Gå til innhold

Hvis en person ghoster deg ved å lese meldingene dine og ignorere. Hvor mange ganger gidder du skrive før du tar hintet og gir opp?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

😳 Da framstiller du deg selv som både dum OG psyko. 

 

Viss folk ikke svarer på første så maser jeg ikke om det. 

Anonymkode: b0650...7ca

Akkurat det jeg forsøkte å fortelle vedkommede også. 

Anonymkode: b495f...44b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen ganger sender jeg flere så personen får dårlig samvittighet. Det er jo litt komisk at noen er så umodne at de ikke kan svare på en melding

Anonymkode: 681ea...e81

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:
 

Vel det er ikke snakk om å støtte ghosteren. Det er snakk om å bli freaked out by stalkere som ikke gir seg. Ikke bra. 

Anonymkode: b495f...44b

En "stalker" som ghosteren fint kan bli kvitt ved å svare på én enkelt melding og si ifra.

Anonymkode: 43a5f...aa9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

En "stalker" som ghosteren fint kan bli kvitt ved å svare på én enkelt melding og si ifra.

Anonymkode: 43a5f...aa9

Du er ikke verdt det. Sorry. 

Anonymkode: b0650...7ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Minesveiper

Sånn generelt, uavhengig om det er snakk om ghosting, så skriver jeg ikke flere meldinger om en person ikke svarer meg. Jeg tenker at personen ikke er interessert i å snakke, og lar det være med det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller i de tilfellene han svarer meldinger på minuttet, skriver at han savner deg, og så er det plutselig du som tar mest kontakt etter intens idealisering, når du prøver å ha en vanlig samtale så blir spørsmålene du stiller projisert over til deg.

Ghosting er for psykisk syke mennesker, moralen i dette: aldri stol på et annet menneskes smiger og oppmerkomhet før det er vist over tid/handling. Vær obs på røde flagg, manipulasjon og egosime, det er mange av dem.

Anonymkode: 7fb86...2cc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Max 2-3 ganger. Når jeg vet at jeg er blitt ghostet skriver jeg én siste melding som er langt i fra hyggelig. De fleste drittsekker er jo bare patetiske små menn som er helt ordinære, kjedelige og lite morsomme, som av en eller annen grunn har fått for seg at de er mer attraktive enn andre menn. Pleier å trykke der det kan svi for en forfengelig idiot med ego som ikke svarer til hva han er. 

Anonymkode: d4560...601

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Max 2-3 ganger. Når jeg vet at jeg er blitt ghostet skriver jeg én siste melding som er langt i fra hyggelig. De fleste drittsekker er jo bare patetiske små menn som er helt ordinære, kjedelige og lite morsomme, som av en eller annen grunn har fått for seg at de er mer attraktive enn andre menn. Pleier å trykke der det kan svi for en forfengelig idiot med ego som ikke svarer til hva han er. 

Anonymkode: d4560...601

Ignorering er det værste, de næres av andre menneskers utblåsninger. De forventer det, så ikke en lyd kan stikke litt, men bare litt dersom de er på spekteret. En del ghostere der.

Anonymkode: 7fb86...2cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ghosting er så stygt! Bedre med et negativt svar enn taushet. Er det en jeg har møtt bare noen få ganger, holder det med 1-2 meldinger, er det noen jeg har hatt en relasjon til over lengre tid, gir jeg meg ikke så lett.

Men hva gjør dere når personen ikke åpner meldinger en gang?

Anonymkode: bb32a...95b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.10.2018 den 2.07, AnonymBruker skrev:
 

Ghosting er så stygt! Bedre med et negativt svar enn taushet. Er det en jeg har møtt bare noen få ganger, holder det med 1-2 meldinger, er det noen jeg har hatt en relasjon til over lengre tid, gir jeg meg ikke så lett.

Men hva gjør dere når personen ikke åpner meldinger en gang?

Anonymkode: bb32a...95b

Sender hvertfall ikke fler men går inn for å glemme han. Respektløst og bittert så man får lyst til å kjefte han huden full men Hvorfor bruke tankekraft og følelser på en sånn dust? 

Anonymkode: e82a3...f59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg ikke fikk svar fra en date som singel, så tok jeg det som et hint og slutta umiddelbart å ta kontakt. Hvis personen er interessert nok, så svarer personen, eller tar kontakt når det passer. Orket ikke å ydmyke meg selv ved å sende melding på melding som ikke ble besvart. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 15.10.2018 den 18.54, AnonymBruker skrev:
 

Jeg hadde fortsatt i all evighet.

Anonymkode: 43a5f...aa9

"no answer, is an answer".. Er ikke fan av å bli ignortert, men lar det passere med litt verdighet om ikke annet 😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg ikke får svar, så venter jeg litt og hører igjen. Hvis jeg ser han har sett den, men ikke svarer, så lar jeg han väre. Gidder ikke bruke tid og energi på duster lengre... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...