Gå til innhold

Sendte han melding, nå angrer jeg!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har møtt en fyr 4 ganger nå, og føler at kontakten mellom oss har dødd ut ganske mye de 2 siste gangene (over 2 uker). Snakket hver dag de første 2 ukene. Sendte han en chat melding på snap i går, og spurte hva han tenker om å fortsette å møtes. Skrev også at jeg føler vi ikke snakker så mye sammen lenger. Han har enda ikke åpnet meldingen og lest den. Han er jo helt klart ikke interessert! Det burde jeg vel i utgangspunktet innsett  tidligere. Nå vurderer jeg å slette meldingen og bare droppe han. Usikker på hva som er best her? Vente å se om han svarer eller slette chatmeldingen på snap. (dette vil han i såfall få beskjed om) Vanskelig dette her..

Anonymkode: 45c5f...295

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville slettet den, så kunne han evt spørre etterpå hva det var for noe i den meldingen. Det pirrer nok nysgjerrigheten litt at en melding ble slettet.

Eller så skjønner han hva du slettet og så tar han ikke mer kontakt, og da får du svar på den måten... selv om ghosting er en skikkelig uting. 

Anonymkode: 718a2...037

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke bare la det stå? Du trenger svar på det, og vil få et svar enten han svarer eller ignorerer deg. 

Anonymkode: db995...ac9

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Hvorfor ikke bare la det stå? Du trenger svar på det, og vil få et svar enten han svarer eller ignorerer deg. 

Anonymkode: db995...ac9

Fordi jeg vil ikke virke helt desp og en som ikke tar et hint.. samtidig som jeg ikke gidder sånn sporadisk kontakt. Litt delt i forhold til hva jeg skal gjøre 😬 Når det har tatt såpass mange timer og han enda ikke engang har åpnet den, tenker jeg at det kanskje er svar nok. At at jeg ikke trenger at han skal lese meldingen og at det får meg til å føle meg enda mer dum.

Anonymkode: 45c5f...295

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det endrer jo ingenting om han leser den og svarer? Jeg hadde sletta og blokka 

Anonymkode: 21baa...8f6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Jeg ville slettet den, så kunne han evt spørre etterpå hva det var for noe i den meldingen. Det pirrer nok nysgjerrigheten litt at en melding ble slettet.

Eller så skjønner han hva du slettet og så tar han ikke mer kontakt, og da får du svar på den måten... selv om ghosting er en skikkelig uting. 

Anonymkode: 718a2...037

Skjønner hva du mener.. Vurderer det sterkt, da jeg absolutt ikke trenger å føle meg enda mer dum når han leser meldingen , enn hva jeg føler meg nå! Jeg har jo fått svar nok.

Anonymkode: 45c5f...295

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Jodaneida skrev:
 

Meldinger du sletter blir vel bare slettet hos deg selv? 

Nei, man kan slette en melding som ikke har blitt lest. Men da får mottakeren beskjed om at en melding er slettet.

Anonymkode: 45c5f...295

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke du skal slette den. Du ønsker klar kommunikasjon, som en hver voksen med folkeskikk tar del i. At han ikke leser meldingen eller evt ikke svarer får stå på hans kappe. Din integritet er ikke borte selv om han er en dust. Personlig ville jeg stått for det jeg skrev, og ikke tenkt negativt om meg selv bare fordi han skulle mene at "du ikke tar et hint". Jeg synes, bare ut fra den lille teksten, at du virker for bra for han.. 

Anonymkode: 8990c...412

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Har møtt en fyr 4 ganger nå, og føler at kontakten mellom oss har dødd ut ganske mye de 2 siste gangene (over 2 uker). Snakket hver dag de første 2 ukene. Sendte han en chat melding på snap i går, og spurte hva han tenker om å fortsette å møtes. Skrev også at jeg føler vi ikke snakker så mye sammen lenger. Han har enda ikke åpnet meldingen og lest den. Han er jo helt klart ikke interessert! Det burde jeg vel i utgangspunktet innsett  tidligere. Nå vurderer jeg å slette meldingen og bare droppe han. Usikker på hva som er best her? Vente å se om han svarer eller slette chatmeldingen på snap. (dette vil han i såfall få beskjed om) Vanskelig dette her..

Anonymkode: 45c5f...295

Shit, trodde nesten jeg leste min egen historie! Først valgte jeg å bare se an og ikke si noe, men så kom det til et punkt hvor jeg følte det var på vei til å dø ut for godt. Jeg sendte en lignende melding og han kom med et skikkelig vagt svar. Gjorde absolutt ingenting for å redde relasjonen, så tilslutt sa jeg bare fuck it og sletta fyren.. Har nå gått 2 uker og ikke hørt et ord. 

Hadde jeg vært deg så hadde jeg slettet meldingen. Ikke finn på unnskyldinger på hvorfor han ikke har svart. Hadde han tenkt å svare deg så hadde han gjort det igår. When somebody shows you who they are, believe them. Se på handlingene.

Anonymkode: 52c95...65e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ikke ha slettet den. Hvis han ikke har åpnet den, så har han enten ikke sett den, eller han vet ikke helt hva han skal svare deg, eller han er ikke interessert i mer kontakt. Og så? 

Han tror jo ikke du er desperat for det, og om så? Det er jo en hyggelig melding du har skrevet. Og det ble han nok glad for uansett. Fint at du gjorde det. Så gjør du ikke mer videre med hensyn til kontakt, du har gjort ditt. Hyggelig og modent av deg. 

Ikke modent av deg å slette den. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:
Shit, trodde nesten jeg leste min egen historie! Først valgte jeg å bare se an og ikke si noe, men så kom det til et punkt hvor jeg følte det var på vei til å dø ut for godt. Jeg sendte en lignende melding og han kom med et skikkelig vagt svar. Gjorde absolutt ingenting for å redde relasjonen, så tilslutt sa jeg bare fuck it og sletta fyren.. Har nå gått 2 uker og ikke hørt et ord. 

Anonymkode: 52c95...65e

Jeg har også vært i samme situasjon nylig. Kommunikasjonen døde mer eller mindre ut og hun spurte "hva skjer?". Gav i og for seg forklaring på hvorfor men kommunikasjonen døde ut igjen etter et par dager og da gadd jeg ikke mer. Har ikke sjekket om hun har slettet / blokkert meg eller ikke da det ikke spiller noen rolle. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slett den om du angrer. Blir han nysgjerrig og ser du har sendt han en melding som er slettet så vil han spørre.

Ellers synest jeg det er helt innafor å spørre om det du har gjort. Ikke lett å bli kjent...en skal forsøke å gi av seg selv, åpne seg, vise følelser, finne en å være glad i. Men.. så skal en ikke vise for mye...ikke være for desperat, needy... 

Håper han svarer vertfall.

Anonymkode: 9fc4c...fc8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Jeg synes ikke du skal slette den. Du ønsker klar kommunikasjon, som en hver voksen med folkeskikk tar del i. At han ikke leser meldingen eller evt ikke svarer får stå på hans kappe. Din integritet er ikke borte selv om han er en dust. Personlig ville jeg stått for det jeg skrev, og ikke tenkt negativt om meg selv bare fordi han skulle mene at "du ikke tar et hint". Jeg synes, bare ut fra den lille teksten, at du virker for bra for han.. 

Anonymkode: 8990c...412

Dette! Ikke slett. Stå for det du skrev, det var modig. Hvis han svarer kan du vurdere på nytt. For alt du vet er det en god forklaring på det. Ikke legg så mye inn i det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:
 

Det endrer jo ingenting om han leser den og svarer? Jeg hadde sletta og blokka 

Anonymkode: 21baa...8f6

Jeg skjønner meg aldri helt på dere som er så keen på å skulle blokkere folk. Holder det ikke å bare slette?

Anonymkode: 43197...6e5

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er vi ikke enige her inne om at ghosting er dårlig gjort? Da var det du som gjorde det rette ved å spørre hva som skal skje videre! Ikke slett den, vær det bra menneske og la han være idioten. Helt enig med Anonym 8990c...412

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, padawan skrev:
 

Jeg har også vært i samme situasjon nylig. Kommunikasjonen døde mer eller mindre ut og hun spurte "hva skjer?". Gav i og for seg forklaring på hvorfor men kommunikasjonen døde ut igjen etter et par dager og da gadd jeg ikke mer. Har ikke sjekket om hun har slettet / blokkert meg eller ikke da det ikke spiller noen rolle. 

Da er du kanskje ikke SÅ interessert da? Hvis det er helt greit for deg at kontakten dør helt ut. Eller føler du at du har forsøkt alt? Sorry men prøver å bare forstå meg på fyren jeg styrte med hehe! 

Anonymkode: 52c95...65e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:
Da er du kanskje ikke SÅ interessert da? Hvis det er helt greit for deg at kontakten dør helt ut. Eller føler du at du har forsøkt alt? Sorry men prøver å bare forstå meg på fyren jeg styrte med hehe! 

Anonymkode: 52c95...65e

Jeg kunne helt sikkert prøvd mer men jeg hadde kommet til et punkt hvor det ikke spilte noen rolle lenger. Vi hadde det i og for seg veldig bra sammen når vi traff hverandre men på grunn av hvordan ting hadde blitt mellom datene så ble det slik det ble. Det kan hende det er andre grunner til at typen du dater har blitt stille men det får han nesten svare på.

Endret av padawan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som å lese sine egne historier :( Dating er bare piss

Anonymkode: d7278...f57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...