Gå til innhold

Oppkjøringhelvete


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

22 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Jeg strøk. Nervene tok meg, og jeg gjorde en helt absurd feil, som jeg aldri har ellers gjort. Sensor sa at kjøringen ellers var plettfri, men at han ikke kunne se bort ifra det. Jeg synes det er så urettferdig når stress ødelegger slik! 

Anonymkode: 585af...4f1

Tåler du ikke bilkjøring under stress så er du ikke klar til å slippes ut i trafikken. Stress og bilkjøringmhører ikke sammen. 

Tenk deg at du skal kjøre fra A til B med en hylende unge i baksetet, da skal du kunne kjøre uten å gjøre feil, og uten å la deg påvirke av den hyelnde ungen i baksetet. Hvordan vil du løse den situasjonen uten å stresse?

Det er heller ingen menneskerett,å ha førerkort. Klarer du det ikke så får du ta en pause i øvelseskjøringen inntil du blir klarere. 

Anonymkode: 41888...e0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

56 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Det er ganske tydelig at du ikke er klar for å kjøre opp. Lykke til neste gang, håper du har lært litt og modnet innen da.

 

Forøvrig så var jeg så nervøs at jeg kastet opp før jeg kjørte opp, da vi hadde kjøpt oss hus uten bussforbindelser og jeg MÅTTE ha lappen for å komme meg på jobb, så hadde stort press på meg. Bestod med glans.

Anonymkode: 0bc60...ef8

Hvor får du det fra at jeg ikke har lappen? :klo:  Du er klar over at jeg ikke er trådstarter? 

Anonymkode: b9abe...a35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:
 

Det er ganske tydelig at du ikke er klar for å kjøre opp. Lykke til neste gang, håper du har lært litt og modnet innen da.

 

Forøvrig så var jeg så nervøs at jeg kastet opp før jeg kjørte opp, da vi hadde kjøpt oss hus uten bussforbindelser og jeg MÅTTE ha lappen for å komme meg på jobb, så hadde stort press på meg. Bestod med glans.

Anonymkode: 0bc60...ef8

Det var ikke meg som svarte :) bare se på anonymkodene du

 

-TS

Anonymkode: 585af...4f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:
 

Tåler du ikke bilkjøring under stress så er du ikke klar til å slippes ut i trafikken. Stress og bilkjøringmhører ikke sammen. 

Tenk deg at du skal kjøre fra A til B med en hylende unge i baksetet, da skal du kunne kjøre uten å gjøre feil, og uten å la deg påvirke av den hyelnde ungen i baksetet. Hvordan vil du løse den situasjonen uten å stresse?

Det er heller ingen menneskerett,å ha førerkort. Klarer du det ikke så får du ta en pause i øvelseskjøringen inntil du blir klarere. 

Anonymkode: 41888...e0c

Det er nok ikke det samme. Er du stresset så stopper du, for orden på situasjonen og tar noen minutter. Det er ikke slik det funker på oppkjøring

Anonymkode: 585af...4f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Oardnji skrev:
 

Syns TS fikk mange harde kommentarer. INGEN her var ferdig utlært dagen de besto prøven, og jeg kan vedde på at alle her har gjort en feil eller to etter bestått prøve.

TS, helt normalt å være nervøs, også helt normalt å ikke bestå første gangen.

Ta ett par kjøretimer til, nå vet du hva du kan forvente deg på prøven og du er mer forberedt. Dette får du til ! :)

Selvfølgelig er ingen utlært den dagen du står med førerkortet i hånden, det vet vel de fleste oppegående personer som har tatt førerkortet. Det er lenge siden jeg tok førerkortet, men er langt i fra utlært og feil har jeg gjort i ettertid også. Sånn er livet, God Middag!

Anonymkode: 43ca3...53b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
På 16.10.2018 den 17.12, AnonymBruker skrev:

Jeg strøk. Nervene tok meg, og jeg gjorde en helt absurd feil, som jeg aldri har ellers gjort. Sensor sa at kjøringen ellers var plettfri, men at han ikke kunne se bort ifra det. Jeg synes det er så urettferdig når stress ødelegger slik! 

Anonymkode: 585af...4f1

Har du hatt ny oppkjøring nå?

Anonymkode: f4d87...84f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...