Gå til innhold

Godt tegn, tross alt? Tolker jeg for mye?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Matchet med en fyr. Han har hele tiden vært treig med å svare, men alltid svart. Vi har snakket om å  møtes, men vanskelig å finne et tidspunkt som passer for begge. Jeg ble "skeptisk" til om han egentlig bare ville la kontakten dø ut og at han bare var høflig når han svarte. Ba han derfor legge meg til på Snapchat om han ønsket å holde kontakt. Han la meg til i løpet av kort tid og sendte en "hei-snap" med en gang jeg godtok. 

 

Har chattet bittelitt. Han svarer selv om jeg ikke stiller konkrete spørsmål, dog veeeldig kort. Og uten emojis. Jeg bruker ikke mye emojis selv, men noe. Ellers virker det uentusiastisk. Idiotisk av meg å henge meg opp i slikt? Virker han interessert enn så lenge? 

Anonymkode: e512b...dfc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke alle som liker å chatte så mye, eller som legger mye i det. 

Avtal å møtes da vel, da ser du jo om han er interessert!

Dumt å legge så mye i sosiale medier før man kjenner hverandre.

 

Anonymkode: 02fbb...e27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror menn bryr seg katta om emojis. Han hadde ikke lagt deg til på snap om han var helt intressert, tror jeg. Men.. det er allikevel en low investment, på snap kan en jo legge til hvem som helst. Dere må treffes for å finne ut av det.

Anonymkode: 72921...463

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du overtolker. Om du vil finne ut om han er interessert foreslår dy en dag å møtes.  Kan han ikke, og ikke foreslår ny dag innen en uke til deg, så er han ikke interessert. Trapp ned kontakten betraktelig i mellomtiden

Anonymkode: f88f7...743

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...