Gå til innhold

Concealer tråden - Hva slags concealer bruker du?


Saga

Anbefalte innlegg

Hva slags concealer bruker du (har du evt brukt)?

Hva gjør den (dekker under øynene, urenheter, acne arr?)

Grunnen til denne tråden er at jeg ser at det er utallige concealer tråder her, men alle er korte eller så er det bare 2 forskjellige som blir diskutert i hver tråd. Vet det er mange av oss her inne som er på evig jakt etter den perfekte concealeren.

Jeg bruker YSL touch eclat radiant. Den er super for å skjule linjer/sirkler under øynene, men fungerer som en highlighter og det er en concealer som dekker jeg er ute etter. Jeg har kombinasjonshud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bruker Body Shop sin concealer til å dekke mørke ringer under øynene med. Den er lysreflekterende, og veldig god til dette synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Jeg har christian diors hydrating concealer til under øynene , smp kviser o.l og rundt nesa.

På øynelokk og andre små rødheter bruker jeg YSL touche eclat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daniella_

Jeg har Clarins sin. Syns den er bra, dekker fint og ser naturlig ut. Men, jeg syns den er litt vond å påføre.

Litt tykk konsistens som gjør at huden under øyet blir dratt på en måte... Når jeg påfører det altså.

Det drar ned veldig syns jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har Guerlians sin (eller hvordan man i alle dager staver det navnet! :ler: ) Funker helt greit, men føler at den fra bodyshop er vel så bra, så det blir nok den neste gang. Ikke vits å betale dobbelt så mye når jeg ikke merker noen forskjell...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har concealer fra Helena Rubinstein som er det beste jeg har vært borti når det gjelder å dekke ringer under øynene. Så bruker jeg en helt vanlig dekkstift (som jeg ikke husker merket på i farten) på andre urenheter i huden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KATTAstrofe

Jeg var veldig fornøyd med Revlon sin faktisk, og har tenkt å kjøpe den på nytt! Likte den mye bedre enn YSL sin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var veldig fornøyd med Revlon sin faktisk' date=' og har tenkt å kjøpe den på nytt! Likte den mye bedre enn YSL sin![/quote']

Jeg bruker også Revlon sin!!! Også veldig fornøyd!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For de som vil ha et billig alternatv: Jeg bruker faktisk maybelline smooth result, (etter at den kom best i test mot mange andre på tv2 hjelper deg :oops: ).. er faktisk ganske fornøyd. Jeg trenger en som dekker godt! Og det gjør den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker Touche Eclait fra Ysl. Når jeg en sjelden gang trenger noe mer dekkende bruker jeg Minute Makeup stick fra Estee Lauder. Det er strengt tatt en foundation og ikke en concealer, men den er så dekkende at jeg aldri kunne brukt den som det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Ser ikke YSL Touch Eclat veldig unaturlig ut om den inneholder lysreflekterende pigmenter?? Dekker den mye?

Noen som har andre anbefalinger til concealer med lite/medium dekkevne som kan brukes for å skjule sirkler under øynene? (må være svært lys)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Jeg bruker concealeren til Kanebo, Touche Eclat fikk jeg eksem under øynene av.

Kanebo finnes i tre farger (jeg har nr.2), dekker passe (litt mer enn TE), og gir fuktighet til et tørt øyeparti. Anbefales!

Jeg har litt lyst til å prøve concealeren fra Guerlain Issima ved en senere anledning, hvis det finnes noen passende farge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg bruker YSL Touche Eclat for å skjule mørke ringer under øynene, og er godt fornøyd med den! :) Syns imidlertid ikke den dekker noe særlig. Noen som kan anbefale en som dekker f.eks. sprukne blodkar, og litt "rødaktig" hud?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker Body Shop sin concealer til å dekke mørke ringer under øynene med. Den er lysreflekterende' date=' og veldig god til dette synes jeg.[/quote']

Det gjør jeg også og liker den veldig godt.

Ellers varierer det med concealere. Har for tiden en fra Clinique.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...