Gå til innhold

Hvilken klestrend er du lei av?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg vet at det allerede er laget en sånn tråd, men den er ikke aktiv lengre så tenkte å oppdrette en ny en! Det er så gøy å lese på sånne tråder, synes jeg🙂

jeg liker egentlig moten nå, er ikke noe spesielt jeg missliker. Kanskje skinny jeans, men det er bare fordi jeg er så smal rundt livet at buksene blir for store i livet og passe på beina.

 

Anonymkode: 5b9d2...e26

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Zizziklærerne. De er så stygge og uformelige og skal liksom matche overvektige, men gjør de større. I alle fall dem jeg ser. :(

Anonymkode: bca5c...1e4

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutter med bukser omtrent under rumpa. Forsto aldri den trenden da det var en trend, og de som ennå går slik forstår jeg enda mindre. 

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sporty stil er greit, men å gå rundt i byen i full treningsdress fordi det er kult og trendy forstår ikke jeg.

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slengbukser, som dessverre er kommet på moten igjen. Og blazere med innsydde skulderputer. Er i tillegg litt lei av rute-trenden som har oppstått i høst. Rutete jakker, kåper, skjørt, bukser, you name it.

Anonymkode: 79279...1c5

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Magetopper, kordfløyel bukser 🤮 Og pologenser...

Anonymkode: 268a3...dcb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hullete jeans. Spesielt på kvinner som har passert 30 med god margin. 

Anonymkode: d4a9a...3cc

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bukse til over navlen. 

Og slengbukse, spesielt de som ikke går helt ned.. 

Endret av Mæn40
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Mæn40 skrev:
 

Bukse til over navlen. 

Og slengbukse, spesielt de som ikke går helt ned.. 

Elsker bukser med høyt liv!

Takler derimot ikke magetopper, D&G belter, rutete skjorter og sportsklær (her jeg bor går alle i sportsklær😬😬). Er også rimelig lei Michael Kors ting, men må innrømme jeg har ei lita sånn veske jeg bruker en del. 😶

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke en gang hva slags klær som er trendy eller hva slags stil som er trendy.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Salvie said:
 

Elsker bukser med høyt liv!

Takler derimot ikke magetopper, D&G belter, rutete skjorter og sportsklær (her jeg bor går alle i sportsklær😬😬). Er også rimelig lei Michael Kors ting, men må innrømme jeg har ei lita sånn veske jeg bruker en del. 😶

Fordi det er behagelig eller fordi du synes det ser fint ut med høyt liv?

Synes det var rart på slutten av 70/begynnelsen av 80 tallet(?) og det har ikke blitt noe finere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Zizziklærerne. De er så stygge og uformelige og skal liksom matche overvektige, men gjør de større. I alle fall dem jeg ser. :(

Anonymkode: bca5c...1e4

Overvektig selv? Jeg har ikke den følelsen. Liker Zizzi og stilen der, kjempegodt, og handler der ofte.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Mæn40 skrev:
 

Fordi det er behagelig eller fordi du synes det ser fint ut med høyt liv?

Synes det var rart på slutten av 70/begynnelsen av 80 tallet(?) og det har ikke blitt noe finere.

Synes det er råfint! Formen av hoftene kommer så godt fram, og midjen blir mer markert.  Behagelig er de også!

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den grusomme vintage 90-tallstilen som tydeligvis er in nå. Altså, jeg er veldig for gjenbruk og kjøper de fleste klærne mine brukt, men hvordan slitte grilldresser, klumpete, slitte dad-sneakers og rumpetaske har blitt mote igjen kan jeg virkelig ikke forstå! 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 17.10.2018 den 22.02, Miramira95 skrev:
 

Oversized! God almighty.

Å nei, endelig, var så lei klær som så ut som man hadde lånt av lillesøster. For kort og trangt i alle retninger. 

Anonymkode: 9bd2c...6e3

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.10.2018 den 8.55, Kladd skrev:
 

Den grusomme vintage 90-tallstilen som tydeligvis er in nå. Altså, jeg er veldig for gjenbruk og kjøper de fleste klærne mine brukt, men hvordan slitte grilldresser, klumpete, slitte dad-sneakers og rumpetaske har blitt mote igjen kan jeg virkelig ikke forstå! 

Digger stilen. 

Anonymkode: 9bd2c...6e3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.10.2018 den 22.09, funginger skrev:
 

Sporty stil er greit, men å gå rundt i byen i full treningsdress fordi det er kult og trendy forstår ikke jeg.

Kan jo være kult, og fargerikt. Selv om ikke alt er det. 

Anonymkode: 9bd2c...6e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Crop top. De forsvinner jo ikke! Det er så kjipt å se noe som ser ut som en kul topp, så tar du den frem og ser at den er kjempe kort :sur:

Anonymkode: f17fb...aed

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...