Gå til innhold

Hans-Petter Nygård-Hansen


Miss.Wildfox

Anbefalte innlegg

Hva er det med denne "møtes over en kaffe"-greia? Jeg skjønner jo at både AB og HPNH prøver seg på dette for å kunne påstå at de har gitt muligheten til et konstruktivt møte men ingen møtte opp. Plutselig er handlingene deres helt legitime, for ingen kom jo for å si i fra. Og dersom noen mot all formodning møter opp, kan jeg tenke meg det blir et kaos av et møte. Tror HPNH vil slå hardt ned på alle som eventuelt møter. 

Så at det ble foreslått nettmøte, men HPNH har bare meldt seg helt ut av diskusjonen (igjen). Det er vel nettopp fordi han ikke egentlig er interessert i å ta et møte eller diskutere denne saken med noen som helst. 

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, halvehimmelen skrev:
 

Hva er det med denne "møtes over en kaffe"-greia? Jeg skjønner jo at både AB og HPNH prøver seg på dette for å kunne påstå at de har gitt muligheten til et konstruktivt møte men ingen møtte opp. Plutselig er handlingene deres helt legitime, for ingen kom jo for å si i fra. Og dersom noen mot all formodning møter opp, kan jeg tenke meg det blir et kaos av et møte. Tror HPNH vil slå hardt ned på alle som eventuelt møter. 

Så at det ble foreslått nettmøte, men HPNH har bare meldt seg helt ut av diskusjonen (igjen). Det er vel nettopp fordi han ikke egentlig er interessert i å ta et møte eller diskutere denne saken med noen som helst. 

Eller, kanskje han er interessert i å diskutere saken med LKE, da. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, tranedatter skrev:
 

..reagerte jeg også på. Og inn fra sidelinjen kommer sidekicken Lars Kristian Eriksen, i en tråd som handler om mobbing på nett. Det var rette raua som feis, si! (for å si det på bloggerskt)

:rolleyes:

Da jeg så han blandet seg inn angående HPNH ..igjen... så var min første tanke "The bromance is real". 
Men det er jo interessant at LKE heller ikke klarer å skille person og bedrift, det ser ikke bloggerne ut til å finne ut av selv heller.

Det blir nok ikke kaffemøte på meg heller. Jeg skal ikke til Oslo før i Mai. Da skal jeg se et standup show.. definitivt ikke hans...

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

https://www.facebook.com/groups/183381455078651/permalink/1924970740919705/

Interessant. Han har dessverre ikke muligheten til å delta i diskusjonen, men å bruke tid på å 'like' og 'heart' på -alle-LKE sine kommentarer i hans forsvar har han sannerlig tid til, hele 6 timer etter sitt eget svar om hvor "travel" han er. Viktig å vise støtte når andre graver for deg.

Da er det vel bare spørsmål om tid før han gjør det samme som ved Vixen, hvorpå han legger igjen en eller annen "dere er så slemme, jeg vil ikke være her mer"-innlegg og forlater gruppe et par dager til det blåser over.

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tranedatter

Min konklusjon er at han HP bare poster for å befeste sitt ego og status som SoMe ekspert. Synd han ikke ser at han er outdatet for lenge siden selv. Er bare pinlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest eksiltronder

Ridder Eriksen forsvarer tydeligvis ikke bare konemor, men har også tatt HPNH under sin kappe 🙄 Jeg hadde skjemtes om jeg som SoMe-"ekspert" ikke engang klarer å formulere mine egne svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 17.10.2018 den 23.56, Asti skrev:
 

Helene Drage konfronterer Hans-Petter Nygård-Hansen her:  https://www.facebook.com/groups/183381455078651/permalink/1914476425302470/?comment_id=1914833041933475&comment_tracking={"tn"%3A"R0"}

Dokumentasjon (kommentarer fra instagram-kontoen til Anne Brith + kommentarfeltet inne på Stort og smått om sosiale medier): https://imgur.com/a/TEm1UaZ

 

Syns det er kjempebra at Hele Drage, som selv er blogger, konfronterer han! 

Jeg forstår virkelig ikke hans intense hat mot de som velger å være anonyme på nett. Brukeren han diskuterer med på instagram forklarer også hvorfor hun velger å være anonym. I følge HPNH (gidder ikke skrive hele navnet) så er hun da automatisk et troll. Han har tydeligvis ikke forstått hva et troll er, ei henger han særlig med i samtiden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.10.2018 den 14.36, Kollontaj skrev:
 

Doremus Schafer er en anonym mediekritiker som skriver i aviser og blir lyttet til. Sånn apropos. 

I følge HPNH så er han et troll.... :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, halvehimmelen skrev:
 

Hva er det med denne "møtes over en kaffe"-greia? Jeg skjønner jo at både AB og HPNH prøver seg på dette for å kunne påstå at de har gitt muligheten til et konstruktivt møte men ingen møtte opp. Plutselig er handlingene deres helt legitime, for ingen kom jo for å si i fra. Og dersom noen mot all formodning møter opp, kan jeg tenke meg det blir et kaos av et møte. Tror HPNH vil slå hardt ned på alle som eventuelt møter. 

Så at det ble foreslått nettmøte, men HPNH har bare meldt seg helt ut av diskusjonen (igjen). Det er vel nettopp fordi han ikke egentlig er interessert i å ta et møte eller diskutere denne saken med noen som helst. 

Tipper det er for å slippe å diskutere saken i det hele tatt. Han regner vel med at mange bor langt unna Oslo/ikke har mulighet for å møte opp midt i arbeidstiden, så for å unngå en debatt som han ikke vil komme særlig heldig ut av inviterer han til en "liksom kaffe". Ganske feigt etter min mening. 

Han startet debatten - hva med å følge opp? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Newroz skrev:
 

Tipper det er for å slippe å diskutere saken i det hele tatt. Han regner vel med at mange bor langt unna Oslo/ikke har mulighet for å møte opp midt i arbeidstiden, så for å unngå en debatt som han ikke vil komme særlig heldig ut av inviterer han til en "liksom kaffe". Ganske feigt etter min mening. 

Han startet debatten - hva med å følge opp? 

Ja, ble stille fea han da noen foreslo nettmøte i stedet, da mange rundt i landet kunne være interessert. Passe avslørende...

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns han driter seg fullstendig ut som sitter og klikker liker/hjerte på LKE sin "god dag mann, økseskaft"-diskusjon rundt hva som er hets og hva som er saklig kritikk. Han må kunne svare for seg selv! Han har dummet seg ut i kommentarfeltet hos AB - alle vet det. Det går ikke an å tro at du da kan slenge ut masse blogginnlegg og så skal du få applaus og hurra, når du ikke står for det du ytrer ellers. Blir jo helt patetisk.

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drøyt hvordan de som har fullt navn anser seg selv som høyverdige og de eneste med ytringsrett på Instagram.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Mnjah said:
 

Drøyt hvordan de som har fullt navn anser seg selv som høyverdige og de eneste med ytringsrett på Instagram.

Liten tvil om hvem som hadde en trollete adferd i diskusjonen med helt_ekte i alle fall..

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest diam0nd

Denne selvutnevnte SOME-eksperten skal i morgen (onsdag) på god morgen Norge for å snakke om at man burde stenge kommentarfelt på sosiale medier, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, diam0nd skrev:
 

Denne selvutnevnte SOME-eksperten skal i morgen (onsdag) på god morgen Norge for å snakke om at man burde stenge kommentarfelt på sosiale medier, hehe.

Men så flott da... 😏

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.10.2018 den 10.00, diam0nd skrev:
 

Denne selvutnevnte SOME-eksperten skal i morgen (onsdag) på god morgen Norge for å snakke om at man burde stenge kommentarfelt på sosiale medier, hehe.

«Sosiale» medier-eksperten vil stenge for det som gjør «sosiale» medier «sosiale». Snakker om ekspert....

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina
3 timer siden, Mnjah skrev:
 

«Sosiale» medier-eksperten vil stenge for det som gjør «sosiale» medier «sosiale». Snakker om ekspert....

Ironisk det der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...