Gå til innhold

Er det noe galt med meg? Slår folk når jeg blir frustrert


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har det på nøyaktig samme måte. Det er ikke noe galt med deg! Altså, det kan skje når jeg er veldig ivrig, spiller et kortspill eller er veldig provosert. Jeg slår ikke, altså. Bare «klapper» borti kinnet. Null kontroll, noe bygger seg opp, og så bare klapser jeg. Det går «heldigvis» kun utover mannen min. Aldri barna. Hvis det hadde gjort det, hadde jeg søkt hjelp. Mannen min takler det fint, og ler bare hver gang det skjer. Det er jo heldigvis ikke vondt. Hvis han hadde syntes det var et problem, hadde jeg søkt hjelp.

Anonymkode: bf467...60c

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 12.10.2018 den 18.34, AnonymBruker skrev:
 

Jeg ville anmeldt deg om du klapset til meg. Bare så du vet det. Du må være forsiktig og håper du kun gjør slikt med folk du kjenner veldig godt, ikke tilfeldige kollegaer og lignende. 

Anonymkode: 041d5...6e3

Du burde fått en klaps som vil bry politiet med sånt vås. Ts snakker om et lite refleksklaps. Det er kjipt, hun bør settes på plass, men det er ikke en politijobb. 

Tror jeg hadde sett stygt på henne, gått og aldri snakket med henne igjen. Heretter ville hun vært luft for meg. Det er faktisk en straff som svir langt mer enn om politiet tar en telefonsamtale med henne. Det er max av utfall i en sånn sak. 

Anonymkode: d0cc2...d96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Jeg har det på nøyaktig samme måte. Det er ikke noe galt med deg! Altså, det kan skje når jeg er veldig ivrig, spiller et kortspill eller er veldig provosert. Jeg slår ikke, altså. Bare «klapper» borti kinnet. Null kontroll, noe bygger seg opp, og så bare klapser jeg. Det går «heldigvis» kun utover mannen min. Aldri barna. Hvis det hadde gjort det, hadde jeg søkt hjelp. Mannen min takler det fint, og ler bare hver gang det skjer. Det er jo heldigvis ikke vondt. Hvis han hadde syntes det var et problem, hadde jeg søkt hjelp.

Anonymkode: bf467...60c

En ting er å bli provosert, men kortspill er jammen lite å klapse noen for...  mannen din burde klapset deg tilbake. Og du bør lære deg å tape i spill. Hvordan forbilde er du for barna når du viser en sånn spillkultur? 

 

Anonymkode: d0cc2...d96

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Ikke voldelig person"? Jo...? Tenker du ikke har fått reaksjoner fra de du har slått tilstrekkelig til at det får uønskede konsekvenser for deg. Men det får du, og da tenker jeg du lærer deg impulskontroll!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Jeg har det på nøyaktig samme måte. Det er ikke noe galt med deg! Altså, det kan skje når jeg er veldig ivrig, spiller et kortspill eller er veldig provosert. Jeg slår ikke, altså. Bare «klapper» borti kinnet. Null kontroll, noe bygger seg opp, og så bare klapser jeg. Det går «heldigvis» kun utover mannen min. Aldri barna. Hvis det hadde gjort det, hadde jeg søkt hjelp. Mannen min takler det fint, og ler bare hver gang det skjer. Det er jo heldigvis ikke vondt. Hvis han hadde syntes det var et problem, hadde jeg søkt hjelp.

Anonymkode: bf467...60c

Hvordan kan du påstå at det ikke er noe galt med hi, bare fordi du heller ikke klarer å holde fingrene dine for deg selv? 

Nei det er ikke normalt å klapse til andre mennesker "bare" på kinnet, selv om det ikke gjør "vondt"! 

TS hadde du gjort dette mot meg så hadde jeg forventet en unnskyldning! Hadde det skjedd flere ganger så hadde vi ikke kunne sett mer av hverandre før du har kontroll over problemet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts, dersom du opplever at dette er noe som plager deg og du bekymrer deg over, så syntes jeg du bør ta kontakt med en profesjonell hjelper. På meg, ut fra det du skriver, så høres det ut som du bærer mye sorg og sinne fra fortiden. Det finnes hjelp! 

Anonymkode: 90751...fe9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har aldri som voksen opplevd at et voksent menneske klapser eller dytter til meg, da hadde jeg blitt svært overrasket. 

Jeg hadde en venninne på ungdomsskolen og vgs som sleit hjemme. Hun var opp og ned hele tiden, var veldig slitsom å være sammen med egentlig, man visste aldri hvor man hadde henne. Men jeg tålte mye fra henne, for jeg var jo glad i henne. Jeg hadde sikkert tålt det om hun dyttet meg eller klapset meg også. Men det betyr ikke at det er greit å gjøre det mot vennene sine. 

Anonymkode: 4ce69...cab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...