Gå til innhold

Singelliv-kategorien er patetisk for tida🙄


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor er historier om dårlige dater vi kan le av? Eller tråder med mer substans og viktige spørsmål?

Alt det går i nå er jo "han sendte denne smileyen på snap, hva mener han" eller "ghostet igjen". Og nylig er det mange bitre tråder om folk som " hater kjærligheten".

News flash: kjærlighet er bare godt og føles godt. Når man blir lei seg og skuffa så er det tvilen man hater, det er skuffelsen man hater. Man kan ikke hate kjærligheten! Paradoks.

Så har vi legekonewannabe som er i level 100 blant trollene. Godt jobba.

Sist men ikke minst vil jeg nevne Tigermannen, som dropper innom for å nevne hva han syns er så ufattelig vakkert med kvinnen, som regel med fokus på pupper og ræv.

Hadet.

 

Anonymkode: 5e675...1e3

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men dette er jo ikke lykkelig-kjærlighet-kategorien heller, og singellivet byr jo på mye rart 🤪🤪

virkelig. Å være singel i dag kontra for 7 år siden er som å leve i en zoologisk hage. Underholdende er det jo 😂

Anonymkode: b40c9...10c

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Singel-forumet er mye fattigere uten KateW, Steinar40 og Brutal_mann, det er sikkert og visst!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, AnonymBruker said:
 

Lag noen morsomme tråder selv da!

Anonymkode: 0ec42...939

TS har jo gjort det. Hovedinnlegget var det morsomste og mest treffsikre jeg har lest i dag. Tusen takk, TS! :blomst:

Anonymkode: 4ba42...03c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har en (tinder-) date i morgen. Skal ta notater og lage en skikkelig spenstig tråd hvor vi kan analysere alt han sier! 

Hvis han kommer da. Eller så blir det en ny "han ghostet meg meg selv om han har sendt meg hjerte emojis" - tråd!

😄 

(No offence anyone! Jeg har selv vært både forvirret, trist og forbannet her inne. Noen ganger må man bare ta et steg til side og se det tragikomiske i det. Dessuten tar jeg på panseret for å være forberedt på at han ikke kommer.)

Endret av McMary
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, McMary skrev:
 

Jeg har en (tinder-) date i morgen. Skal ta notater og lage en skikkelig spenstig tråd hvor vi kan analysere alt han sier! 

Hvis han kommer da. Eller så blir det en ny "han ghostet meg meg selv om han har sendt meg hjerte emojis" - tråd!

😄 

(No offence anyone! Jeg har selv vært både forvirret, trist og forbannet her inne. Noen ganger må man bare ta et steg til side og se det tragikomiske i det. Dessuten tar jeg på panseret for å være forberedt på at han ikke kommer.)

Tenk om han har gonoré..? Er du ikke redd for det? Siden menn på Tinder tømmer seg som hunder, i alt og alle.. Vær forsiktig! 

Anonymkode: 49de2...1ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Tenk om han har gonoré..? Er du ikke redd for det? Siden menn på Tinder tømmer seg som hunder, i alt og alle.. Vær forsiktig! 

Anonymkode: 49de2...1ec

😂😂 Jo, jeg er svært opptatt av om han har gonoré. Det er derfor jeg må møte han, for å finne det ut. 

Det der med å bruke uttrykk som å tømme seg og sprike med beina er det teiteste jeg leser på KG. Hvis ikke mennesker ville ha sex hadde vi dødd ut. 

Vi har bare ulik oppfatning av hvor godt vi må kjenne hverandre og hvor mye følelser vi må ha. Jeg kommer ikke til å ha sex med noen jeg ikke kjenner, slapp av. Takk for omtanken  😊

Endret av McMary
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

TS har jo gjort det. Hovedinnlegget var det morsomste og mest treffsikre jeg har lest i dag. Tusen takk, TS! :blomst:

Anonymkode: 4ba42...03c

Naaw love you girl❤

Anonymkode: 5e675...1e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, McMary skrev:
 

Jeg har en (tinder-) date i morgen. Skal ta notater og lage en skikkelig spenstig tråd hvor vi kan analysere alt han sier! 

Hvis han kommer da. Eller så blir det en ny "han ghostet meg meg selv om han har sendt meg hjerte emojis" - tråd!

😄 

(No offence anyone! Jeg har selv vært både forvirret, trist og forbannet her inne. Noen ganger må man bare ta et steg til side og se det tragikomiske i det. Dessuten tar jeg på panseret for å være forberedt på at han ikke kommer.)

Yes please!!

Anonymkode: 5e675...1e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Yes please!!

Anonymkode: 5e675...1e3

Hehe, det blir ikke noe spenstig analyse dessverre. Men han kom da, og var skikkelig koselig. :) Litt skuffet over at den flørtete stemningen ikke var der i det virkelige liv, men han kan umulig være en player i hvert fall, veldig rett frem og hyggelig. Sa ingenting mellom linjene eller noe som kan tolkes i noen retninger egentlig. Beklager. ;) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, McMary skrev:
 

Hehe, det blir ikke noe spenstig analyse dessverre. Men han kom da, og var skikkelig koselig. :) Litt skuffet over at den flørtete stemningen ikke var der i det virkelige liv, men han kan umulig være en player i hvert fall, veldig rett frem og hyggelig. Sa ingenting mellom linjene eller noe som kan tolkes i noen retninger egentlig. Beklager. ;) 

Buuu!

🤕

Anonymkode: 5e675...1e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 16.10.2018 den 13.44, AnonymBruker skrev:
 

Hvor er historier om dårlige dater vi kan le av? Eller tråder med mer substans og viktige spørsmål?

Alt det går i nå er jo "han sendte denne smileyen på snap, hva mener han" eller "ghostet igjen". Og nylig er det mange bitre tråder om folk som " hater kjærligheten".

News flash: kjærlighet er bare godt og føles godt. Når man blir lei seg og skuffa så er det tvilen man hater, det er skuffelsen man hater. Man kan ikke hate kjærligheten! Paradoks.

Så har vi legekonewannabe som er i level 100 blant trollene. Godt jobba.

Sist men ikke minst vil jeg nevne Tigermannen, som dropper innom for å nevne hva han syns er så ufattelig vakkert med kvinnen, som regel med fokus på pupper og ræv.

Hadet.

 

Anonymkode: 5e675...1e3

Ha det, faktisk. 🤔

Kan du ikke bare se en komedie?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, IommI skrev:
 

Ha det, faktisk. 🤔

Kan du ikke bare se en komedie?

Ba jeg om tips til ny hobby?

Anonymkode: 5e675...1e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Ba jeg om tips til ny hobby?

Anonymkode: 5e675...1e3

Ga jeg deg tips til ny hobby? I så fall, bør du faen meg takke for tipset!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

12 timer siden, McMary skrev:
 

Hehe, det blir ikke noe spenstig analyse dessverre. Men han kom da, og var skikkelig koselig. :) Litt skuffet over at den flørtete stemningen ikke var der i det virkelige liv, men han kan umulig være en player i hvert fall, veldig rett frem og hyggelig. Sa ingenting mellom linjene eller noe som kan tolkes i noen retninger egentlig. Beklager. ;) 

Er du helt sikker? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, RoH skrev:
 

Er du helt sikker? 

På hva? At han ikke er en player? Sikker kan man vel ikke være etter noen ukers chat og et møte. Men det vil overraske meg veldig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, IommI skrev:
 

Ga jeg deg tips til ny hobby? I så fall, bør du faen meg takke for tipset!

Ja, filmtitting.

Hobbyen min er å le av folk på kvinneguiden.

Takker deg ikke for noe.

Farvel.

Anonymkode: 5e675...1e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, McMary skrev:
 

På hva? At han ikke er en player? Sikker kan man vel ikke være etter noen ukers chat og et møte. Men det vil overraske meg veldig. 

At det var noe du måtte tolke? Høres rart ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...