Gå til innhold

Hvem tror dere SE skriver om i boka?


denlillehavfruen

Anbefalte innlegg

Er det bare meg som er dødsnysgjerrig på hvem boka Elsk meg "handler" om? Jeg har hele tiden trodd det var Robin (før jeg starta å lese), men jeg var nok litt for naiv. Nesa mi er ikke alltid der den skal være, men jeg er så nysgjerrig... Noen som har mistanker / teorier? Kanskje litt for tidlig.... Folk må lese ferdig boka først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

1 minutt siden, Maskopi skrev:
 

Henrik Thodesen, 100% sikker

Serr? Hvordan vet du det? HAaha nais skal google

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, denlillehavfruen skrev:
 

Serr? Hvordan vet du det? HAaha nais skal google

Det var litt i media at de hadde datet en periode, om.å du hører podcasten Ida med hjerte i hånden med begge to og legger to og  to sammen så er historiene veldig like. Pluss at det er skrevet side opp og ned på jodel om det 🙈😂

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Maskopi skrev:
 

Det var litt i media at de hadde datet en periode, om.å du hører podcasten Ida med hjerte i hånden med begge to og legger to og  to sammen så er historiene veldig like. Pluss at det er skrevet side opp og ned på jodel om det 🙈😂

Jeg har ikke fulgt så mye med 😂 Tusen takk for UTROLIG kjapt svar, ikke forventa!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, denlillehavfruen skrev:
 

Jeg har ikke fulgt så mye med 😂 Tusen takk for UTROLIG kjapt svar, ikke forventa!

Anytime 😎 Sangen hennes «All your friends» handler også om han, dr hun synger «im gonna fuck all your friends» og han responderte på instagram med et bilde m mange venner og teksten «All of my friends» eller noe sånn 🙈

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men HT er ikke 19 år eldre og musiker? Leste på vg at boka handla om en musiker som er 19 år eldre. Eller er det det vi lissom skal tro? 🤔

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, amadine skrev:
 

Men HT er ikke 19 år eldre og musiker? Leste på vg at boka handla om en musiker som er 19 år eldre. Eller er det det vi lissom skal tro? 🤔

Han var sammen med en dj før SE, som hun skrev i boka. Står her og: https://www.seher.no/kjendis/na-snakker-henrik-thodesen-og-sophie-elise-om-romanseryktene/64085515

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, amadine skrev:
 

Men HT er ikke 19 år eldre og musiker? Leste på vg at boka handla om en musiker som er 19 år eldre. Eller er det det vi lissom skal tro? 🤔

Det er for å anonymisere han. Henrik er 14 år eldre og komiker. 

Endret av smartbimbo
  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, smartbimbo skrev:
 

Det er for å anonymisere han. Henrik er 14 år eldre og komiker. 

Det hjelper jo ikke hvis alle vet hvem hun skriver om. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...