Gå til innhold

Vanskelig, vet ikke hva jeg skal gjøre


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Okei, jeg er en jente 20 år, bor hjemme hos min far.

Jeg har hatt store problemer psykisk, depresjon, angst, pf, gått til behandling i flere år uten at jeg har fått stort ut av det. Jeg får minstesum AAP i støtte fra nav.

Jeg føler jeg ikke passer inn noen steder, alt som er helt normalt for andre kan være kjempe vanskelig for meg. Jeg funker ikke sosialt, ikke en gang med min egen familie. Ikke fordi vi ikke har et godt forhold, men fordi alle føles ukjente for meg, jeg har ingen "connection" i det hele tatt og jeg føler meg som en kald robot når jeg prater med andre, jeg klarer ikke å uttrykke meg selv med verken ord eller følelser, selv om på innsiden kan det være en Berg og dalbane av følelser for meg.. Og jeg føler meg veldig dum i alle situasjoner. 

Jeg har lyst til å flytte hjemmefra fordi jeg orker ikke å være innpå andre mennesker hele tiden. Men jeg vet ikke hvordsn jeg skal gjøre det. Jeg er redd for å ta kontakt, jeg vet ikke hva jeg skal si eller spørre om, jeg har sett rundt om å leie i flere år men jeg har ikke klart noen ting.

Jeg har heller ikke veldig god økonomi, 12000 i mnd, det er fint sånn det er nå, men skal jeg flytte for meg selv så er det ikke mye. Jeg prøver å komme inn på skole igjen også, vg3, delt opp i to år.

Jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg eller hva jeg skal gjøre. Jeg klarer ikke engang å si hva jeg vil, jeg vet jo ikke hva jeg vil selv heller, jeg har så og si heller ingen meninger... 

Anonymkode: 22028...18d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke så mange råd.. Men det skal gå bra med deg! Det kommer ikke alltid til å være slik det er nå<3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære deg. Det er vondt å høre at du har det slik. Jeg håper du får en hjelp du opplever som nyttig - om ikke så ville jeg prøvd noe annet. Så lenge du står opp hver morgen og gjør det du får til, så skal det være godt nok. En dag der fremme vil du kunne leve slik du ønsker, men du må jobbe deg gradvis mot det. Vær raus med deg selv. Klem

Anonymkode: 33594...f1f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...