AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2018 #21 Skrevet 5. oktober 2018 1 hour ago, AnonymBruker said: Menn på Tinder er slemme, hvertfall de norske. Jeg fikk bare masse drapstrusler, dick pics og meldinger om at jeg burde ta selvmord. De eneste som oppførte seg normalt var de utenlandske, men de var bare ute etter sex. Jeg sliter fortsatt psykisk etter jeg var på Tinder, og det er 2 år siden. Er så kjipt at norske menn er så slemme og ønsker å drepe kvinner Anonymkode: 9dcd4...919 Først og fremst det er ikke MULIG å sende BILDER på Tinder... Det kan godt hende at dette er noe man kunne gjøre i 2012 da den ble lansert. Men HALLO vi er i 2018 på tide å komme seg videre. Tror du bør bli mer bevisst på hvem du sveiper. Anonymkode: 99197...86e 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2018 #22 Skrevet 5. oktober 2018 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du sliter psykisk to år senere pga noen meldinger du bare kunne slettet og blokkert..? Du sveipet igjen til høyre på de som drapstruet etter at du blokkerte dem? Why? Anonymkode: 38e60...a2a De opprettet tydeligvis nye profiler med andre navn/opplysninger/bilder. Jeg er ikke synsk jeg, er du? Derfor jeg tror det er de samme folka, med mindre de fleste norske menn på Tinder i Oslo-området er onde menn generelt. I begynnelsen var det mange som skrev hyggelig, så fikk de kanskje whatsappen min og sendte dick pics og linker til hvordan man enklest kan ta selvmord. Vil det si at de fleste norske menn på Tinder er sosiopater? Anonymkode: 9dcd4...919 1
Gjest hind Skrevet 5. oktober 2018 #23 Skrevet 5. oktober 2018 Prøv en mer seriøs datingtjeneste da. Det høres ut som Tinder er fullt av menn ser på vanlige kvinner som prostituerte man ikke trenger å betale for.
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2018 #24 Skrevet 5. oktober 2018 Jeg sveiper stort sett høyre på alt for gøy, og har fått kompiser fra store deler av verden 💕. Tror det er en del der som faktisk vil ha noe seriøst, men de er ikke jeg så interessert i. Ja, jeg får sextilbud, men jeg bryr meg lite om det og sletter, evt blokker. Har mer trua på å finne noen irl. Som jeg også liker. Anonymkode: edfc9...743
Duftavsommerregn Skrevet 5. oktober 2018 #25 Skrevet 5. oktober 2018 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du sveipet igjen til høyre på de som drapstruet etter at du blokkerte dem? Da sveiper man opp nummeret til Politiet og anmelder dette alltid! ALLTID! Drapstrusler er kriminelt, og politiet tar dette alvorlig, og de som gjør dette tar stor risiko. Samtidig må da dette Tinder helvete ta affære ? Med slike brukere! 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2018 #26 Skrevet 5. oktober 2018 Gi folk en sjanse da. Jec har truffet mange flotte kvinner på tinder, og min nå forhåpentligvis livsledsager gjennom resten av livet fant jeg det. Hun er nydelig. Ikke væet mye singel i livet mitt. Bare lange forhold gjennom mange år. Men et så bra verktøy som Tinder har jeg ikke hatt før. Anonymkode: abf19...a81
Duftavsommerregn Skrevet 5. oktober 2018 #27 Skrevet 5. oktober 2018 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke væet mye singel i livet mitt. Bare lange forhold gjennom mange år. Men et så bra verktøy som Tinder har jeg ikke hatt før. Og det kan helt sikkert fungere, men da med en viss kritisk sans! Om denne ikke legges i bunnen, det er da problemene oppstår, det er jo dette mange ikke forstår, alt verktøy har sine begrensinger! Bruker du en skiftenøkkel til å sage ned et tre med går det aldri bra
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2018 #28 Skrevet 5. oktober 2018 Tja, jeg fikk nå en superlike av han som nå er samboeren min.. Jeg godtok den ikke men møtte han tilfeldigvis på puben en kort stund etterpå og siden var det oss.. Vi møttes nok ikke på grunn av tinder, men begge var der og ingen av oss var kun ute etter sex Anonymkode: a9b6c...bc0 1
Apekatten Skrevet 5. oktober 2018 #29 Skrevet 5. oktober 2018 Det er ikke alle menn som er ute etter bare sex på tinder, det finnes seriøse folk der også. 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2018 #30 Skrevet 5. oktober 2018 2 timer siden, abrasiveRefraction skrev: Er du ute etter en mann eller en evenuk? Alle menn vil ha sex. Men du vil visst ha en uærlig mann. Good luck with that. Ja, jeg vet at menn vil ha sex, men det finnes menn som vil ha mer enn sex og det er en slik mann jeg ønsker meg. En mann som ser meg som person og liker den jeg er også. Anonymkode: 18904...f76
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2018 #31 Skrevet 5. oktober 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Men TS, hvis du hadde hørt så mye dårlig om Tinder fra før, så er det vel ingen grunn til å bli overrasket over at ryktene i stor grad stemmer. Finn heller fram til en av de seriøse datingsidene eller prøv å kom deg ut blant folk. Tror det er bedre hvis du vil bli kjent med noen først uten denne sexfikseringa som på f.eks. Tinder. Anonymkode: 2d41e...259 Nei, jeg er ikke overrasket Håper å treffe noen irl etterhvert og har det ikke travelt, men ville gi Tinder et forsøk også. Som jeg skrev i første innlegg, så var jeg nysgjerrig på hvordan Tinder fungerer. Anonymkode: 18904...f76
Maestro Skrevet 5. oktober 2018 #32 Skrevet 5. oktober 2018 Jeg har nå nylig møtt en awesome mann på tinder😉 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2018 #33 Skrevet 5. oktober 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har blitt kjæreste med en jeg møtte på tinder. Var singel i 2 år først! Så det går an.. Anonymkode: 37618...72b Så bra 😊 Anonymkode: 18904...f76
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2018 #34 Skrevet 5. oktober 2018 5 timer siden, Eplen skrev: Jeg kjenner en som giftet seg med en hun møtte på tinder. Søsteren til venninnen min giftet også seg med en hun møtte på tinder. Samme venninne var sammen med en fyr hun møtte på tinder i nesten to år. Så det er mulig å finne noen ordentlig menn. Det er mye ugress på tinder men innemellom så dukker det opp en blomst. Får håpe på en blomst jeg også da Anonymkode: 18904...f76
Fysikeren Skrevet 5. oktober 2018 #35 Skrevet 5. oktober 2018 (endret) 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Er singel, men har vært skeptisk til Tinder etter å ha lest og hørt at det er så mye useriøst der, at menn bare er ute etter sex osv. Vel, nysgjerrigheten tok overhånd og jeg lagde meg en profil for noen uker siden. Har til nå stort sett bare fått bekreftet ryktene. Jeg er ikke noen skjønnhet, så er nok ikke blant førstevalget til de fleste menn, men har fått en del matcher (ja, har også hørt at mange menn sveiper til høyre på alle). Noen av matchene har jeg chattet litt med og omtrent alle dem har enten hintet til sex i første melding eller etter noe få meldinger. Jeg skal innrømme at jeg har sveipet til høyre på en del menn uten særlig info på profilen sin, da jeg tenkte at jeg må ha åpent sinn og gi dem en sjans, men jeg har også chattet med menn som skriver de er ute etter noe seriøst, men ganske fort viser at det er sex de er ute etter. Jeg har sveipet til venstre på dem som åpent skriver at de kun er ute etter sex. Tror jeg kommer til å kutte ut Tinder ganske snart. Har virkelig mistet troa på å finne en ordentlig mann der. Anonymkode: 18904...f76 Kvinnene der er ikke noe bedre. Kun løse jenter som vil ligge. Endret 5. oktober 2018 av Fysikeren
FrodeF Skrevet 5. oktober 2018 #36 Skrevet 5. oktober 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Menn på Tinder er slemme, hvertfall de norske. Jeg fikk bare masse drapstrusler, dick pics og meldinger om at jeg burde ta selvmord. De eneste som oppførte seg normalt var de utenlandske, men de var bare ute etter sex. Jeg sliter fortsatt psykisk etter jeg var på Tinder, og det er 2 år siden. Er så kjipt at norske menn er så slemme og ønsker å drepe kvinner Anonymkode: 9dcd4...919 Folk med mentale problemer innbiller seg ofte mye rart.
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2018 #37 Skrevet 5. oktober 2018 2 timer siden, Duftavsommerregn skrev: Tinder kjenner jeg lite til, fordi det ryktes som en sex app og jeg har null behov for akkurat det, ONS er totalt uaktuelt. Det er jo dette de fleste på Tinder er ute etter, om det er kvinner eller men så vidt jeg har forstått, så er det noen unntak garantert, og da må man vite hva man faktisk driver med. Om noen kommer med en kommentar som du ikke liker, er det vel bare la være å svare, skygge unna, eventuelt blokkere det helt. Jeg avslutter chattingen og fjerner de matchene jeg merker er feil etterhvert, så det er ikke noe problem å skygge unna. Synes bare det er rart at menn er så rett på sak, da jeg er veldig klar på min profil ang hva jeg søker og ikke har bilder som antyder noe annet heller. Men igjen, jeg var forberedt på at Tinder kunne være slik, men ville gi det en sjans. Anonymkode: 18904...f76 1
Duftavsommerregn Skrevet 5. oktober 2018 #38 Skrevet 5. oktober 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Synes bare det er rart at menn er så rett på sak, da jeg er veldig klar på min profil ang hva jeg søker og ikke Og det kan du bare glemme at de rett på sak respekterer! De er bare ute etter en ting sex! Du må selv vurdere dette, og beskytte deg selv med ditt eget intellekt! Hva du beskriver i din profil er en ting, hva syke menn respekterer er noe helt annet. Det må du bare ta høyde for!
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2018 #39 Skrevet 5. oktober 2018 Litt avsporing her, men; Hvem du nå en er og skal ha sex men en du har møtt på Tinder: BRUK KONDOM ! Takk for meg. Anonymkode: b86cf...3fc 2
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2018 #40 Skrevet 6. oktober 2018 10 hours ago, AnonymBruker said: De opprettet tydeligvis nye profiler med andre navn/opplysninger/bilder. Jeg er ikke synsk jeg, er du? Derfor jeg tror det er de samme folka, med mindre de fleste norske menn på Tinder i Oslo-området er onde menn generelt. I begynnelsen var det mange som skrev hyggelig, så fikk de kanskje whatsappen min og sendte dick pics og linker til hvordan man enklest kan ta selvmord. Vil det si at de fleste norske menn på Tinder er sosiopater? Anonymkode: 9dcd4...919 Du må lære deg å ikke generalisere på altfor tynt grunnlag. Du har ikke snakket med de fleste menn på tinder, du har snakket med et fåtall av de norske menn som er på tinder og noen av de har gitt deg negative erfaringer. At de har gitt deg negative erfaringer er ikke greit, men slutt med dine meningsløse påstander om at de fleste norske menn har en helt spesifikk negativ oppførsel! Anonymkode: 5e67a...1f7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå