Gå til innhold

Gåten Orderud


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

"Mannen . Han lurte på om politiet ville høre mer om observasjonen hans."https://www.nrk.no/orderudnyheter/trippeldrapet-pa-orderud_-forbloffet-over-mulig-fluktrute-1.14291686#/

Anonymkode: d551b...45b

Kjære deg, nå MÅ du slutte med disse lange sitatene. Du har fått beskjed utallige ganger og moderator har slettet haugevis av dine innlegg. Vi risikerer at tråden blir stengt pga gjentatt moderering. 

Fortsett for all del å skrive i tråden, men les reglene og hold deg til disse.

Anonymkode: fc6f5...329

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det hadde det vært. Jøss, så Per stod opp kl 05.30 ( så andre han på dette tidspunktet ), og det vitnet observerte kvnnen og bilen ca kl 06?

Evt hvis skuddene var tidligere på kvelden, og kvinnen "ryddet"/fjernet spor? Mener å ha lest at vitnene har forklart forskjellige tidspunkt angående skuddene?

Anonymkode: bb132...be4

Jeg mener å ha lest at en som jobbet sammen med Per, var der da Per kom i fjøset på det tidspunktet, ja.

Anonymkode: d551b...45b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det hadde det vært. Jøss, så Per stod opp kl 05.30 ( så andre han på dette tidspunktet ), og det vitnet observerte kvnnen og bilen ca kl 06?

Evt hvis skuddene var tidligere på kvelden, og kvinnen "ryddet"/fjernet spor? Mener å ha lest at vitnene har forklart forskjellige tidspunkt angående skuddene?

Anonymkode: bb132...be4

Jeg leste også at flere vitner hadde hørt skudd på kveld eller natt. Men jeg har ikke lest noe om at flere enn det ene vitnet hadde hørt tre skudd rett etter hverandre, slik som han som så to personer på fremsiden av kårstua.

Det er også en skytebane ikke langt fra kårstua, som kanskje kan forklare noen av skuddene som ble hørt den kvelden og natten.

Anonymkode: d551b...45b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjære deg, nå MÅ du slutte med disse lange sitatene. Du har fått beskjed utallige ganger og moderator har slettet haugevis av dine innlegg. Vi risikerer at tråden blir stengt pga gjentatt moderering. 

Fortsett for all del å skrive i tråden, men les reglene og hold deg til disse.

Anonymkode: fc6f5...329

Synes vedkommende kommer med mye og interessant informasjon.

Anonymkode: bb132...be4

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg mener å ha lest at en som jobbet sammen med Per, var der da Per kom i fjøset på det tidspunktet, ja.

Anonymkode: d551b...45b

Hvor er fjøset i forhold til der vitnet observerte kvinnen og bilen?

Anonymkode: bb132...be4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjære deg, nå MÅ du slutte med disse lange sitatene. Du har fått beskjed utallige ganger og moderator har slettet haugevis av dine innlegg. Vi risikerer at tråden blir stengt pga gjentatt moderering. 

Fortsett for all del å skrive i tråden, men les reglene og hold deg til disse.

Anonymkode: fc6f5...329

Jeg beklager. Jeg har sluttet nå. Jeg glemte meg bare. Takk for vennlige ord! 😊

Anonymkode: d551b...45b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjære deg, nå MÅ du slutte med disse lange sitatene. Du har fått beskjed utallige ganger og moderator har slettet haugevis av dine innlegg. Vi risikerer at tråden blir stengt pga gjentatt moderering. 

Fortsett for all del å skrive i tråden, men les reglene og hold deg til disse.

Anonymkode: fc6f5...329

Enig. 

Anonymkode: 4c0df...1a2

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvor er fjøset i forhold til der vitnet observerte kvinnen og bilen?

Anonymkode: bb132...be4

Orderud gård (der fjøset er) er ca 200 meter fra Kårstua. Men jeg vet ikke hvor langt det er fra der bilen sto parkert, og til fjøset.
Bilen sto parkert ca 500 meter i luftlinje fra kårstua (om jeg husker rett), men noe lengre avstand enn 500 meter når man går.

Anonymkode: d551b...45b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orderud gård (der fjøset er) er ca 200 meter fra Kårstua. Men jeg vet ikke hvor langt det er fra der bilen sto parkert, og til fjøset.
Bilen sto parkert ca 500 meter i luftlinje fra kårstua (om jeg husker rett), men noe lengre avstand enn 500 meter når man går stien som går der fra der bilen var parkert og til kårstua, (i følge videoen på VG).

Anonymkode: d551b...45b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor er fjøset i forhold til der vitnet observerte kvinnen og bilen?

Anonymkode: bb132...be4

Det er ikke innen synsvidde, det er tydelig å se på google maps. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Orderud gård (der fjøset er) er ca 200 meter fra Kårstua. Men jeg vet ikke hvor langt det er fra der bilen sto parkert, og til fjøset.
Bilen sto parkert ca 500 meter i luftlinje fra kårstua (om jeg husker rett), men noe lengre avstand enn 500 meter når man går.

Anonymkode: d551b...45b

Takk. Da var jo Per oppe i det tidspunktet bilen og den kvinnen skulle vært der...Føler ikke han var med på det.

Anonymkode: bb132...be4

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk. Da var jo Per oppe i det tidspunktet bilen og den kvinnen skulle vært der...Føler ikke han var med på det.

Anonymkode: bb132...be4

Jeg tenker også at han ikke var med på det.

Anonymkode: d551b...45b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Her ser dere Orderud gårds plassering i forhold til kårboligen og fluktruten (stien) fra der bilen var parkert https://smp.vgc.no/v2/images/406a65c0-5bbf-496e-b5d9-7c03fd0794ab?fit=crop&h=900&w=1600&s=2cfd58a61aa7182d25cc47d2353e7d3280fae456

Anonymkode: d551b...45b

Nå som jeg så detaljene på dette store kartet, ser jeg at jeg skrev feil tidligere. Man kommer ikke inn på skrå på forsiden av kårboligen via denne ruten, men man kommer rett bak kårstua  om man velger den gule ruten eller eventuelt videre mot Fjellet om man velger den oransje ruten.

Anonymkode: d551b...45b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette gjorde meg trist.

Anonymkode: d551b...45b

?

Anonymkode: bb132...be4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Mente du det vitnene skrev?

Anonymkode: bb132...be4

Ja. Men det er nok dumt av meg å bli følelsesmessig engasjert i en slik sak, der man faktisk ikke vet hva som er sant og ikke sant.

Anonymkode: d551b...45b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...