Gå til innhold

størrelser, zara


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest sisac

Hei!

Hører så mye om dette merket for tiden. Hvordan er størrelsene??

Lurer også på hvor man finner klær i fra bruns bazar og hvordan størrelsen er her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bruuns Bazar ligger på Riddervolds plass, tror butikken ligger i Riddervoldsgate. Den ligger iallefall rett bak slottet, hvis du står i parkveien skal du gå opp riddervolds gate (den begynner rett bak slottet i lyskrysset der) til du er på Riddervolds plass. Hvis du er på Majorstua kan du følge trikkeskinnene til 19-trikken, den går rett forbi Bruuns Bazar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zara er spansk og størrelsene er små. Regn med å bruke 1-3 str større enn du gjør i skandinaviske merker som HM o.l

Bruuns Bazaar har de i andre butikker enn i den store på Riddervolds plass også, bl.a. flere i Bogstadveien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest allium

Det er ikke min erfaring at Zara har små størrelser. Jeg bruker de samme størrelsene hos Zara som andre steder.

Eneste forskjellen er at på Zara får jeg lange nok bukser. Håper bare butikken i Oslo åpner snart !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes størrelsene på Zara varierer veldig.

I sommer kjøpte jeg et skørt i to størrelser større en jeg vanligvis bruker, mens jeg for en uke siden kjøpte en jakke i en størrelse mindre (smal passform).

skjortene synes jeg kan være litt trange over brystet, uten at jeg kan påberope meg å være ekstremt barmfager...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lilletroll
Det er ikke min erfaring at Zara har små størrelser. Jeg bruker de samme størrelsene hos Zara som andre steder.

Eneste forskjellen er at på Zara får jeg lange nok bukser. Håper bare butikken i Oslo åpner snart !

:Nikke: Enig med deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...