Gå til innhold

Parallelt univers


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

5 minutter siden, Rocka69 skrev:
 

Ok, da skal jeg bruke navnet ditt i stedet - Troll!

For du klarer ikke å komme med argumenter som faktisk motbeviser teoriene - da kommer du med en eller annen religiøs hentydning. TS har definitivt psykologiske problem med å ha overbevist seg selv om at han har kontakt med med et parallelt univers. Og du har tydelig problem med å godta at det er noe som heter teorier. Og ut ifra skrivemåten din, så skjønner jeg også at du troller meg i en annet tråd. Der du faktisk ikke vet hvor mye Dark Energy universet består av(du skriver 25%, mens det virkelige tallet er 70%. Du skriver at vi ikke vet om Dark Matter forårsaker gravitasjon (når det er vitenskapelig bevist) eller at Dark Energy har gravitasjon - Dark Energy er trolig det motsatte av gravitasjon.

Jorden er vel flat, og himmelens stjerner er vel merker etter guds stokk i himmelhvelvingen? Da tar jeg deg ikke seriøst, men kaller deg for det du er - men ok jeg skal være mer sivilisert - Uopplyst. 

Ikke regn med at noen tar deg seriøst heller når du ikke er i stand til å diskutere uten å komme med banrslig drittsleningen til de du diskutere med.

 

Mer har jeg ikke å si i denne tråden.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

13 hours ago, Rocka69 said:

I så fall er du blasfemisk og opphøyer deg selv til Gud!

Vitenskap er ikke en religion, så det går ikke an å være blasfemisk om det. Det er heller ingen gud i vitenskapen. Kom tilbake når du forstår forskjellen på teorier og hypoteser.

Anonymkode: 1ce49...c4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Rocka69 skrev:
 

Ok, da skal jeg bruke navnet ditt i stedet - Troll!

For du klarer ikke å komme med argumenter som faktisk motbeviser teoriene - da kommer du med en eller annen religiøs hentydning. TS har definitivt psykologiske problem med å ha overbevist seg selv om at han har kontakt med med et parallelt univers. Og du har tydelig problem med å godta at det er noe som heter teorier. Og ut ifra skrivemåten din, så skjønner jeg også at du troller meg i en annet tråd. Der du faktisk ikke vet hvor mye Dark Energy universet består av(du skriver 25%, mens det virkelige tallet er 70%. Du skriver at vi ikke vet om Dark Matter forårsaker gravitasjon (når det er vitenskapelig bevist) eller at Dark Energy har gravitasjon - Dark Energy er trolig det motsatte av gravitasjon.

Jorden er vel flat, og himmelens stjerner er vel merker etter guds stokk i himmelhvelvingen? Da tar jeg deg ikke seriøst, men kaller deg for det du er - men ok jeg skal være mer sivilisert - Uopplyst. 

Igjen tillegger du meg religiøse og bibelske meninger. Du må seriøst lære å forstå hvem du siterer og hva du påstår.

Anonymkode: c64c2...aac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Mørk energi og mørk materie, er begreper som forskere bruker, for å prøve fylle inn hull i en teori, om en ide dem ikke helt forstår eller klarer å forklare eller bevise. Det er ihvertfall mine ord. Jeg tror elektrisitet er hva forskere leter etter, som dem da misforstår og gir begreper som mørk materie og mørk energi. Tyngekraft er elektrisitet. Alt er elektrisitet. Alt er til, grunnet elektrisitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, TrekStar skrev:
 

Mørk energi og mørk materie, er begreper som forskere bruker, for å prøve fylle inn hull i en teori, om en ide dem ikke helt forstår eller klarer å forklare eller bevise. Det er ihvertfall mine ord. Jeg tror elektrisitet er hva forskere leter etter, som dem da misforstår og gir begreper som mørk materie og mørk energi. Tyngekraft er elektrisitet. Alt er elektrisitet. Alt er til, grunnet elektrisitet.

Selvsagt. Dette burde de ha tenkt på før. Jeg ville ringt NASA i kveld.

Anonymkode: c64c2...aac

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...