AnonymBruker Skrevet 15. november 2018 #1521 Del Skrevet 15. november 2018 Synd det ble tatt bort det jeg skrev om at Tore Sandberg ble drapstruet , av en som ringte fra ukjent tlfnr,i slutten av juni i år da Orderud saken ble gjenopprettet. Dette tyder mye på at det er flere som står bak, og at saken har mange gåter. Anonymkode: bb132...be4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2018 #1522 Del Skrevet 15. november 2018 Var det denne artikkelen? https://www.rb.no/nyheter/orderud-saken/orderud/tore-sandberg-skal-ha-blitt-drapstruet-stopp-orderud-eller-sa-er-det-deg-neste-gang/s/5-43-819763 Anonymkode: d551b...45b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2018 #1523 Del Skrevet 15. november 2018 1 time siden, Frida skrev: Jo, men kanskje de ble litt "presset" til å si opp. (Jeg vet de sa opp selv, jeg bare argumenterer slik du gjør når du vil overbevise om at noe ikke behøver å være som noen sier.) I følge avhørene av leietakeren av "Fjellet", står det ikke hvem som avsluttet leieforholdet. Paret som leide skulle flytte til en ny bolig. Fra svar på spørsmål fra Rune https://www.vg.no/spesial/2018/orderud/astedet Anonymkode: d551b...45b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2018 #1524 Del Skrevet 15. november 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Var det denne artikkelen? https://www.rb.no/nyheter/orderud-saken/orderud/tore-sandberg-skal-ha-blitt-drapstruet-stopp-orderud-eller-sa-er-det-deg-neste-gang/s/5-43-819763 Anonymkode: d551b...45b Takk, ja det stod flere steder, og artikkelen jeg referte til ble fjernet. Andre her kommenterte det som "naivt" når jeg nevnte dette. Det synes jeg er arrogant å påstå, med tanke på den som ringte 180 den gangen, og at det han sa faktisk skjedde. Nå sier ikke jeg at dette er samme mannen, men å snakke om at P og V gjorde det ( fikk noen til å ringe inn for å villede ), synes jeg blir helt merkelig... For alt vi vet, kunne det skremt Sandberg og gjort at han ikke ville fortsette å ta den saken, ( f.eks pga 180 oppringningen som sa alt som skjedde på forhånd ), og da hadde jo P og V tapt på dette. Så synes det er en dårlig teori. Anonymkode: bb132...be4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Little Pony Skrevet 15. november 2018 #1525 Del Skrevet 15. november 2018 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for at du deler! Kanskje er det virkelig sant at Per og Veronica skulle ha våpnene kun til beskyttelse og at de er 100% uskyldige? Anonymkode: d551b...45b Ok, så hvorfor lyve om det i det første? De sa det ikke hadde vært våpen på Orderud gård, og hvorfor lyve om så mye annet, og om den falske kontrakten. Henger ikke på greip det heller. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2018 #1526 Del Skrevet 15. november 2018 2 minutter siden, Little Pony skrev: Ok, så hvorfor lyve om det i det første? De sa det ikke hadde vært våpen på Orderud gård, og hvorfor lyve om så mye annet, og om den falske kontrakten. Henger ikke på greip det heller. Jeg skrev feil. Per og Veronica hadde ikke sagt noe om våpen for beskyttelse. Angående løgner, så kan man være redd for å bli tiltalt selv om man er uskyldig, og derfor velge å lyve om ting som høres mistenkelig ut. Anonymkode: d551b...45b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toiny Skrevet 15. november 2018 #1527 Del Skrevet 15. november 2018 Men det er jo summen av alle løgnene og alt de følte de måtte juge om. For når sannheten kom, og løgnene avslørt ,ble de dømt for medvirkning over enhver rimelig tvil. En nødløgn kan jeg kjøpe, men så mange tilfeldigheter tror krg rett og slett ikke på. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2018 #1528 Del Skrevet 15. november 2018 Jeg tenker på 180-samtalen. Var hensikten til han som ringte, å få 180-operatøren til å reagere og å ringe inn opplysningene til politiet for å beskytte de 3 (som han eventuelt hadde informasjon fra noen om at skulle drepes)? Anonymkode: d551b...45b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Little Pony Skrevet 15. november 2018 #1529 Del Skrevet 15. november 2018 Kristin sa jo også VI, og ikke de i rettsaken. Noe om kan tyde på at hun var med på det, og at hun ikke var alene. Jeg har min teori om at V står bak, hun virker ikke ærlig i det hele tatt. Og hvis folk lyver for å ikke bli tatt, så ririkerer de å bli dømt for drap istedenfor. Henger heller ikke på greip. Ville heller sagt sannheten og tatt straffen hvis jeg var uskyldig, og slippe å bli dømt for drap.. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Skrevet 15. november 2018 #1530 Del Skrevet 15. november 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg skrev feil. Per og Veronica hadde ikke sagt noe om våpen for beskyttelse. Angående løgner, så kan man være redd for å bli tiltalt selv om man er uskyldig, og derfor velge å lyve om ting som høres mistenkelig ut. Anonymkode: d551b...45b Jeg tror at Per som er jurist visste nøyaktig hvordan løgner ville slå ut mht troverdighet. Og vil man egentlig lyve om "småtterier" når man risikerer å bli mistenkt for trippeldrap? Kanskje hvis man selv vet at den "lille" gårdstvisten hadde vokst seg enormt stor og er et veldig plausibelt motiv. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2018 #1531 Del Skrevet 15. november 2018 4 minutter siden, Frida skrev: Jeg tror at Per som er jurist visste nøyaktig hvordan løgner ville slå ut mht troverdighet. Og vil man egentlig lyve om "småtterier" når man risikerer å bli mistenkt for trippeldrap? Kanskje hvis man selv vet at den "lille" gårdstvisten hadde vokst seg enormt stor og er et veldig plausibelt motiv. Jeg vet ikke. Hva om Per og Veronica ufrivillig ikke kom seg hjem den fredagskvelden de dro på luftetur med hundene, ved at noen stoppet de på turen og fysisk tvang de til å vente med å dra hjem, mens morderen(e) begikk drapene? Anonymkode: d551b...45b 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2018 #1532 Del Skrevet 15. november 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet ikke. Hva om Per og Veronica ufrivillig ikke kom seg hjem den fredagskvelden de dro på luftetur med hundene, ved at noen stoppet de på turen og fysisk tvang de til å vente med å dra hjem, mens morderen(e) begikk drapene? Anonymkode: d551b...45b Seriøst? Hva er det som skjer med denne tråden?! Blir jo bare mer og mer useriøs? Anonymkode: e65f4...446 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2018 #1533 Del Skrevet 15. november 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Seriøst? Hva er det som skjer med denne tråden?! Blir jo bare mer og mer useriøs? Anonymkode: e65f4...446 Det var bare et spørsmål. Anonymkode: d551b...45b 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Little Pony Skrevet 15. november 2018 #1534 Del Skrevet 15. november 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet ikke. Hva om Per og Veronica ufrivillig ikke kom seg hjem den fredagskvelden de dro på luftetur med hundene, ved at noen stoppet de på turen og fysisk tvang de til å vente med å dra hjem, mens morderen(e) begikk drapene? Anonymkode: d551b...45b Litt dumt å spekulere i hva hvis. Retten kan bare forholde seg til det de sier, og ikke annet. Hvis det var tilfelle, så hvorfor er ingenting av det blitt nevnt? Jeg tror mere på at Per+V etter 2 år total i kaldfront med sine foreldre fryktet at han ikke skulle få arve gården, men at foreldrene kanskje hadde andre planer for den. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2018 #1535 Del Skrevet 15. november 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Seriøst? Hva er det som skjer med denne tråden?! Blir jo bare mer og mer useriøs? Anonymkode: e65f4...446 Du tenker at det ikke er mulig at mennesker kan finne på å gjøre noe slikt? Anonymkode: d551b...45b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2018 #1536 Del Skrevet 15. november 2018 Akkurat nå, Little Pony skrev: Litt dumt å spekulere i hva hvis. Retten kan bare forholde seg til det de sier, og ikke annet. Hvis det var tilfelle, så hvorfor er ingenting av det blitt nevnt? Jeg tror mere på at Per+V etter 2 år total i kaldfront med sine foreldre fryktet at han ikke skulle få arve gården, men at foreldrene kanskje hadde andre planer for den. Hvis det var tilfelle, så kan de feks ha blitt truet til taushet Anonymkode: d551b...45b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2018 #1537 Del Skrevet 15. november 2018 11 minutter siden, Little Pony skrev: Litt dumt å spekulere i hva hvis. Retten kan bare forholde seg til det de sier, og ikke annet. Hvis det var tilfelle, så hvorfor er ingenting av det blitt nevnt? Jeg tror mere på at Per+V etter 2 år total i kaldfront med sine foreldre fryktet at han ikke skulle få arve gården, men at foreldrene kanskje hadde andre planer for den. Ja, hva hadde skjedd hvis Kristian hadde fått greie på at sønnen hadde forfalsket underskriften? Da hadde nok Per bare sittet igjen med pliktarven og mistet odelsrett. Anonymkode: ca87b...029 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2018 #1538 Del Skrevet 15. november 2018 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet ikke. Hva om Per og Veronica ufrivillig ikke kom seg hjem den fredagskvelden de dro på luftetur med hundene, ved at noen stoppet de på turen og fysisk tvang de til å vente med å dra hjem, mens morderen(e) begikk drapene? Anonymkode: d551b...45b Herregud. 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Seriøst? Hva er det som skjer med denne tråden?! Blir jo bare mer og mer useriøs? Anonymkode: e65f4...446 Ikke sant. Helt utrolig. Anonymkode: 4c0df...1a2 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2018 #1539 Del Skrevet 15. november 2018 Nå er det mer informasjon om vitneobservasjonene i boligfeltet ved Ekornstien: https://www.vg.no/spesial/2018/orderud/astedet Anonymkode: d551b...45b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2018 #1540 Del Skrevet 15. november 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Herregud. Ikke sant. Helt utrolig. Anonymkode: 4c0df...1a2 Spørsmålet mitt kom etter noe jeg leste. Anonymkode: d551b...45b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå