Gå til innhold

hvordan vurdere hva jeg skal prioritere her.. betatt av en som ikke helt viser tilbake men ..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

jeg møtte en fyr tilfeldig via felles venner og ble stup betatt av han. våre felles venner er veldig hypp på og spleise oss. vi har holdt litt kontakt, jeg har besøkt han en gang men det har ikke blitt noe mer etter det. prøvd å holde litt kontakt, men han virker veldig reservert. veninden min forteller meg mye flott om han, men han har ei bestevenninde han sliter litt med å innse at det ikke blir noe forhold med. i følge min venninde. og at han trenger tid for å åpne seg for at jeg kan få rom i livet hans. så til poenget, jeg har latt bestattheten  om 2 dager er det stor fest med denne gjengen pga et 40 årslag. og mange forventer en liten løsning på knuten hvor han muligens ikke er så sjenert.

men problemet mitt er at jeg vet ikke helt om jeg orker å dra på fesren, fordi det blir dyrt kanskje, og jeg ser egentlig bare en eneste grunn til og dra er for å bli bedre kjent med han som ikke virker så intressert egentlig. men så er jeg jo nysgjerrig også, tenk om det blir klaff.  og at det er verdt det. jeg er egentlig lovet bort på annet med familien, noe jeg på en måte har mere lyst til sånn aktivitetsmessig. da jeg ikke er noe komfertabel på ukjente steder på pubber og store fester, lei av å drikke også. og jeg er skvær blakk.

nå er jeg skikkelig usikker på hva jeg skal gjøre. for.. jeg er egentlig lei av og gjøre noe jeg ikke burde/har lyst til for å møte noen. tenker at om han virkelig vil bli bedre kjent finnes d jo litt andre måter å møtes på. og jeg burde vel i det minste fått litt interesse, selv har jeg egentlig lagt han litt på hylla pga jeg gidder ikke jage han. så.. 

prioritere her klarerer jeg likevel ikke. jeg vet ikke hva jeg vil. noen meninger? 

Anonymkode: aa13a...634

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han er ikkesjenert, han er forelska i en annen

Anonymkode: 749d7...412

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville ikke dratt på festen,om han blir interessert seinere finner du der ut,høres ut som det kan bli litt stress for deg på festen.. 

Anonymkode: 51a22...3a0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Han er ikkesjenert, han er forelska i en annen

Anonymkode: 749d7...412

er liksom d jeg tenker også. å d får jo være hans sak og gi slipp på henne eller ikke. siden de er bestevenner, er hun mye his han, dusjer, steller seg og bor der innimellom siden hun mangler vann etc. og jeg tror ikke han gir slipp på de følelsene siden de er så "close" selv om hun ikke ønsker et forhold med han. 

føles liksom som at jeg må dytte meg inn fra d 3. hjulet på vogna til og "lure" meg inn som en han sku blitt betatt av. det blir HELT feil for meg. så det alene burde jo sette det i perspektiv for meg. 

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Ville ikke dratt på festen,om han blir interessert seinere finner du der ut,høres ut som det kan bli litt stress for deg på festen.. 

Anonymkode: 51a22...3a0

ja jeg føler jeg bare vil "angre" på og reise på denne festen. av alle egne grunner. kjenner jeg får litt dårlig samvittighet ovenfor hun som skal feires, men jeg tror jeg selv kommer til og bli "låst" i en situasjon jeg ikke vil føle meg komfertabel i av flere grunner. 

kan jeg bare si at det dukket opp noe så jeg kan ikke bli med? uten å ha dårlig samvittighet for det? 

Anonymkode: aa13a...634

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velg heller familien. Han er ikke interessert. 

Anonymkode: 55a6e...ecd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sjeldent jeg har angret på de tingene jeg har gjort her i livet (selv om det også har forekommet), men jeg har ofte angret på de tingene jeg IKKE gjorde. 

Hvis du ikke er interessert i han, syns jeg du skal legge ballen død. Men hvis du er interessert, noe det kan tyde på siden du skriver her (?), syns jeg du ikke har noe å tape på å gå, å prøve å få frem at du syns han er en fin kar, og at du ønsker å bli bedre kjent. Bare så han vet. Og da vet du om det er noe håp, eller ikke. Selv om det ser dårlig ut.

Bare ikke sitt om to år å angre på at du ikke prøvde..  :)

Anonymkode: 9aaab...111

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Sjeldent jeg har angret på de tingene jeg har gjort her i livet (selv om det også har forekommet), men jeg har ofte angret på de tingene jeg IKKE gjorde. 

Hvis du ikke er interessert i han, syns jeg du skal legge ballen død. Men hvis du er interessert, noe det kan tyde på siden du skriver her (?), syns jeg du ikke har noe å tape på å gå, å prøve å få frem at du syns han er en fin kar, og at du ønsker å bli bedre kjent. Bare så han vet. Og da vet du om det er noe håp, eller ikke. Selv om det ser dårlig ut.

Bare ikke sitt om to år å angre på at du ikke prøvde..  :)

Anonymkode: 9aaab...111

jeg har sagt det til han, flørtet litt og prøvd å holde kontakt. sende god morgen meld og god natt, hører åssen det går med han. det kan ta timer eller dager før han svarer, hvis han svarer i d heletatt. det har skjedd at han har beklaget seg for å ikke svart, "glemt" det liksom. så hender det han pluttselig tenker på meg. og gir en liten kort lyd fra srg. jeg tror han har lyst å bli kjent, men veldig sakte og forsiktig. kanslje d blir litt mye press fra vennene våre? at vi bør ta det litt sånn på si for oss selv.  jeg blir ganske usikker på hvor hardt jeg skal prøve 

Anonymkode: aa13a...634

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde helt klart droppet den festen! Han virker SÅ lite interessert, og du er skvær blakk og har dessuten mer lyst til å gjøre noe annet! Han vet at du liker han, så kanskje det gir bedre effekt at du IKKE er der, da kan han få sjansgen til å tenke at han skulle ønske du var der. Og hvis han ikke tenker det, så kan du bare glemme han uansett, dessverre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

da blir det å dtoppe både han og festen. gidder ikke så mye styr. og vil han likevel bli bedre kjent tar han sikkert kontakt om så. 

Anonymkode: aa13a...634

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synest egentlig ikke det er så rart han trekker seg unna. Altså, han kan godt like deg, men mange rundt som "maser" om at dere hadde vært en klaff kan jo være nok til å gå å gjemme seg. Han vet du liker han, så mulig han tar kontakt når tiden, dvs han er moden for det.

Anonymkode: 806a4...c2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville dratt på det familieopplegget. Det andre opplegget må du føle deg for god for. Om det er meningen st det skal bli noe mellom dere så kommer det en ny mulighet som er bedre tilrettelagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...