Gå til innhold

Pudder eller foundation ?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg er plaget av fet og blank hud på nesen, samt litt kviser.

Hva bør jeg velge ? Pudder eller foundation ?

Vil ikke ha noe som tetter porene og gjør huden værre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Daniella_

Jeg bruker pudder. Syns ikke noen foundation gjør huden min mindre fet, bortsett fra en. I.D Bare Minerals sin.

Så den er absolutt en god foundation.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også litt fet hud, jeg synes det virker bra å bruke både pudder og foundation - hvis jeg blir litt 'blank' på kinnene i løpet av dagen, virker det bra å ta litt tørkepapir og bare presse forsiktig mot huden sånn at fuktigheten forsvinner uten at sminken blir gnidd av.

Jeg bruker billig pudder bestilt på postordre fra H&M - det eneste jeg har tatt hensyn til da jeg kjøpte den, utenom at fargen passer, er at jeg har sluttet å bruke sånt pudder som er veldig hardt presset sammen, fordi det av en eller annen grunn lettere legger seg oppi rynker (som jeg til min store skrekk har begynt å få et par av)..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg har lest at dersom man har fet hud, skal man bruke foundation med vann, da vann virker uttørkende på huden. Dersom man har tørr hud, skal man bruke foundation med olje. Og det var eksempler på foundationer som passet for alle typer hud. Da jeg ikke har fet hud, la jeg ikke merke til hvilke typer som passet, men det vet de sikkert på et parfymeri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...