Gå til innhold

Hvilken klestrend er du lei av?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Lei av mønster i øst og vest på topper, bluser.. Og rare fasonger på mange gensere.. 

Anonymkode: c664a...776

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lei av klær uten noen former.

Jeg prøver å finne meg en vinterkåpe nå, men det går ikke. Får de igjen uten noe problem på overkroppen, men det spriker jo med rundt 20-30 cm over rumpa og lårene. Jeg bruker 75H i bh, så jeg er ikke så liten oventil heller. Og skal den passe til underkroppen, så drukner jeg i den på overkroppen. Det kan da ikke bare være meg som har stor rumpe.

Anonymkode: 2d800...3df

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg måtte nesten le då eg møtte ein voksen mann med flipflops, buksa dratt opp på leggene, og ei diger, oversized dunkåpe. Det var kaldt, ca -2 ute.  

Anonymkode: 6ddbf...f60

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bukser som er så dratt opp i skritt og rompe at man ser alt.. Cameltoe er bare fornavnet. Er spesielt ungjentene jeg ser med dette. Det er stygt, ekkelt og garantert ikke sunt for underlivet. 

Hvorfor går de sånn?? 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Lei av klær uten noen former.

Jeg prøver å finne meg en vinterkåpe nå, men det går ikke. Får de igjen uten noe problem på overkroppen, men det spriker jo med rundt 20-30 cm over rumpa og lårene. Jeg bruker 75H i bh, så jeg er ikke så liten oventil heller. Og skal den passe til underkroppen, så drukner jeg i den på overkroppen. Det kan da ikke bare være meg som har stor rumpe.

Anonymkode: 2d800...3df

Ikke lett andre veien heller.. Stor rompe og små jur. Bruker 95a, er håpløst. Ser litt ut som en dårlig stappet pinjata 🤣

Anonymkode: 54a65...6cc

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 30.10.2018 den 9.12, AnonymBruker skrev:
 

Lei av klær uten noen former.

Jeg prøver å finne meg en vinterkåpe nå, men det går ikke. Får de igjen uten noe problem på overkroppen, men det spriker jo med rundt 20-30 cm over rumpa og lårene. Jeg bruker 75H i bh, så jeg er ikke så liten oventil heller. Og skal den passe til underkroppen, så drukner jeg i den på overkroppen. Det kan da ikke bare være meg som har stor rumpe.

Anonymkode: 2d800...3df

Fit & Flare jakker/kåper er umulige å finne. Man må enten sy selv eller være sykt heldig på ebay. Var innom de vanlige butikkene for å se om jeg fant vintertøy, ikke en eneste en av de 12 jakkene og kåpene jeg prøvde hadde noe som helst figurform sydd inn.

Også er jeg lei strikkegensere og andre overdeler som er fullstendig formløse. Jeg veier kanskje et par kilo for mye, men jeg har en midje! Men formløs tull får meg til å se fetere ut enn jeg strengt tatt er. "Sånn er moten nå" sa de på Zizzi. Så tøyet de lager er vel egentlig ikke så velegnet for større damer heller når de driter i alt som heter passform.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lei av uformelige klær i for store størrelser. 

Anonymkode: 7308f...931

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Emmelise skrev:
 

Fit & Flare jakker/kåper er umulige å finne. Man må enten sy selv eller være sykt heldig på ebay. Var innom de vanlige butikkene for å se om jeg fant vintertøy, ikke en eneste en av de 12 jakkene og kåpene jeg prøvde hadde noe som helst figurform sydd inn.

Også er jeg lei strikkegensere og andre overdeler som er fullstendig formløse. Jeg veier kanskje et par kilo for mye, men jeg har en midje! Men formløs tull får meg til å se fetere ut enn jeg strengt tatt er. "Sånn er moten nå" sa de på Zizzi. Så tøyet de lager er vel egentlig ikke så velegnet for større damer heller når de driter i alt som heter passform.

Jeg mangler gensere for tiden, fordi jeg finner ingenting som ser bra ut på meg. Disse strikkagenserne som er så populære. De er korte, vide og veldig tykke som gjør at man fort svetter. Enten fordi det er ull, eller dårlige etterligninger der svettelukten setter seg fast. Jeg bruker gjerne ull, men da må den være strikket tynnere så det ikke blir så varmt og ser så bomsete ut. Jeg driter i at "moten er sånn nå". Jeg nekter å gå rundt og se 5 kg feitere ut i noe jeg synes er stygt. Så jeg sliter på de to samme genserne som jeg brukte i fjor.

Anonymkode: 7308f...931

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.10.2018 den 9.17, Tipptoppi skrev:
 

Bukser som er så dratt opp i skritt og rompe at man ser alt.. Cameltoe er bare fornavnet. Er spesielt ungjentene jeg ser med dette. Det er stygt, ekkelt og garantert ikke sunt for underlivet. 

Hvorfor går de sånn?? 

Det er in blant fjortisjentene med cameltå av alle ting. De dropper å bruke truse sånn at sprekken blir ekstra synlig. 

15-åringen min fortalte meg dette da jeg begynte å reagere på det. Takk og lov så synes hun det er grisestygt selv 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, skruf skrev:
 

Det er in blant fjortisjentene med cameltå av alle ting. De dropper å bruke truse sånn at sprekken blir ekstra synlig. 

15-åringen min fortalte meg dette da jeg begynte å reagere på det. Takk og lov så synes hun det er grisestygt selv 

😂😂😂 Jeg som har gått hele livet å dratt bukser og treningstights NEDE for å ikke få cameltoe, det er så stygt 🙈8

Anonymkode: 06576...d32

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.10.2018 den 15.43, AnonymBruker skrev:
 

Dritt lei bukser som går opp til puppene omtrent,  og crop topper som skal matche det. Jeg har normalt smal midje, jeg vil at buksene skal stoppe under navlen der det er ment den skal, og toppene skal gå ned til den buksekanten!!

Anonymkode: 2ca05...207

For noen som er plus-sized, så må man ofte bruke disse buksene, ellers ligner man på en hip hopper fra 90-tallet. 

Synes forøvrig de er fine fordi de viser former. 

Anonymkode: 51653...381

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selv går jeg stort sett i treningstights, hettegenser, oversized secondhand ulljakke, leggings og joggesko. Først og fremst fordi det er så jævla behagelig. Jeg har masse pene "dameklær" i skapet. Jeg bare gidder ikke. 

Det verste jeg ser nå om dagen er kanskje dyremønster. Leopard. Sebra. I fuskepels. Synes det er fælt. Men så leser jeg her at andre synes at jeg kler meg fælt, uten at det kommer til å utgjøre noe forskjell fra hva jeg har på meg imorgen. Så jeg antar summen blir lik null.

Mvh kvinne 30.  

Anonymkode: 15ec3...434

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er dritt lei av oversized. Det ser kun bra ut på de som er 1.80 høye og veldig tynne, med andre ord de med modellkropp. Selv er jeg i underkant av 1.60 og har timeglassfasong, veldig smalt liv og ganske mye bredere over pupper og rumpe, jeg ser ut som ei dundre på hundre om jeg ikke markerer livet. Synes jeg har ventet ganske mange år nå på at det skal bli moderne med innsvinget liv igjen, men det skjer jo f@*n aldri...

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Skogkatten skrev:
 

Jeg er dritt lei av oversized. Det ser kun bra ut på de som er 1.80 høye og veldig tynne, med andre ord de med modellkropp. Selv er jeg i underkant av 1.60 og har timeglassfasong, veldig smalt liv og ganske mye bredere over pupper og rumpe, jeg ser ut som ei dundre på hundre om jeg ikke markerer livet. Synes jeg har ventet ganske mange år nå på at det skal bli moderne med innsvinget liv igjen, men det skjer jo f@*n aldri...

elsker oversized stilen! Jeg har veldig smal midje så jeg skjønner at du vil ha tilbake innsvinget liv igjen, det vil jeg også.

Anonymkode: 5b9d2...e26

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, Skogkatten skrev:
 

Jeg er dritt lei av oversized. Det ser kun bra ut på de som er 1.80 høye og veldig tynne, med andre ord de med modellkropp. Selv er jeg i underkant av 1.60 og har timeglassfasong, veldig smalt liv og ganske mye bredere over pupper og rumpe, jeg ser ut som ei dundre på hundre om jeg ikke markerer livet. Synes jeg har ventet ganske mange år nå på at det skal bli moderne med innsvinget liv igjen, men det skjer jo f@*n aldri...

Det er jo moderne med bukser med høyt liv, kjoler med knyting eller belte i livet for å få frem midje og hofter. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Nerine_ skrev:
 

Det er jo moderne med bukser med høyt liv, kjoler med knyting eller belte i livet for å få frem midje og hofter. 

Jeg bruker ikke bukser, så hva som er moderne på den fronten vet jeg svært lite om, mulig du har rett der. Når det gjelder kjoler synes jeg stort sett alle som en kan brukes som telt i tillegg, unntaket er stort sett den typen kjoler du finner i butikker som selger klær som får deg til å se ut som du er til salgs for noen småpenger. Det er ikke helt den looken jeg går for. Alle kåper er gigantiske, nå er også alle blazere det, cardiganer er gedigne flak i grått eller beige, mens gensere er laget for å få deg til å se ut som du er på vei til å drukne, gjerne i tykt garn strikket på tykke pinner bare for å gjøre det hele enda verre. Jeg har løst problemet med å bruke klær fra den tiden da min kropp var moderne, 50-tallet, gammeldags kroppsfasong og gammeldagse klær er en fin match.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååh, så befriende å se andre er enig med meg i oversized-drukne i tykt garn-megakåper-møkkatrenden! Eneste fordelen er at jeg nesten ikke bruker penger på klær!

Anonymkode: 7308f...931

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Tuesday, October 30, 2018 den 8.44, AnonymBruker skrev:
 

Misunnelig eller? Tror de fleste som bruker treningstights til vanlig, gjør det fordi det er meget behagelig! :) 

Anonymkode: 10f7d...cd8

Nope. Ikke litt engang. Kunne sikkert dratt på meg en treningstights når jeg skal på butikken jeg også for å slippe å kle på meg ordentlige klær. Men lar være gitt. Fin ræv har jeg også har jeg hørt så hadde sikkert gleda noen det. Men ikke søren allikevel.😂 nei det ser bare teit og latterlig ut...med mindre du skal trene da!

Anonymkode: 71d6f...455

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...