at du opphøyer deg selv til Gud, så tror jeg også du bør søke psykiatrisk hjelp snarest her(https://oslo-universitetssykehus.no/avdelinger/klinikk-psykisk-helse-og-avhengighet/nydalen-dps/psykiatrisk-legevakt

Hvordan vet du at Gud ikke sitter i et av de parallelle universene?

Anonymkode: c64c2...aac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rocka69
1 time siden, AnonymBruker skrev:
 

Hvordan vet du at Gud ikke sitter i et av de parallelle universene?

Anonymkode: c64c2...aac

Det vet verken du eller noen andre, inkludert meg - Moron! Men vi vet ikke om det fins en gud eller flere guder heller. Og vi vet ikke om det eksisterer parallell univers. Men kvantemekanikk sier noe om elektroner. De eksisterer i det ene øyeblikket og i det neste ikke - Hvor er de? Dette har gitt opphavet til teori om parallelle univers der elektroner kan hoppe mellom dimensjoner i romtiden. Men de kan like gjerne hoppe til et annet atom i en annen del av dette Universet eller i et annet univers i et multivers. Dette er teoretisk fysikk basert på kvantemekanikk, man vet ikke. Og parallell univers kan vi ikke observere. Men et multivers bestående av utall univers kan man teoretisk observere hvis man en gang får tilgang til teknologi som gjør at man kan bøye romtiden slik at man komprimere denne og flytte seg ut av vårt univers. Da vil man kanskje kunne observere at vårt univers er i en sky av utall univers. Befinner elektronet seg i vårt univers, så er det i teorien også mulig å observere dette selv om det befinner seg milliarder av lysår unna. Men parallelle univers, kan vi ikke observere fra vårt univers, ikke uten å forflytte oss til det parallelle universet - og da observerer vi ikke lengre. Da er vi en del av det parallelle universet, og ikke vårt - og da kan vi ikke observere vårt univers lengre. Det er det fysikken og kvantemekanikkens naturlover sier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Rocka69 skrev:
 

Det vet verken du eller noen andre, inkludert meg - Moron! Men vi vet ikke om det fins en gud eller flere guder heller. Og vi vet ikke om det eksisterer parallell univers. Men kvantemekanikk sier noe om elektroner. De eksisterer i det ene øyeblikket og i det neste ikke - Hvor er de? Dette har gitt opphavet til teori om parallelle univers der elektroner kan hoppe mellom dimensjoner i romtiden. Men de kan like gjerne hoppe til et annet atom i en annen del av dette Universet eller i et annet univers i et multivers. Dette er teoretisk fysikk basert på kvantemekanikk, man vet ikke. Og parallell univers kan vi ikke observere. Men et multivers bestående av utall univers kan man teoretisk observere hvis man en gang får tilgang til teknologi som gjør at man kan bøye romtiden slik at man komprimere denne og flytte seg ut av vårt univers. Da vil man kanskje kunne observere at vårt univers er i en sky av utall univers. Befinner elektronet seg i vårt univers, så er det i teorien også mulig å observere dette selv om det befinner seg milliarder av lysår unna. Men parallelle univers, kan vi ikke observere fra vårt univers, ikke uten å forflytte oss til det parallelle universet - og da observerer vi ikke lengre. Da er vi en del av det parallelle universet, og ikke vårt - og da kan vi ikke observere vårt univers lengre. Det er det fysikken og kvantemekanikkens naturlover sier.

Hva er poenget med disse kallenavnene i svarene dine?

Anonymkode: c64c2...aac

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rocka69
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:
 

Hva er poenget med disse kallenavnene i svarene dine?

Anonymkode: c64c2...aac

Ok, da skal jeg bruke navnet ditt i stedet - Troll!

For du klarer ikke å komme med argumenter som faktisk motbeviser teoriene - da kommer du med en eller annen religiøs hentydning. TS har definitivt psykologiske problem med å ha overbevist seg selv om at han har kontakt med med et parallelt univers. Og du har tydelig problem med å godta at det er noe som heter teorier. Og ut ifra skrivemåten din, så skjønner jeg også at du troller meg i en annet tråd. Der du faktisk ikke vet hvor mye Dark Energy universet består av(du skriver 25%, mens det virkelige tallet er 70%. Du skriver at vi ikke vet om Dark Matter forårsaker gravitasjon (når det er vitenskapelig bevist) eller at Dark Energy har gravitasjon - Dark Energy er trolig det motsatte av gravitasjon.

Jorden er vel flat, og himmelens stjerner er vel merker etter guds stokk i himmelhvelvingen? Da tar jeg deg ikke seriøst, men kaller deg for det du er - men ok jeg skal være mer sivilisert - Uopplyst. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...