Gå til innhold

Morsom start på historien, men noe forvirret....litt langt innlegg!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Matchet med en mann på tinder som viste seg å bo 600 m fra meg, det var en søndag og jeg var fyllesyk og syntes synd på meg selv.

Så tenkte jeg skulle gi F for engangs skyld og bare invitere han til bootycall ( kjente han ikke fra før ), så etter litt sånn om og men så ble vi enige om at JA, nå skulle vi begge bare hjelpe hverandre med ett ligg ( sjarmerende, jeg vet ). Egentlig var vi jo begge på utkikk etter noe fast forhold. Enden på visa, var at han kom til meg, og vi endte opp med å snakke, og jo mer vi snakket jo mer kleint ble det, og noe sex ble det ikke.

Dog ble det en date 1 uke senere, for vi endte jo opp med å snakke om hvor kleint det var, og vi var ikke sånne typer som tok seg et ligg bare for å gjøre det. Så det ble date hos han,og jeg sovnet på sofaen pga litt for mye vin. Våknet opp dagen etterpå, fullt påkledd og med dyne over meg :) Halve den dagen ble tilbragt i senga hans med å sove, se på tv og joda litt kosing.

Dro derfra og tenkte ikke så mye mer over dette, og tenkte det var en hyggelig date......men ikke så mye mer. Har småsnakket litt sammen etter det på snap og messenger, og jeg for min del har nok tatt litt lett på det og tenkt at det ikke ble noe mer.

Noen ganger har jeg sendt bilde av en middag, og da har jeg fått tilbakemelding "er det til meg?"....og jeg har bare haha, sure, skal be deg på middag en dag...tulla egentlig. Raskt etter på svarte han " det syns jeg du skal gjøre:)"

En gang tullet han med at han ville gjerne være min boytoy...og nei det var nok ikke seriøst ment. For det har vært flere sånne setninger som " du må ikke miste troa på at det finnes seriøse mennesker på tinder" . Først daten så lagde han middag og jeg sa jeg gledet meg til maten og  da sa han " ....gled deg heller til å møte meg" og han har hintet mye på at han kommer på invitasjon til middag osv osv.

 

Så nå har jeg bedt han på middag neste fredag, og han sa ja med en gang. I tillegg ba jeg han med på en messe, relatert til begge våres jobber søndagen i samme helg og han sa ja til det også.

 

Så med fare for å virke veldig dum, men er han oppriktig interessert? Mange år siden jeg har datet seriøst, og alle andre på tinder har vært mer aktive på chat og snap enn han her som er tilbakeholden, så jeg har nok ikke fanget alle signalene han har gitt kanskje? Det er nå 3 uker siden daten hjemme hos han. Har han altså sittet og hintet i 3 uker før jeg skjønte tegninga?

 

Dette ble rotete, men tydeligvis litt rotete i huet mitt. Jeg pleier å si jeg har blitt Tinderskadet...... Enkelt og greit, virker det som han er ute etter noe seriøst?

Anonymkode: 56c59...230

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er det bare han som vet, men kan jo virke sånn!

Anonymkode: a79ec...cda

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du interessert i han som fast kjæreste da? Det er vel det du må tenke på først før du lurer på om han mener det seriøst.

Er du ikke interessert i han så kutter du ut det tullet dere begynner å rulle dere inn i nå.

Anonymkode: abb49...168

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er umukig å vite om han kan se for seg noe langvarig med deg eller ikke, men han er hvertfall veldig interessert i å date da :)

Anonymkode: e83c3...cc1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Er du interessert i han som fast kjæreste da? Det er vel det du må tenke på først før du lurer på om han mener det seriøst.

Er du ikke interessert i han så kutter du ut det tullet dere begynner å rulle dere inn i nå.

Anonymkode: abb49...168

Jeg liker han godt, men har ikke tenkt på at han var så interessert med tanke på hvordan det hele startet og har derfor ikke vært noe "på" han.

Siste han skrev i går var " at han ønsket å bli bedre kjent med meg og se hva som skjer". Har vel vært mye mer avslappet i forhold til dette enn tidligere, da jeg ofte endte opp med å bli skuffet og lei meg. 

Anonymkode: 56c59...230

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...