Gå til innhold

Sko med buksene oppi


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hva synes dere om sko som man har buksene oppi?

Jeg vurderer å kjøpe noen, men vet liksom ikke...

Må man ha sånne smale bukser for å ha oppi. Ellers vil det jo bli ganske mye bukse nedi.

Noen med erfaringer? Kan man bare bruke de til å ha buksene oppi? De blir jo alt for vide til å ha tynn strømpebukse oppi. Da vil de jo bare henge der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner ikke helt hvilke sko du mener jeg. Kan du ikke kjøpe noen med snøring da? Så kan du bruke dem både til bukse og strømpebukse, og evt. med bukse over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daniella_

Det er da massevis av sko som man kan putte buksene oppi. Forstår ikke helt hva slags sko du tenker på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg tenker generelt på sko man kan putte buksene oppi, men det vil jo da si litt høyere sko enn vanlig lave ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel bare å kjøpe vanlige støvletter? Får plass til buksene oppi der. De fleste i allefall. Greit da å ha bukser som ikke er vide nederst...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Eh.. velkommen etter! Når du har sittet på gjerde så lenge, kan du vel sitte til dette kommer på mote om 20 år igjen kanskje=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Meg som startet tråden

Hehehe...jeg må bare le av alle disse utrolig gretne folkene som bare måå svare på innlegg for å spre sin glede :hoho:

Som siste gjest her skriver, hva er viktig med mote? Om jeg går i slike sko en uke etter at det var på moten, hvem bryr seg?? Jeg liker sånne sko, men har ikke før nå hatt økonomi til å unne meg slike sko. Men hvis det for deg betyr at jeg må vente 20 år til det er på moten igjen, da vil jeg tro du har veldig mye penger og et utrolig forbruk av klær! :) Bruk noen av pengene dine på å bli planfadder eller noe, istedenfor å slavisk følge moten. :wink:

Ha en fin søndag alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Er jo mange måter man kan ha bukser oppi også. Med jeans synes jeg det er penest om buksa ser rett ut og ingenting popper opp over støvlettene, men tøy/dressbukser synes jeg er helt greit om de på en måte henger litt over støvlekantene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...