Gå til innhold

Tinder lever opp til sitt rykte

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nei, ikke alle der er ute etter sex, men det er andre grunner til at jeg ikke liker Tinder og det er at det er for lite informasjon å gå på for meg. De fleste skriver ingenting eller eventuelt har noen emojis.

At man ser på utseendet først er greit nok, men jeg ønsker å vite litt om han som person også.

Jeg tror man uansett, i likhet med det å møte noen i virkeligheten, må beregne mange bomturer.

Anonymkode: 8055e...66e

Videoannonse
Annonse
Skrevet
14 timer siden, FrodeF skrev:

Folk med mentale problemer innbiller seg ofte mye rart. 

Ja tydeligvis mange med mentale problemer på Tinder. Er litt skummelt at de får gå løse egentlig. Men ser for meg at karma tar dem og at de blir overkjørt/får kreft og dør eller noe :) Jeg har fått masse angst pga fuckings Tinder og alle slemme menn der. En venninne av meg også opplevde å få en melding der en skrev "bare sånn til info, du er den styggeste dama jeg har sett. vet om mange fine steder man kan henge seg i skogen, hvis du vil ha tips :) " Hva ER det med sånne menn? Jeg har oppfordret mine venninner som er på Tinder til å henge ut disse mennene på facebook, og henge opp lapper i nabolaget. Jodel blir også brukt. 

Kan også kontakte HR der disse mennene jobber, hvis de har opplyst arbeidssted i profilen sin. Tipper de ikke blir særlig høye i hatten da. Lurer på hva som hadde skjedd om alle damer bare kutta ut Tinder.. da måtte jo mannfolka sendt stygge meldinger til hverandre istedet. 

Anonymkode: 9dcd4...919

• Liker 2
Skrevet

It's a two way street, for å si det sånn. Som en ikke så pen mann opplever jeg at Tinder er vanskelig også fra mannsiden. Jeg har 300 matches etter omtrent 1 år. Og kanskje truffet 6-10 av dem (husker faen ikke). Føler det verste med tinder er at det rett og slett ødelegger folk. Ei vanlig søt jente kan få over tusenvis av matches og hunks som sikler etter henne. Kan ikke begynne å forestille meg hva det må gjøre med egoet og selvbildet til en.

For noen år siden datet jeg /FF ei jente som jeg tenkte kunne være innenfor min standard, så lastet hun ned tinder for første gang, viste meg litt forskjellig og fikk sjokk over at Brad Pitt lignende karer var helt desperate etter henne. Jeg ble byttet ut med en av de rimelig kjapt. 

Er rett og slett helt brutalt  som mann hvor du må snakke i timevis med ei jente langt under din standard (liker ikke å rangere folk etter utseende, mener også jobb, økonomi "sosiale antenner" osv) for å kanskje få tatt en kopp kaffe med henne, skjønner godt at gutter blir frustrert og desperate og bare slenger ut "Pule?"  - meldinger. 

Blitt litt deprimert av tinder rett og slett som har ødelagt veldig mye av selvtilliten min. Høres vel bitter ut, sånn erre bare. 

Anonymkode: ca2bb...75f

Skrevet

At du har den opplevelsen sier vel kanskje litt om hva slags menn du sveiper til høyre. 

Har snakket med én på Tinder. Vi ser film, har sex, koser osv, men han hintet aldri om noe seksuelt de ukene vi snakket på Tinder og snap.

Anonymkode: 8eaa7...801

Skrevet
På 5.10.2018 den 20.00, hind skrev:

Prøv en mer seriøs datingtjeneste da. Det høres ut som Tinder er fullt av menn ser på vanlige kvinner som prostituerte man ikke trenger å betale for.

Huff skal aldri på tinder jeg...

Anonymkode: 55ffc...8f2

Skrevet

Skriv at du kun er ute etter noe seriøst

Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

It's a two way street, for å si det sånn. Som en ikke så pen mann opplever jeg at Tinder er vanskelig også fra mannsiden. Jeg har 300 matches etter omtrent 1 år. Og kanskje truffet 6-10 av dem (husker faen ikke). Føler det verste med tinder er at det rett og slett ødelegger folk. Ei vanlig søt jente kan få over tusenvis av matches og hunks som sikler etter henne. Kan ikke begynne å forestille meg hva det må gjøre med egoet og selvbildet til en.

For noen år siden datet jeg /FF ei jente som jeg tenkte kunne være innenfor min standard, så lastet hun ned tinder for første gang, viste meg litt forskjellig og fikk sjokk over at Brad Pitt lignende karer var helt desperate etter henne. Jeg ble byttet ut med en av de rimelig kjapt. 

Er rett og slett helt brutalt  som mann hvor du må snakke i timevis med ei jente langt under din standard (liker ikke å rangere folk etter utseende, mener også jobb, økonomi "sosiale antenner" osv) for å kanskje få tatt en kopp kaffe med henne, skjønner godt at gutter blir frustrert og desperate og bare slenger ut "Pule?"  - meldinger. 

Blitt litt deprimert av tinder rett og slett som har ødelagt veldig mye av selvtilliten min. Høres vel bitter ut, sånn erre bare. 

Anonymkode: ca2bb...75f

Hvorfor ikke prøve seriøse dateing sider ? Tinder er en bruk og kast side.

Anonymkode: 55ffc...8f2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...