Gå til innhold

Mummikopper: Eksklusive som ikke selges på Kitchen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Er det noen som vet om Kitchen har alle mummikoppene som finnes, eller om det finnes noen mer eksklusive som bare er å få tak i på nettet? 

Anonymkode: bc589...53f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

mugs-moomin-mug-friendship-by-arabia-1_7Denne vennskapskoppen selges kun på offisielle nettbutikken moomin.com og i Finland. Men ser den for tiden er utsolgt på nettsiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, kitchn har ikke alle.

Følg med på moomin.com - som er den offisielle finske siden, det har vært f.eks jubileumskopper som kun har vært til salgs i Finland, og via deres egen side. Det har også vært kopper som kun var til salgs der en enkelt dag.

Noen kopper som ikke selges i norge kan være mulig å finne hos mummiboden.se eller hos shopping4net.com, siste jeg pleier å kjøpe av (gratis frakt)

Anonymkode: d530b...281

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:
 

Nei, kitchn har ikke alle.

Følg med på moomin.com - som er den offisielle finske siden, det har vært f.eks jubileumskopper som kun har vært til salgs i Finland, og via deres egen side. Det har også vært kopper som kun var til salgs der en enkelt dag.

Noen kopper som ikke selges i norge kan være mulig å finne hos mummiboden.se eller hos shopping4net.com, siste jeg pleier å kjøpe av (gratis frakt)

Anonymkode: d530b...281


rettelse: muminboden.se skal det være, beklager at var litt kjapp der :)

Anonymkode: d530b...281

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes også to hold Sverige rent kopper som ikke ble solgt i Norge. Tror man fortsatt kan få tak i de på nett.

Anonymkode: 6d5c3...877

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 1 måned senere...
På 17.10.2018 den 11.55, Hanne67 skrev:

Jeg vil absolutt anbefale Shopping4net De har fri frakt og ofte tilbud. Nå selger de f.eks. den nye vinterkoppen til kr 179,-

 

Hei! Har du forsøkt å returnere noe til dem før? Hvis du har angret på en vare, el.l? Det står ikke om adressen deres er i utlandet eller i Norge, og hvis man må sende en vare til utlandet vil det bli ganske kostbart. Så jeg tør foreløpig ikke bestille noe jeg ikke er 100 % sikker på at jeg liker derfra :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Ada81 skrev:

Hei! Har du forsøkt å returnere noe til dem før? Hvis du har angret på en vare, el.l? Det står ikke om adressen deres er i utlandet eller i Norge, og hvis man må sende en vare til utlandet vil det bli ganske kostbart. Så jeg tør foreløpig ikke bestille noe jeg ikke er 100 % sikker på at jeg liker derfra :)

Ikke meg du spurte, men jeg fikk en mummikopp med en liten skade der tidligere i år. Jeg tok kontakt og de sendte meg en ny. Jeg trengte ikke returnere den skadde koppen.

Anonymkode: f4fba...d54

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...