Gå til innhold

Hva legges i å lage middag sammen og utveksle ting?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har en som jeg lå med x antall ganger for mange år siden som jevnlig men sjeldent tar kontakt nå. På den tida og i etterkant har han sagt han liker meg men han har aldri tatt steget til noe seriøst, og jeg har holdt igjen selv. Dem siste åra som vi har møttes har det vært tilfeldig og selvom begge har glimtet i øynene og noen av gangene rotet eller hatt sex igjen så har vi forholdt oss til hverandre som venner i mange år nå men det siste halvåret har det vært sånn at han har spurt på facebook om noen kan låne han noe han trenger og jeg har skrevet på statusen og sagt ja, eller motsatt at jeg har lånt et spill han anbefalte meg, så har vi møttes for å overlevere og prater lenge men vennskapelig. Da har han tatt kontakt etter få dager enten med å sende meg kompliment på bilde på facebook eller spørre om jeg skal ut i helga men jeg har bare svart takk med et smil eller nei slapper av hjemme, uten å følge det noe mere opp så har vi ikke hatt kontakt på månedsvis igjen. Et par ganger de siste 6 mnd har vi sendt sexmeldinger og avtalt sex men så har ingen fulgt det opp og kontrakten har vært død i nye uker eller måneder. Vi er i en sånn stor matgruppe begge to og han så jeg spurte om noe i den og tok kontakt å sa han kunne lage sammen med meg for den retten hadde han dreisen på. Jeg skulle bare si fra! Men finner lissom ikke ut om det er en vennskapelig vennegreie eller om det er en date?? Vi har ikke flørta på evigheter nå og skriver og snakker bare vennskapelig men begge har likt hverandre før for flere år siden 

 

Anonymkode: 49260...992

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Wow! 

Det er vel bare å spørre? Dere er voksene regner jeg med, da er kommunikasjon en fin ting. 

Anonymkode: 1d4ad...44f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å være kjip, bare ment som konstruktiv kritikk: Innlegget ditt var helt ufattelig vanskelig å lese gjennom, jeg tror det er både mangel på tegn og avsnitt som gjør det. 

Etter 3-4 gjennomlesninger så tror jeg at jeg har skjønt historien din, og jeg hadde nok tenkt at han gjerne vil lage middag og utveksle kroppsvæsker. 

Hva vil du da? 

Du trenger jo ikke nødvendigvis spørre han om det først heller, det er jo bare å lage den middagen sammen og så finner du ut av det da. Hvis begge vil så har dere sex. Hvis bare en eller ingen vil så har dere ikke det. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil ikke spørre for vil ikke ødelegge vennskapet heller om han bare mener vennskapelig og kameratslig. Får ikke hjertesorg av å bare være vennen hans , så det plager meg ikke om det er det men har heller ikke noe i mot om mer (sex eller dating) vil bare ikke komme fram som desperat etter mer når jeg ikke er det men prøver å spørre litt hva andre oppfatter og legger i noe sånt så jeg får en pekepinn på hvordan oppføre meg.

Vil ikke det skal bli noe metoo situasjon for han her! :P Men dumt om jeg oppfører meg for kameratslig også hvis han egentlig tenker date evn sex også er vi like langt igjen med å ikke skjønne hva hverandre egentlig vil. 

(skal prøve å lage avsnitt cuntzilla takk for tålmodigheten)

Anonymkode: 49260...992

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...