Gå til innhold

Tror jeg er forelsket jeg....


Nøtteliten

Anbefalte innlegg

Hvordan er det mulig, har bare sett han en gang?!!

Møtte han på fredag, på et vorspiel. Han var bare sååå nydelig og vi fant tonen skikkelig. Nå drømmer jeg om han hver natt og dag, kiler i magen og alt er så rart.. Det er maange år siden jeg var forelsket sist og er nok litt forsiktig av meg.. Men å bli forelsket etter en kveld, går det an??? Kanskje jeg lurer meg selv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så gøy da!

Det er deilig å være forelsket. Det er fullt mulig å bli forelsket etter en kveld. Det blir en lett forelskelse som kiler i magen.

Tenk når dere blir bedre kjent :D

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det mulig, har bare sett han en gang?!!

Møtte han på fredag, på et vorspiel. Han var bare sååå nydelig og vi fant tonen skikkelig. Nå drømmer jeg om han hver natt og dag, kiler i magen og alt er så rart.. Det er maange år siden jeg var forelsket sist og er nok litt forsiktig av meg.. Men å bli forelsket etter en kveld, går det an??? Kanskje jeg lurer meg selv..

Klart at man kan bli forelsket etter en kveld! Nyt forelskelsen, for den er unik! Jeg tror ikke du lurer deg selv. Våg og bli mer kjent med gutten! Lykke til :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå...så flott. :)

Bli bedre kjent med han!!! Lykke til, håper den lille forelskelsen i magen blir enda større og bedre etterhvert :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til lørdag for da skal jeg møte han igjen, bare vi to... Jippiii. Klarer nesten ikke sitte stille, føles som om jeg har blitt fjorten år igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Venus, ikke innlogget

:P Hei.

Så deilig da !!! Nyt forelskelsen i fulle drag. :)

Jo, det kan skje på én kveld det. :oops:

Og enten vil forelskelsen forsterke seg nå, eller dabbe av... :blunke:

La oss håpe det første da !!! :wink:

Men jeg vil gjerne få vite hvordan det går videre...

Spennende dette vet du...

Lykke til. :briller:

Venus. :kgsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, da var det avklart... Jeg ER forelsket.. Dette har vært den beste helgen i hele sommer. At det går an å være såå nydelig..

Vi skal møtes snart igjen, vi avtalt helgen men han kommer nok på besøk før det.. For han klarte nemlig ikke vente så lenge sa han. Ble ikke akkurat lei meg for det da.

Akkurat nå kan ikke livet være mer herlig!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelp, jeg sitter her på jobb og har virkelig problemer med å konsentrere meg... Har kun en tanke i hodet, mmmm.

Får vel kjeft av sjefen snart, he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Nøtteliten.

Så heldig du er da, forelskelse er en kjempe herlig følelse. Nyt den!

Oj.. som jeg misunner deg...

Holder snart på å gå på veggene her jeg for min del.. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt frustrerende også, for jeg vet liksom ikke hvor jeg skal gjøre av meg.... Har sitti og sett på bildet jeg har på pcen min i hele dag nesten..

Det kiler så fælt i magen at det nesten gjør vondt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...