Gå til innhold

Mørk brudekjole


Vicar amelia

Anbefalte innlegg

On 10/24/2018 at 1:24 PM, AnonymBruker said:
 

Hvorfor det, ønsker du å se helt jævli ut på bryllupsdagen?

Anonymkode: 562c0...4e7

For en kommentar! Hva er vitsen med sånn drittslenging? 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Sansol skrev:
 

Skjønner at du synes man skal kle seg etter kroppsform. Så ønsker jeg å være en motvekt og si at jeg synes folk skal kle seg i det de liker, uavhengig av om kroppsformen "matcher" plagget. To helt forskjellige meninger, så kan folk plukke med seg videre på veien den holdningen de synes tilfører noe positivt.

Jeg ser poenget ditt, men jeg kan se for meg at på ens store dag så er det lurest å kjøpe kjole etter egen kroppsfasong og ikke bare hvilken kjole man synes er fin. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 10/24/2018 at 1:24 PM, AnonymBruker said:
 

Hvorfor det, ønsker du å se helt jævli ut på bryllupsdagen?

Anonymkode: 562c0...4e7

Jeg har sett mange jævlige hvite brudekjoler i mitt liv....
Tydeligvis er det noen som ikke ønsker å se bra ut! Men det har ikke noe med fargen på kjolen å gjøre. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til TS.
En brudekjole trenger ikke være en "bruekjole" altså en kjole som er kjøpt i en brudesalong. 
Det kan man kjøpe hvor som helst. Selv ville jeg kjøpt med litt finere stoff en hva de har på f.eks. HM. 
Synes det er masse fine kjoler i svart, som heller ikke er goth. 
il_340x270.1161755671_4ont.jpg.e813bcda7a97b7839da0daf964a3e6bc.jpg2017-Wedding-Dress-Black-Wedding-Dresses-Long-Sleeve-Lace-Bodice-Sexy-Deep-V-Neck-Bridal-Dress.jpg.jp23-kateannphotography.jpg.18b82c53e93737d7d124b30932b4547b.jpg

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, kaleidoskop skrev:
 

Til TS.
En brudekjole trenger ikke være en "bruekjole" altså en kjole som er kjøpt i en brudesalong. 
Det kan man kjøpe hvor som helst. Selv ville jeg kjøpt med litt finere stoff en hva de har på f.eks. HM. 
Synes det er masse fine kjoler i svart, som heller ikke er goth. 
il_340x270.1161755671_4ont.jpg.e813bcda7a97b7839da0daf964a3e6bc.jpg2017-Wedding-Dress-Black-Wedding-Dresses-Long-Sleeve-Lace-Bodice-Sexy-Deep-V-Neck-Bridal-Dress.jpg.jp23-kateannphotography.jpg.18b82c53e93737d7d124b30932b4547b.jpg

Hei :)

trenger så klart ikke være gotisk, der er nok mer en betegnelse jeg valgte og bruke for og få frem poenget med at det ikke er aktuelt med hele den "hvit brud" greia :)

den siste kjolen der var helt nydelig 😍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du legge ut den kjolen du eventuelt kjøper? Hadde vert kjekt å sett :rodmer: 

Håper du snart finner drømmekjolen din. Det er så fint at folk følger sine egne stiler og drømmer. "alle" skal liksom ha det samme i bryllup. :)

Anonymkode: a5c77...411

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Vicar amelia said:
 

Hei :)

trenger så klart ikke være gotisk, der er nok mer en betegnelse jeg valgte og bruke for og få frem poenget med at det ikke er aktuelt med hele den "hvit brud" greia :)

den siste kjolen der var helt nydelig 😍

Google black wedding dress og det kommer opp så mye fint 😍
Så når man finner en stil man liker kan man begynne å finne ut av designeren. Eneste er at designerkjoler er dyrt og man kan finne mye fint i "vanlige" butikker. 2017-Wedding-Dress-Black-Wedding-Dresses-Long-Sleeve-Lace-Bodice-Sexy-Deep-V-Neck-Bridal-Dress.jpg.jp2
Særlig nå som blonder og tyll er så inn. Man kan sette sammen sin egen kjole med skjørt og topp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Kan du legge ut den kjolen du eventuelt kjøper? Hadde vert kjekt å sett :rodmer: 

Håper du snart finner drømmekjolen din. Det er så fint at folk følger sine egne stiler og drømmer. "alle" skal liksom ha det samme i bryllup. :)

Anonymkode: a5c77...411

Det skal nok la seg gjøre 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes mye innen goth. Hvilket snitt ønsker du? De fleste foreslåtte er typiske prinsessekjoler. Er det det du ønsker?

Legger ved en mer alternativ en. 

https://www.etsy.com/no-en/listing/566445765/floor-length-handmade-lace-gown-bat-with?ref=listing-shop-header-1

Anonymkode: 647e8...5ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Det finnes mye innen goth. Hvilket snitt ønsker du? De fleste foreslåtte er typiske prinsessekjoler. Er det det du ønsker?

Legger ved en mer alternativ en. 

https://www.etsy.com/no-en/listing/566445765/floor-length-handmade-lace-gown-bat-with?ref=listing-shop-header-1

Anonymkode: 647e8...5ac

Den var fin!

Endret av O.G.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Vicar amelia skrev:
 

Hei :)

må si jeg er normalvektig 😂 jeg liker rett og slett ikke og kle meg i hvitt :)

Jeg så en brud i mørk rød kjole og hun var så nydelig! Det var om høsten og brudebuketten gikk i høstfarger som stod nydelig til kjolen hennes. Hun så absolutt ut som en brud og jeg glemmer aldri hvor kjempefin hun så ut. Så jeg tror du blir en vakker brud i mørk kjole, lykke til! 

Anonymkode: b2af4...0b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Mattie16
På 30.10.2018 den 12.51, kaleidoskop skrev:

Til TS.
En brudekjole trenger ikke være en "bruekjole" altså en kjole som er kjøpt i en brudesalong. 
Det kan man kjøpe hvor som helst. Selv ville jeg kjøpt med litt finere stoff en hva de har på f.eks. HM. 
Synes det er masse fine kjoler i svart, som heller ikke er goth. 
il_340x270.1161755671_4ont.jpg.e813bcda7a97b7839da0daf964a3e6bc.jpg2017-Wedding-Dress-Black-Wedding-Dresses-Long-Sleeve-Lace-Bodice-Sexy-Deep-V-Neck-Bridal-Dress.jpg.jp23-kateannphotography.jpg.18b82c53e93737d7d124b30932b4547b.jpg

Begge disse to var veldig fine🙂 giftet meg forøvrig i svart selv, men ikke brudekjole.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

Oppdatering ang brudekjole. 

Dette er kjolen jeg har funnet 😁 tror virkelig jeg har funnet kjolen for meg 😍

Screenshot_20190511-212209_Etsy.jpg

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, Vicar amelia skrev:

Oppdatering ang brudekjole. 

Dette er kjolen jeg har funnet 😁 tror virkelig jeg har funnet kjolen for meg 😍

Screenshot_20190511-212209_Etsy.jpg

Nydelig 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Vicar amelia skrev:

Oppdatering ang brudekjole. 

Dette er kjolen jeg har funnet 😁 tror virkelig jeg har funnet kjolen for meg 😍

Screenshot_20190511-212209_Etsy.jpg

Gratulerer med funnet. ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 10/30/2018 at 7:32 AM, O.G. said:

Custom made ja, men det er jo ikke det samme som at de ikek er skapt for damer med midje i utgangspunktet. ER du ei trulte så bruk skjønn og aldri vis deg i en sånn kjole. Du vil drite deg ut.

Så frekk du er! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...