Gå til innhold

"Skjønnhetstips" før date - hjelp!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg skal på date i morgen. Var hos legen nå og fikk frøset en føflekk i ansiktet. Ingen fortalte meg at føflekken reagerer ved å bli ekstra tydelig/ekkel. Se vedlagt bilde. Bør jeg sette på plaster, eller la det stå sin prøve? Det kommer ikke så godt frem på bildet, men den er jo relativt utstående. Daten min er lege, så han er jo vant til litt av hvert, men allikevel. Hva tenker dere? Er det bare ille i mitt eget hode? Jeg kan jo eventuelt fortelle hva som er greia... 

20181018_093341.jpg

Anonymkode: 5d887...8f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde bare kamuflert med lett sminke og ikke brydd meg mer. Siden daten er lege så kan det være han er så nysgjerrig at han spør. 

Anonymkode: ab61d...d70

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Hadde bare kamuflert med lett sminke og ikke brydd meg mer. Siden daten er lege så kan det være han er så nysgjerrig at han spør. 

Anonymkode: ab61d...d70

Huff, ja. Kanskje jeg bare kan ta det først som sist når vi møtes? Ala "Jeg har bare frøset en føflekk, jeg har ikke noe skummel byllepest" e.l.? 

Anonymkode: 5d887...8f8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se heller på det som et potensielt samtaleemne enn et problem....

 

Anonymkode: afa38...88a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fin hud du har :)

Jeg ville nok sagt det, fleipet litt med det kanskje. Som du sier, det er ikke byllepest eller en vits i den duren. Så slipper du å sitte og stresse over det.

Jeg fikk en megakvise før en date en gang, sånn skikkelig svær og vond som jeg visste bare ville bli blodig søl som ikke kunne kamufleres om jeg prøvde å poppe. Så jeg sa til daten at jeg tok med en venn og pekte på den, og så fleipet vi litt med at det var typisk at sånt skjedde akkurat når man trenger det minst.

Anonymkode: f9026...1ce

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sett på plaster eller lass med sminke, det trekker bare mer oppmerksomhet dit. Du har dødsfin hud og jeg hadde ikke registrert eller tenkt over den klumpen der. Hvis du er nervøs kan du nevne i forbifarten at du nettopp fjernet føflekk der, men ikke ut av det blå så det fremstår som noe du stresser med og er selvbevisst på for da blir han det også, bare sånn f eks om han spør åssen uka har vært så sier du blablabla fin gjort det og det også fjernet jeg den føflekken her blabla. Ikke gjør det til et issue eller negativt 

Anonymkode: 8ffcb...d2e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ville ikke bred meg, og heller ikke sagt noe. Tror ikke det er så interessant å høre om.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Huff, ja. Kanskje jeg bare kan ta det først som sist når vi møtes? Ala "Jeg har bare frøset en føflekk, jeg har ikke noe skummel byllepest" e.l.? 

Anonymkode: 5d887...8f8

Nei, da trekker du oppmerksomheten dit og han vil stirre på den hele daten 

Anonymkode: 8ffcb...d2e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lily_88

Når man har munnsår, så får man kjøpt et lite rundt gjennomsiktig plaster man kan ha over. Vises ikke, og du påfører sminke over.

Men ikke nevn den, da blir han å stirre på den eller ha den i bakhodet hele tiden.

men for en fin hud du har! misunnelig :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, tror bare jeg lar det ligge, med mindre det på en eller annen måte faller seg naturlig. 

 

Takk for svar, og ikke minst; takk for komplimentene. De så jeg ikke komme 🙈

Anonymkode: 5d887...8f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Okei, tror bare jeg lar det ligge, med mindre det på en eller annen måte faller seg naturlig. 

 

Takk for svar, og ikke minst; takk for komplimentene. De så jeg ikke komme 🙈

Anonymkode: 5d887...8f8

Lykke til på daten 💜 

Anonymkode: 8ffcb...d2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...