Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Chiubi skrev (På 25.11.2018 den 13.46):

Jeg er ikke så veldig opptatt av "hvorfor", jeg er mer opptatt av "hvem". Med det mener jeg motiv og drapsmenn. Velger man feil "hvorfor", er sjansen stor for at man også velger feil "hvem".

Hvem hadde mest å tape på å bli dømt for drap? Kristin, fordi hun da ville gå glipp av hele oppveksten til sønnen. 

Hvem hadde mest å tjene på å skyve skylden over på andre, i håp om å få strafferabatt? Igjen, Kristin. 

Jeg tror også Kristin var en av dem som skjøt. Hun sto jo bak det ene attentat forsøket med dynamitten. Vi kan vel anta hun sto bak attentatetforsøk nr.2 også med propan inn i leiligheten. 

• Liker 5
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Skrevet
Mmmwhatever skrev (På 7.1.2026 den 7.23):

Ja, follow the money. Og det er jo nettopp det, at selv om Per og Veronika forsøkte å fremstå som helt vanlige bønder/studenter og at forholdene i familien var fine, så var det jo ikke sånn i det hele tatt. Søster som var forsøkt drept to ganger, ikke snakket med foreldrene på flere år, forfalsket underskrift, snart rettssak mot far, narkoman og kriminell søster… Rekk opp hånden alle som har opplevd lignende (altså alle disse tingene samtidig) i sin familie? Eller hos noen de kjenner? Og nå er det jo DNA-bevis for at Kristin var involvert i bombeattentatet. Det er fullstendig usannsynlig at hun skulle ha gjort dette mot Anne året før, og IKKE ha noe med trippeldrapet hennes året etter å gjøre. Og eneste årsak til at Kristin skulle forsøke å drepe Anne, går via Per og Veronika.

100% enig.

Skrevet
RedBull91 skrev (På 19.2.2026 den 23.50):

Jeg tror også Kristin var en av dem som skjøt. Hun sto jo bak det ene attentat forsøket med dynamitten. Vi kan vel anta hun sto bak attentatetforsøk nr.2 også med propan inn i leiligheten. 

Ja, var nå skoavtrykk av noen Italienske damesko som det ble kjøpt to par av på et kjøpesenter nært der Lars Grønnerød bodde.

• Liker 1
Skrevet

Tidligere var jeg overbevist om at Veronica var skyldig og manipulerte Per, men etter å ha hørt flere intervjuer ble jeg litt i tvil. Nå som jeg har hørt mer, er jeg imidlertid i tvil igjen. Det er noe som ikke stemmer, og jeg sitter med en følelse av at hun vet mer enn hun sier. I de tilfellene hun blir litt presset synes jeg hun svarer dårlig, eller ikke husker. Det har liksom alltid vært noe spesielt med henne. Enten er hun bare helt utrolig sterk etter alt hun har vært gjennom om hun er uskyldig. Om hun er skyldig er hun det mest utspekulerte menneske som finnes med sin uskyldige fremtoning. Typisk eksempel er at hun er at hun ble så veldig overasket over at hun fikk håndjern på, og at det var noe de gjorde bare for å syke henne ned. Dette er jo en drapssak. Da er det vel ganske naturlig at du får på håndjern ville jeg tro. Litt sånn.. Uskyldige meg får håndjern på. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...