Gå til innhold

Hjelp til Messenger og «ukjente» kontakter


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Etter oppgradering av iOS så får jeg nå opp alle jeg har chatta med på Messenger når de er pålogget. Som for eksempel folk jeg har vært i kontakt med pga kjøp og salg, men som jeg ikke er venn med. De kommer opp øverst på lista over aktive kontakter. 

Dette er fryktelig irriterende. Jeg skal jo ikke chatte mer med de (antagelig) så jeg vil ha de bort. Men uansett hva jeg gjør så står de like fordømt øverst på lista 🤪 

Har noen her klart å løse dette problemet? Kan det være en feil i ios’en? 

Anonymkode: a2fbe...12c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lurer på det samme! Folk man har slettet fra vennelista ligger også der 😬

Anonymkode: e36c3...488

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De kan fjernes ved å gå inn i messenger-kontaktlista.

Anonymkode: 44260...eda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

De kan fjernes ved å gå inn i messenger-kontaktlista.

Anonymkode: 44260...eda

Hvordan? Har gått inn der flere ganger uten å finne noen løsning på dette. Står jeg kan slette alle kontakter men det synes jeg er litt vel voldsomt. 

Anonymkode: a2fbe...12c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slett alle kontakter står det der. Det vil jeg jo ikke. 

På PC får jeg kun opp de som er aktive. Og akkurat nå er ingen av de ukjente aktive. 

Kjenner jeg blir skikkelig irritert over å bruke så mye tid på en så idiotisk ting. Hva tenkte Messenger på når de lagde denne innstillingen? 

Anonymkode: a2fbe...12c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest padawan
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Slett alle kontakter står det der.

Slett alle du ikke vil ha kontakt med eller få opp i Messenger når de er aktive....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kun en knapp der jeg må slette alle kontakter. Og eventuelt laste opp på nytt via telefonboka. Skjer ikke. Da mister jeg de jeg faktisk har kontakt med men som jeg ikke har i telefonboka. Det står ingen ting om at jeg selv kan velge hvem jeg vil slette. 

Samtidig har jeg heller ingen valg inne på selve kontakten. 

Akkurta nå hater jeg Messenger og Facebook inderlig  men er avhengig av de også pga meldinger 😝

 

 

94FDB088-FDC0-4A2D-9F0C-622999041FDE.jpeg

5BC44E7A-BFC6-4B43-8F3A-3E19321FBC5A.jpeg

Anonymkode: a2fbe...12c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, padawan skrev:
 

Slett alle du ikke vil ha kontakt med eller få opp i Messenger når de er aktive....

Men det valget har jeg ikke. Alle kontakter og laste opp på nytt fra telefonboka. 

Anonymkode: a2fbe...12c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:
Jeg har kun en knapp der jeg må slette alle kontakter. Og eventuelt laste opp på nytt via telefonboka. Skjer ikke. Da mister jeg de jeg faktisk har kontakt med men som jeg ikke har i telefonboka. Det står ingen ting om at jeg selv kan velge hvem jeg vil slette. 

Samtidig har jeg heller ingen valg inne på selve kontakten. 

Akkurta nå hater jeg Messenger og Facebook inderlig  men er avhengig av de også pga meldinger 😝

Anonymkode: a2fbe...12c

Ringer det ingen bjeller hos deg når skjermbildene du legger ut er helt forskjellig fra de i artikkelen jeg lenke til over? Det står klart og tydelig "From Android Messenger app"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan så klart ikke garantere at det fungerer, for jeg har Android, men det jeg gjør er å gå inn på alle kontakter i Messenger. Deretter blar jeg ned til kontakten jeg vil fjerne. Ved siden av kontakten står en ℹ. Der trykker jeg, og får opp som alternativ å slette kontakten.

Anonymkode: 44260...eda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, padawan skrev:
 

Ringer det ingen bjeller hos deg når skjermbildene du legger ut er helt forskjellig fra de i artikkelen jeg lenke til over? Det står klart og tydelig "From Android Messenger app"

Hadde du sett svarene mine hadde du jo sett at jeg skriver at jeg både har iOS og at jeg ikke har de valgene. At folk velger å dele bruksanvisning for Android til meg får de ta på egen kappe 🤪🤪 

Anonymkode: a2fbe...12c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

iOS’en og Messenger har blitt oppdatert og nå ser det ut som problemene er løst. 

Anonymkode: a2fbe...12c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...