AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2018 #1 Del Skrevet 16. oktober 2018 Hei! Er det noen som vet om Kitchen har alle mummikoppene som finnes, eller om det finnes noen mer eksklusive som bare er å få tak i på nettet? Anonymkode: bc589...53f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 16. oktober 2018 #2 Del Skrevet 16. oktober 2018 Denne vennskapskoppen selges kun på offisielle nettbutikken moomin.com og i Finland. Men ser den for tiden er utsolgt på nettsiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2018 #3 Del Skrevet 16. oktober 2018 Nei, kitchn har ikke alle. Følg med på moomin.com - som er den offisielle finske siden, det har vært f.eks jubileumskopper som kun har vært til salgs i Finland, og via deres egen side. Det har også vært kopper som kun var til salgs der en enkelt dag. Noen kopper som ikke selges i norge kan være mulig å finne hos mummiboden.se eller hos shopping4net.com, siste jeg pleier å kjøpe av (gratis frakt) Anonymkode: d530b...281 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2018 #4 Del Skrevet 16. oktober 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nei, kitchn har ikke alle. Følg med på moomin.com - som er den offisielle finske siden, det har vært f.eks jubileumskopper som kun har vært til salgs i Finland, og via deres egen side. Det har også vært kopper som kun var til salgs der en enkelt dag. Noen kopper som ikke selges i norge kan være mulig å finne hos mummiboden.se eller hos shopping4net.com, siste jeg pleier å kjøpe av (gratis frakt) Anonymkode: d530b...281 rettelse: muminboden.se skal det være, beklager at var litt kjapp der Anonymkode: d530b...281 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2018 #5 Del Skrevet 16. oktober 2018 Hjertelig takk! 🙂 Ts Anonymkode: bc589...53f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2018 #6 Del Skrevet 17. oktober 2018 Det finnes også to hold Sverige rent kopper som ikke ble solgt i Norge. Tror man fortsatt kan få tak i de på nett. Anonymkode: 6d5c3...877 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hanne67 Skrevet 17. oktober 2018 #7 Del Skrevet 17. oktober 2018 Jeg vil absolutt anbefale Shopping4net De har fri frakt og ofte tilbud. Nå selger de f.eks. den nye vinterkoppen til kr 179,- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ada81 Skrevet 1. desember 2018 #8 Del Skrevet 1. desember 2018 På 17.10.2018 den 11.55, Hanne67 skrev: Jeg vil absolutt anbefale Shopping4net De har fri frakt og ofte tilbud. Nå selger de f.eks. den nye vinterkoppen til kr 179,- Hei! Har du forsøkt å returnere noe til dem før? Hvis du har angret på en vare, el.l? Det står ikke om adressen deres er i utlandet eller i Norge, og hvis man må sende en vare til utlandet vil det bli ganske kostbart. Så jeg tør foreløpig ikke bestille noe jeg ikke er 100 % sikker på at jeg liker derfra 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2018 #9 Del Skrevet 1. desember 2018 1 minutt siden, Ada81 skrev: Hei! Har du forsøkt å returnere noe til dem før? Hvis du har angret på en vare, el.l? Det står ikke om adressen deres er i utlandet eller i Norge, og hvis man må sende en vare til utlandet vil det bli ganske kostbart. Så jeg tør foreløpig ikke bestille noe jeg ikke er 100 % sikker på at jeg liker derfra Ikke meg du spurte, men jeg fikk en mummikopp med en liten skade der tidligere i år. Jeg tok kontakt og de sendte meg en ny. Jeg trengte ikke returnere den skadde koppen. Anonymkode: f4fba...d54 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå