Gå til innhold

Smykke


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg ser etter et smykke. Et langt et med (tre?)perler og gjerne kors på. Først er det en stor sirkel, så henger det ned en strek. Idoldommer David har noe liknende. Ser at Idol-Maria har noe sånt på et bilde i Se og Hør nr. 17. Har noen sett noen slike? Enten i nettbutikker eller i "vanlig" butikker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest allium

Det du beskriver høres ut som en rosenkrans, og det er ikke noe smykke. Jeg synes det er respektløst overfor dem som bruker rosenkrans som bønnehjelp å pynte seg med en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Mulig det. Men sånn er moten kjære deg. De tar i bruk religiøse symboler. Kanskje fordi det er estetisk, kansje for å provosere (se bare på Madonna). Og så finnes det jo fortsatt noen der ute som lar seg provosere tydeligvis. Sånn vil det vel alltid være. Du får bare prøve å lukke øynene og stenge virkeligheten ute hvis det opprører deg. Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest allium
Mulig det. Men sånn er moten kjære deg. De tar i bruk religiøse symboler. Kanskje fordi det er estetisk' date=' kansje for å provosere (se bare på Madonna). Og så finnes det jo fortsatt noen der ute som lar seg provosere tydeligvis. Sånn vil det vel alltid være. Du får bare prøve å lukke øynene og stenge virkeligheten ute hvis det opprører deg. Lykke til.[/quote']

"Sånn er moten".

For et suverent argument. :ironi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bertine

Mannen mitt har et svart slikt smykke, kjøpte det på hm for 29kr tror jeg. De er kjempe fine..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...