Xstrella Skrevet 30. januar 2019 #61 Del Skrevet 30. januar 2019 54 minutter siden, Hege899 skrev: Jeg får et ekkelt inntrykk av henne etter de små avsnittene fra boken. Slag,kveling,blod og dop..gøy for den nye kjæresten å lese dette. Ja det var da drøyt. Mulig noen kan skrive om dopbruken blant kjendiser? Om det er utbredt. Tenker partydop og ikke alkohol. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 30. januar 2019 #62 Del Skrevet 30. januar 2019 Hun var nok veldig forelsket og fortvilet over at han ikke falt. Hun som har operert seg finere på en måte. Håper hun innså at det ikke nytter med silikon, kjeveoperasjon, fake hår, oversminket, buttlift i rumpa osv for at en mann skal falle pladask. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 30. januar 2019 #63 Del Skrevet 30. januar 2019 1 minutt siden, Xstrella skrev: Hun var nok veldig forelsket og fortvilet over at han ikke falt. Hun som har operert seg finere på en måte. Håper hun innså at det ikke nytter med silikon, kjeveoperasjon, fake hår, oversminket, buttlift i rumpa osv for at en mann skal falle pladask. Det vet hun nok,og visste helt sikkert allerde der. Hun er ikke dum. Hun var stupforelsket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady T Skrevet 30. januar 2019 #64 Del Skrevet 30. januar 2019 1 time siden, CecilieX skrev: https://www.nrk.no/kultur/bok/klisjefylt-om-ugjengjeldt-kjaerlighet-1.14234303 Tja, synes ikke dette er så sympatisk. Men den navnløse og nokså anonyme drømmemannen er ikke, som en skulle tro, noen drittsekk. Snarere en ganske sympatisk fyr, flott og omsorgsfull, men altså ikke interessert nok. https://www.dagbladet.no/kultur/gir-bud-om-en-utleverende-og-kinky-kjaerlighetshistorie-det-er-det-ikke/70279574 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 30. januar 2019 #65 Del Skrevet 30. januar 2019 32 minutter siden, Lady T skrev: Men den navnløse og nokså anonyme drømmemannen er ikke, som en skulle tro, noen drittsekk. Snarere en ganske sympatisk fyr, flott og omsorgsfull, men altså ikke interessert nok. https://www.dagbladet.no/kultur/gir-bud-om-en-utleverende-og-kinky-kjaerlighetshistorie-det-er-det-ikke/70279574 Ja, nettopp. Anmelderen danner seg et inntrykk, som de da videreformidler til sitt publikum. Når det er fiksjon er det uproblematisk. Nå er det ikke lenger fiksjon. Man har pinner det på en person. Jeg vil ikke videreformidle det som skrives i lenken fra NRK, men i seg selv er det informasjon som er relativt utleverende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 30. januar 2019 #66 Del Skrevet 30. januar 2019 Ufattelig at noen nærmest er grinete på hans vegne. Det var jo 100% han som bekreftet at det handler om han OG han har brukt det som underholdning i et show. Det er null synd på han i denne situasjonen. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 30. januar 2019 #67 Del Skrevet 30. januar 2019 5 minutter siden, neiognei skrev: Ufattelig at noen nærmest er grinete på hans vegne. Det var jo 100% han som bekreftet at det handler om han OG han har brukt det som underholdning i et show. Det er null synd på han i denne situasjonen. Nettopp! Ingen må komme her å prøve å si at han blir uthengt altså... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 30. januar 2019 #68 Del Skrevet 30. januar 2019 6 timer siden, CecilieX skrev: Det er ikke det det handler om, det handler om konsekvensene for andrepersonen. Når boka er gitt ut lever den sitt eget liv, der omtaler i media er en konsekvens. Der spekulasjoner ala denne tråden på KG er en konsekvens. Dette er debatten om virkelighetslitteratur og hvilken rett en forfatter har til å utlevere andre virkelige mennesker. SE skrev en skjønnlitterær bok, der hun etter eget sigende gjorde sitt for å anonymisere. Det skulle være fiksjon. Nå, er det ikke lenger fiksjon, det er utlevering av et annet menneske, og den debatten har vært opphetet. Hvem eier retten til sitt eget privatliv? Hvor går grensa for hvor mye du etter loven har rett til å utlever av andres privatliv. Det har vært flere saker den siste tida hvor forlag har måttet endre slike bøker der forfatteren ikke har hatt godkjennelse til å utlevere folk. Jeg svarte på min oppfattelse av han i boken Dette er en helt annen diskusjon og der er vi helt enige 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 30. januar 2019 #69 Del Skrevet 30. januar 2019 20 minutter siden, Sirah skrev: Jeg svarte på min oppfattelse av han i boken Dette er en helt annen diskusjon og der er vi helt enige 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viking-girl Skrevet 30. januar 2019 #70 Del Skrevet 30. januar 2019 (endret) Man kan høre om Thodesen og Sofie i podcasten til Støme & Jerman i dag. Måtte le høyt av hvordan Henrik har stått fram både på scenen og i den nye TV serien om bloggeren Sophie. André Jerman og Jonna Støme undrer seg og ler over om de virkelig kjenner Thodesen og «hans mørke side», da med henvisninger til det Sophie uttalte til VG om blod og kvelninger i senga. Om man ønsker å spole så begynner temaet etter ca 45 min. Anbefaler å høre introen også... Rampenissen. Endret 30. januar 2019 av Viking-girl tilføyelse 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nostradamus Skrevet 31. januar 2019 #71 Del Skrevet 31. januar 2019 Veldig interessant å høre Ida Fladen sin podkast med SE som gjest fra september. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosmarin(ert) Skrevet 31. januar 2019 #72 Del Skrevet 31. januar 2019 On 1/30/2019 at 1:26 PM, Hege899 said: Jeg får et ekkelt inntrykk av henne etter de små avsnittene fra boken. Slag,kveling,blod og dop..gøy for den nye kjæresten å lese dette. Hvorfor det? Det har hendt at mensen kommer uanmeldt, og litt slag/dasking og kveling på soverommet er det langt fra unormalt og ekkelt. Dop-delen klarer jeg meg fint uten. Alle kommer med en fortid. Den nåværende kjæresten er ikke den første, men det kan godt være at han blir den siste. Forhåpentligvis så er jo dette ting de har snakket om før boken kom ut. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WhiteSwan Skrevet 1. februar 2019 #73 Del Skrevet 1. februar 2019 Kunne aldri sett på de to som et par. Trodde ikke Henrik likte sånne jenter 😳 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
deedee_ Skrevet 1. februar 2019 #74 Del Skrevet 1. februar 2019 1 minutt siden, WhiteSwan skrev: Kunne aldri sett på de to som et par. Trodde ikke Henrik likte sånne jenter 😳 Var vel derfor det aldri ble noe, fordi han ikke liker sånne jenter 😜 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Falkefugl Skrevet 1. februar 2019 #75 Del Skrevet 1. februar 2019 Jeg har ikke lest boka (så en disclaimer der). Men mitt inntrykk etter å ha hørt podcaster og lest utdrag, er et veldig dårlig inntrykk av Henrik Thodesen. Han er sikkert en snill og morsom fyr å henge med, men gutter som vil ha jenter med i senga, men som tør ikke stå for det dagen etterpå er mer trash enn jentene de ligger med! Jeg synes synd på Sophie som virker som en fuckbuddy han var flau over og følte seg for "kul" til å være offentlig sammen med. Det virker som om han følte seg for "god" for henne, men allikevel brukte henne til sex, noe som etter min mening er en råtten oppførsel. Har ingen respekt for sånne gutter, og ble ganske skuffa fordi jeg hadde ikke trodd det om han 😢 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
deedee_ Skrevet 1. februar 2019 #76 Del Skrevet 1. februar 2019 1 minutt siden, Falkefugl skrev: Jeg har ikke lest boka (så en disclaimer der). Men mitt inntrykk etter å ha hørt podcaster og lest utdrag, er et veldig dårlig inntrykk av Henrik Thodesen. Han er sikkert en snill og morsom fyr å henge med, men gutter som vil ha jenter med i senga, men som tør ikke stå for det dagen etterpå er mer trash enn jentene de ligger med! Jeg synes synd på Sophie som virker som en fuckbuddy han var flau over og følte seg for "kul" til å være offentlig sammen med. Det virker som om han følte seg for "god" for henne, men allikevel brukte henne til sex, noe som etter min mening er en råtten oppførsel. Har ingen respekt for sånne gutter, og ble ganske skuffa fordi jeg hadde ikke trodd det om han 😢 Er 100% enig i dette, selv om jeg ikke er så fan av SE. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg