Gå til innhold

Sendte han melding, nå angrer jeg!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja TS, hvordan går det? Skal vi få en update snart?

Anonymkode: d7278...f57

Videoannonse
Annonse
Skrevet
På 19.10.2018 den 15.46, AnonymBruker skrev:

Hadde han tømt samtalen eller ignorert den, ville snap stått som åpnet😉Enda en grunn til at snap er et skikkelig bedritent verktøy for drittsekker.

Forholdsvis enig med deg i det, men noen av disse super drittsekkene åpner verken messenger meldinger eller sms heller. Uansett hvordan en prøver å ta kontakt blir en avvist.

Jeg blir virkelig sint på de som driver på slik! Er så mange feige mennesker uten oppdragelse, at slik oppførsel skulle vært ulovlig. Blir litt hevnfull av å bli behandlet sånn😤

Anonymkode: 3d077...de9

Tja, det er vanskelig å vite hvorfor folk gjør som de gjør, og vi kan heller ikke forby alt vi ikke liker. Alle er jo ikke sånn, og hvis jeg var deg, så ville jeg heller tolket det som at de ikke tør å avvise konkret, og heller håper at kontakten dør ut etter hvert. Skikkelig sårt når man opplever det, men vit at det ikke handler om deg, nødvendigvis. Hevngjerrighet er bitterhetens søster, og det skader som regel bare deg selv. Hev hodet og gå videre. 

Skrevet
På 20.10.2018 den 15.26, AnonymBruker skrev:

Hvordan går det med deg TS?

Anonymkode: 310e9...f33

Fikk tilslutt svar. Han ville fortsette å treffes 🤨 Skrev noen meldinger frem og tilbake, skrev også jeg at jeg ikke ønsket å dra dette noe lengere.

Hele greia ble bare rar og jeg følte at han ikke ga meg noe særlig. Ganske kjipt, men tror det var det beste..

Anonymkode: 45c5f...295

• Liker 3
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fikk tilslutt svar. Han ville fortsette å treffes 🤨 Skrev noen meldinger frem og tilbake, skrev også jeg at jeg ikke ønsket å dra dette noe lengere.

Hele greia ble bare rar og jeg følte at han ikke ga meg noe særlig. Ganske kjipt, men tror det var det beste..

Anonymkode: 45c5f...295

Så dere har nå avsluttet det på ditt initiativ?

Anonymkode: 2dca1...173

Skrevet
På 18.10.2018 den 13.16, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner meg aldri helt på dere som er så keen på å skulle blokkere folk. Holder det ikke å bare slette?

Anonymkode: 43197...6e5

Jo men hvis hun angrer på meldingen kan han ikke se den om han er blokkert

Anonymkode: 21baa...8f6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...