Gå til innhold

Ønsker råd fra skilte kvinner på 50 +


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er i tidlig 30-årene og ønsker gode råd fra kvinner med livserfaring. Hvis dere skulle ha valgt på ny, hva hadde dere gjort annerledes ? Hva kan dere gi av råd når jeg nå skal velge partner, evt forbli alene med en biologisk klokke som tikker, i tillegg til å være usikker på om jeg vil ha barn.

 

Anonymkode: de2a1...753

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min oppskrift: Finn deg en drømmemann; vakker, intelligent, muskuløs, romantisk, snill, glad i barn. Få barn med ham, finn dere et hyggelig hus i et hyggelig nabolag, og sist, men ikke minst: ordne dere med barnevakt!

Anonymkode: 5e65f...019

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er barnefri og glad for det. Har aldri ønsket barn, og nyter den friheten jeg har fordi jeg valgte det bort. Men du er sikkert ikke helt der, så jeg vil egentlig ikke råde deg til noe på den fronten.

Mitt beste råd er å tenke på hva som gjør deg aller mest lykkelig. Etter jeg ble skilt nyter jeg alenetid, og jeg har egentlig alltid visst at jeg trenger mye tid for meg selv. Hadde jeg vært ærlig med meg selv, og ikke falt for den vedtatte sannheten om at "det er best å være to", hadde jeg antagelig ikke giftet meg.

Nå er jeg særboer med en herlig fyr, vi gir hverandre masse frihet, og alt er lov utenom å være utro. For meg er det mitt idelle liv, det er lykke for meg. Du må grave deg ned til kjernen i deg, og finne ditt ideelle liv.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...