Gå til innhold

Tinder lever opp til sitt rykte

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er singel, men har vært skeptisk til Tinder etter å ha lest og hørt at det er så mye useriøst der, at menn bare er ute etter sex osv. Vel, nysgjerrigheten tok overhånd og jeg lagde meg en profil for noen uker siden. Har til nå stort sett bare fått bekreftet ryktene.

Jeg er ikke noen skjønnhet, så er nok ikke blant førstevalget til de fleste menn, men har fått en del matcher (ja, har også hørt at mange menn sveiper til høyre på alle). Noen av matchene har jeg chattet litt med og omtrent alle dem har enten hintet til sex i første melding eller etter noe få meldinger. Jeg skal innrømme at jeg har sveipet til høyre på en del menn uten særlig info på profilen sin, da jeg tenkte at jeg må ha åpent sinn og gi dem en sjans, men jeg har også chattet med menn som skriver de er ute etter noe seriøst, men ganske fort viser at det er sex de er ute etter. Jeg har sveipet til venstre på dem som åpent skriver at de kun er ute etter sex.

Tror jeg kommer til å kutte ut Tinder ganske snart. Har virkelig mistet troa på å finne en ordentlig mann der.

Anonymkode: 18904...f76

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva fikk det til å tro at du kunne finne en ordentlig mann der? Tinder er et hjelpemiddel for menn som enten vil ha det enkelt eller som trenger hjelp, mest sannsynlig begge deler. Kutt ut nettdating og snakk heller med folk i virkeligheten. 

Anonymkode: fe5dc...a4c

• Liker 4
Skrevet

Jeg har blitt kjæreste med en jeg møtte på tinder. Var singel i 2 år først! Så det går an.. 

Anonymkode: 37618...72b

• Liker 4
Skrevet

Synes det er veldig rart at du opplever det. Nå er jeg ganske selektiv med hvem jeg sveiper til høyre på og er nok også regnet som å være ganske attraktiv blant de mennene som liker friluftslivdamer, og jeg har vært borti en eneste som har hintet til sex der. Andre er kun interessert i forhold og er åpen om det, men jeg tror også det er veldig tydelig i min profil at jeg ikke er en som ligger rundt, sånn at menn som vil ha seg et ligg bruker heller ikke tid på å skrive til meg går jeg ut i fra. 

Anonymkode: f34ce...d33

Skrevet

Jeg kjenner en som giftet seg med en hun møtte på tinder. Søsteren til venninnen min giftet også seg med en hun møtte på tinder.  Samme venninne var sammen med en fyr hun møtte på tinder i nesten to år. Så det er mulig å finne noen ordentlig menn. Det er mye ugress på tinder men innemellom så dukker det opp en blomst.

• Liker 4
Skrevet

Menn på Tinder er slemme, hvertfall de norske. Jeg fikk bare masse drapstrusler, dick pics og meldinger om at jeg burde ta selvmord. De eneste som oppførte seg normalt var de utenlandske, men de var bare ute etter sex. Jeg sliter fortsatt psykisk etter jeg var på Tinder, og det er 2 år siden. 

Er så kjipt at norske menn er så slemme og ønsker å drepe kvinner :( 

Anonymkode: 9dcd4...919

• Liker 2
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Menn på Tinder er slemme, hvertfall de norske. Jeg fikk bare masse drapstrusler, dick pics og meldinger om at jeg burde ta selvmord. De eneste som oppførte seg normalt var de utenlandske, men de var bare ute etter sex. Jeg sliter fortsatt psykisk etter jeg var på Tinder, og det er 2 år siden. 

Slutt med dette "norske menn" greiene. Det er bunnslammet du har møtt på, og jeg håper at alle trusler er anmeldt til politiet for din egen del, og andre sin del faktisk. For dette er veldig alvorlige trusler, syke mennesker som bruker nettet og det er over alt der ute. Men det er ikke "norske menn" det  er noen menn som er slik. Tinder kjenner jeg lite til, fordi det ryktes som en sex app og jeg har null behov for akkurat det, ONS er totalt uaktuelt. Det er jo dette de fleste på Tinder er ute etter, om det er kvinner eller men så vidt jeg har forstått, så er det noen unntak garantert, og da må man vite hva man faktisk driver med. Om noen kommer med en kommentar som du ikke liker, er det vel bare la være å svare, skygge unna, eventuelt blokkere det helt.

• Liker 8
Skrevet

Jeg trodde jeg skulle oppleve det samme som deg, men det gjør jeg ikke. Sveiper ikke på alt og alle, da. Er ingen skjønnhet selv, men har bilder av meg hvor jeg smiler ganske mye. Får et greit antall matcher. Av de jeg har chattet med så er det bare én eller to som har hintet til sex på en lørdagskveld, men resten virker virkelig som skikkelige gutter. Jeg er i alle fall positivt overrasket. Selvsagt ikke så mange jeg passer sammen med, men skikkelige uansett.

Anonymkode: cdb88...3f1

Skrevet
1 minutt siden, Duftavsommerregn skrev:

Slutt med dette "norske menn" greiene. Det er bunnslammet du har møtt på, og jeg håper at alle trusler er anmeldt til politiet for din egen del, og andre sin del faktisk. For dette er veldig alvorlige trusler, syke mennesker som bruker nettet og det er over alt der ute. Men det er ikke "norske menn" det  er noen menn som er slik. Tinder kjenner jeg lite til, fordi det ryktes som en sex app og jeg har null behov for akkurat det, ONS er totalt uaktuelt. Det er jo dette de fleste på Tinder er ute etter, om det er kvinner eller men så vidt jeg har forstått, så er det noen unntak garantert, og da må man vite hva man faktisk driver med. Om noen kommer med en kommentar som du ikke liker, er det vel bare la være å svare, skygge unna, eventuelt blokkere det helt.

Men var jo bare norske menn som skrev så forferdelige ting :( Hva er grunnen til det tror du? Jeg hadde ikke noe utagerende profil heller. Jeg blokkerte flere ganger og rapporterte til Tinder, men det hjalp lite når de opprettet nye profiler og IGJEN skrev de skulle finne meg og drepe meg :( Jeg blir så deppa av at norske menn vil ta meg.. skjønner ikke vitsen. Var menn på 35 + det her. 

Skjønner ikke at damer tør å bruke Tinder i det hele tatt. Jeg har brukt masse penger på psykolog etter det jeg opplevde. 

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er singel, men har vært skeptisk til Tinder etter å ha lest og hørt at det er så mye useriøst der, at menn bare er ute etter sex osv. Vel, nysgjerrigheten tok overhånd og jeg lagde meg en profil for noen uker siden. Har til nå stort sett bare fått bekreftet ryktene.

Jeg er ikke noen skjønnhet, så er nok ikke blant førstevalget til de fleste menn, men har fått en del matcher (ja, har også hørt at mange menn sveiper til høyre på alle). Noen av matchene har jeg chattet litt med og omtrent alle dem har enten hintet til sex i første melding eller etter noe få meldinger. Jeg skal innrømme at jeg har sveipet til høyre på en del menn uten særlig info på profilen sin, da jeg tenkte at jeg må ha åpent sinn og gi dem en sjans, men jeg har også chattet med menn som skriver de er ute etter noe seriøst, men ganske fort viser at det er sex de er ute etter. Jeg har sveipet til venstre på dem som åpent skriver at de kun er ute etter sex.

Tror jeg kommer til å kutte ut Tinder ganske snart. Har virkelig mistet troa på å finne en ordentlig mann der.

Anonymkode: 18904...f76

Er du ute etter en mann eller en evenuk? Alle menn vil ha sex. Men du vil visst ha en uærlig mann. Good luck with that.

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men var jo bare norske menn som skrev så forferdelige ting :( Hva er grunnen til det tror du?

Fordi du lever i Norge, og de alle fleste av de som er på Tinder faktisk da er nordmenn. Men det betyr  ikke at alle menn er slik, noen er det, og de kan være temmelig ufyselige mange av de, iallefall de som sitter bak et tastatur og bare er ute etter en ting sex! Dette må du vite når du beveger deg rundt på nettet! Mye rart som eier en pc, både kvinner og menn.

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Synes det er veldig rart at du opplever det. Nå er jeg ganske selektiv med hvem jeg sveiper til høyre på og er nok også regnet som å være ganske attraktiv blant de mennene som liker friluftslivdamer, og jeg har vært borti en eneste som har hintet til sex der. Andre er kun interessert i forhold og er åpen om det, men jeg tror også det er veldig tydelig i min profil at jeg ikke er en som ligger rundt, sånn at menn som vil ha seg et ligg bruker heller ikke tid på å skrive til meg går jeg ut i fra. 

Anonymkode: f34ce...d33

Så fordi din opplevelse er annerledes, kan det ikke være riktig at TS opplever det hun gjør....?

er nok også regnet som å være ganske attraktiv blant de mennene som liker friluftslivdamer,

vs

Jeg er ikke noen skjønnhet, så er nok ikke blant førstevalget til de fleste menn

Har selvfølgelig to helt ulike utgangspunkt for å lykkes med å finne en kjæreste på Tinder. Det er menn, som helt bevisst spekulerer i å be om sex med damer de ikke finner attraktive nok til å være kjærester - fordi de regner med det er lettere å få et ja, hos kvinner som får mindre oppmerksomhet.

Du, som er attraktiv for menn, vil i mye større grad kunne bestemme og styre hvilken type henvendelser du får, de vil ikke forspille sine sjanser hos ei de ser på som en potensiell kjæreste. 

Slutt å tro at andre opplever en lik verden som deg, og få øye litt opp fra navlen?

Anonymkode: 1ad0b...efa

• Liker 5
Skrevet
4 minutter siden, abrasiveRefraction skrev:

Alle menn vil ha sex.

Joda, men ikke for enhver pris, og med hvem som helst. 

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, Duftavsommerregn skrev:

Joda, men ikke for enhver pris, og med hvem som helst. 

Løse tøser er gratis.

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, abrasiveRefraction said:

Løse tøser er gratis.

Kan ikke du bare ta deg en lengre pause fra KG nå!

Anonymkode: 00c7a...c95

• Liker 13
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kan ikke du bare ta deg en lengre pause fra KG nå!

Kunne jo det, men hvorfor?

Skrevet
3 minutter siden, abrasiveRefraction skrev:

Løse tøser er gratis.

Driter i om de er gratis, møkk er også gratis, må ikke grafse det til meg av den grunn :) 

• Liker 3
Skrevet
3 minutter siden, abrasiveRefraction said:

Kunne jo det, men hvorfor?

Fordi du stort sett skriver kødd her inne.

• Liker 10
Skrevet

Men TS, hvis du hadde hørt så mye dårlig om Tinder fra før, så er det vel ingen grunn til å bli overrasket over at ryktene i stor grad stemmer. Finn heller fram til en av de seriøse datingsidene eller prøv å kom deg ut blant folk.

Tror det er bedre hvis du vil bli kjent med noen først uten denne sexfikseringa som på f.eks. Tinder.

Anonymkode: 2d41e...259

Skrevet
53 minutter siden, AnonymBruker said:

Du sliter psykisk to år senere pga noen meldinger du bare kunne slettet og blokkert..?

24 minutter siden, AnonymBruker said:

Men var jo bare norske menn som skrev så forferdelige ting :( Hva er grunnen til det tror du? Jeg hadde ikke noe utagerende profil heller. Jeg blokkerte flere ganger og rapporterte til Tinder, men det hjalp lite når de opprettet nye profiler og IGJEN skrev de skulle finne meg og drepe meg :( Jeg blir så deppa av at norske menn vil ta meg.. skjønner ikke vitsen. Var menn på 35 + det her. 

Skjønner ikke at damer tør å bruke Tinder i det hele tatt. Jeg har brukt masse penger på psykolog etter det jeg opplevde. 

Du sveipet igjen til høyre på de som drapstruet etter at du blokkerte dem? Why?

Anonymkode: 38e60...a2a

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...