Gå til innhold

Svart strek på neglen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Venninna til pappa har amputert en del av en finger. Jeg la ikke merke til det før hun sa det selv. Det vil du leve godt med. Inderlig godt det ble oppdaget tidlig. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:
 

Har en veldig støttende mamma og også en forståelsesfull fastlege. Har fått henvisning til DPS, så håper jeg kan få hjelp der til å komme meg gjennom prosessen😔❤️

Anonymkode: 5c6ee...3c0

Det var godt å høre at du har gode mennesker rundt deg til å støtte deg oppi dette ❤ Jeg forstår at beskjeden du fikk er helt uforståelig og sjokkerende å ta innover seg. Dette blir tatt veldig alvorlig av legene og det blir fortgang i prosessen så du slipper å gå gjennom mer enn nødvendig. Du kommer til å ha masse støtte rundt deg nå, du skal ikke gå gjennom dette alene.

Masse lykke til og god bedring ønskes ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Warrior
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Jeg har det helt forferdelig nå😔 Var jo da hos hudlegen i går, og streken har blitt veldig mye tykkere enn på bildet her i posten. Hun sa med en gang at hun var 90% sikker på at dette var føflekkreft. Ble tatt prøve av en hudbit under neglen min, og prøven ble sendt inn med en gang. Har da fått svar allerede i dag. Det er føflekkreft. Den har ikke spredd seg foreløpig, men jeg vil måtte fjerne/amputere ytterste leddet på lillefingeren for å hindre spredning da streken plutselig har begynt å vokse veldig mye og nå «flyter» utover neglen. For meg er det noe som kommer til å påvirke meg veldig, selv om det «bare» er en bit av en finger. 

 

Så tusen takk til alle her inne som pushet meg til å dra til legen, hadde aldri trodd en liten strek kunne ha så store konsekvenser😢

 

TS

Anonymkode: 5c6ee...3c0

Klem til deg TS ❤️ Husk det er bra at det blir fjernet fra lillefingeren, og det viktigste er å få bort sykdommen og faren for spredning. Det er godt det ble oppdaget tidlig. Masse lykke til. Du er sterk ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære ts 💜varm klem. Hold fokus på at du straks er frisk,og her på kg kan du videre få ned frustrasjon og tanker.vi støtter deg.Dette vil du klare mye bedre enn du tror.hilsen en som har ødelagt lillefinger av andre grunner, vi heier på deg 👍💕

Anonymkode: 85b1c...035

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Kjære ts 💜varm klem. Hold fokus på at du straks er frisk,og her på kg kan du videre få ned frustrasjon og tanker.vi støtter deg.Dette vil du klare mye bedre enn du tror.hilsen en som har ødelagt lillefinger av andre grunner, vi heier på deg 👍💕

Anonymkode: 85b1c...035

Leste litt fort,de på Dps kan nok gi mye hjelp de også 💜💜

Anonymkode: 85b1c...035

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Annonse

Ønsker deg alt godt, TS! Det er veldig bra at du gikk til lege såpass tidlig. Lykke til med behandling! 

 

Anonymkode: 526f4...d22

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
På ‎16‎.‎10‎.‎2018 den 15.39, AnonymBruker skrev:

Det var leit å høre😔 men bra du fikk time og legen tok deg på alvor. 

Jeg har også en strek på neglen jeg er bekymret for. Burde jeg ta dette opp med legen eller ser dette ut som noe annet ?

image.jpg

Anonymkode: 1efd6...402

Hvordan gikk det med deg? Jeg har en lik strek, men den er plassert inntil den ene siden. Kom etter en skade på neglen, så er usikker på om det kan være det, eller om jeg også har kreft:sad:

Anonymkode: 7dff3...5be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan gikk det med deg? Jeg har en lik strek, men den er plassert inntil den ene siden. Kom etter en skade på neglen, så er usikker på om det kan være det, eller om jeg også har kreft:sad:

Anonymkode: 7dff3...5be

Jeg er ikke Ts, men den som la ved bildet du har linket til. Jeg fikk sjekket ut min strek og den var heldigvis ufarlig 😊 så det trenger heldigvis ikke være kreft alltid. Men alltid lurt å ta en sjekk hos legen om du er usikker .

Til Ts: håper alt går bra med deg, og at du får all den hjelp og støtte du trenger. 

 

 

Anonymkode: 1efd6...402

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Har glemt dette innlegget helt. Går forholdsvis bra med meg. Lever nå med denne lillefingeren uten ytterste ledd. Kreften har foreløpig ikke spredd seg noe videre så det har jo sånn sett vært vellykket. Men, livet mitt vil aldri bli det samme igjen uansett. Måtte droppe ut av skolen da jeg ikke orket mer og har generelt vært mye deprimert. Så finnes det mennesker som har det mye verre enn meg, så skal ikke klage for mye heller. Takk for omtanke.

Anonymkode: 5c6ee...3c0

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei. Har glemt dette innlegget helt. Går forholdsvis bra med meg. Lever nå med denne lillefingeren uten ytterste ledd. Kreften har foreløpig ikke spredd seg noe videre så det har jo sånn sett vært vellykket. Men, livet mitt vil aldri bli det samme igjen uansett. Måtte droppe ut av skolen da jeg ikke orket mer og har generelt vært mye deprimert. Så finnes det mennesker som har det mye verre enn meg, så skal ikke klage for mye heller. Takk for omtanke.

Anonymkode: 5c6ee...3c0

❤️❤️

Anonymkode: 7fc1b...6d0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei. Har glemt dette innlegget helt. Går forholdsvis bra med meg. Lever nå med denne lillefingeren uten ytterste ledd. Kreften har foreløpig ikke spredd seg noe videre så det har jo sånn sett vært vellykket. Men, livet mitt vil aldri bli det samme igjen uansett. Måtte droppe ut av skolen da jeg ikke orket mer og har generelt vært mye deprimert. Så finnes det mennesker som har det mye verre enn meg, så skal ikke klage for mye heller. Takk for omtanke.

Anonymkode: 5c6ee...3c0

Varm klem 💗💗💗

Anonymkode: 85b1c...035

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke Ts, men den som la ved bildet du har linket til. Jeg fikk sjekket ut min strek og den var heldigvis ufarlig 😊 så det trenger heldigvis ikke være kreft alltid. Men alltid lurt å ta en sjekk hos legen om du er usikker .

Til Ts: håper alt går bra med deg, og at du får all den hjelp og støtte du trenger. 

 

 

Anonymkode: 1efd6...402

Så bra! Det var deg jeg mente, takk!

Anonymkode: 7dff3...5be

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei. Har glemt dette innlegget helt. Går forholdsvis bra med meg. Lever nå med denne lillefingeren uten ytterste ledd. Kreften har foreløpig ikke spredd seg noe videre så det har jo sånn sett vært vellykket. Men, livet mitt vil aldri bli det samme igjen uansett. Måtte droppe ut av skolen da jeg ikke orket mer og har generelt vært mye deprimert. Så finnes det mennesker som har det mye verre enn meg, så skal ikke klage for mye heller. Takk for omtanke.

Anonymkode: 5c6ee...3c0

Sender deg en klem 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...