Gå til innhold

Endelig match i nærheten på Tinder - så er han hobbynarkis....


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Bare en utblåsning:)

Er ekstremt kresen på Tinder, synes alle ser ut som bondeknøler eller evneveike idioter. Matcher en gang i mnd med noen, oftest en som har reist forbi i fly over meg eller er på en arbeidsbåt i nærheten, så han bor egentlig for langt vekke. 

Så matcher jeg med en som bor i nabobyen - hurra! Han er fin å se på, sunn, sterk, god jobb, ingenting flåsete eller teit på profilen. Han har instagram-funksjonen aktivert, så jeg ser at han er avbildet med venner som ser sunne og ordentlige ut som han.

Så snakker vi, han vil gjerne treffes. Jeg gleder meg. Så spør han om vi skal spise fleinsopp?!?!?! Nei, han køddet ikke.

Vanligvis ser man på profiler at en person virker som en som dypper tåa i narkotikabruk. Her var INGEN TEGN. 

Jeg savner eksen nå.

Anonymkode: 6c493...36d

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

😂😂😂🤣😂😂

Digger måten du skriver på. Ler meg ihjel.

Ja, det er alltid NOE

kryssee fingrene for at exen din er klar for gjenforening ✔️

Anonymkode: 632a0...029

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fleinsopp er jo morsomt da, men gjør han en tjeneste å takke nei. Du virker for prippen for han.

Anonymkode: 1e236...a6e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Fleinsopp er jo morsomt da, men gjør han en tjeneste å takke nei. Du virker for prippen for han.

Anonymkode: 1e236...a6e

Hvis prippen er å ta hensyn til sin psykiske helse så sier jeg heia pripne jenter!

Anonymkode: db197...e01

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Hvis prippen er å ta hensyn til sin psykiske helse så sier jeg heia pripne jenter!

Anonymkode: db197...e01

Fleinsopp kan faktisk være ganske bra for helsen i og med at det kan lindre dype depresjoner og andre psykiske vansker.

Anonymkode: 8cceb...347

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og der lærte du at skinnet kan bedra? For å treffe de rette så må du lære deg til å stille de rette spørsmåla. Hva en syns om div planter og urter fks, for det er veldig vanlig å ta seg en joint har jeg skjønt, og ja, de gjør det i alle miljøer.

Slutt å tro at du kan "se på" folk hvordan de er. Dessuten kan du jo vurdere å senke kravene dine?

Venninna mi var kravstor og kresen. Hun var aldri fornøyd med noen, for på ett eller annet område var de ikke bra nok. Så drar vi på roadtrip i mai, og hun faller virkelig pladask for en enkel og veldig lite kravstor mann som har bygd sitt eget lille hus i skauen, er uføretrygdet, men driver med fine hobbyer. Nå flyttet hun opp til ham for en måned siden, og i går fikk jeg bilde med tekst på Messenger; Jeg trodde ikke at det gikk an å ha det så godt!

( hun hadde et godt betalt yrke også. Nå jobber hun i et lavtlønnet yrke og trives masse)

Mener bare det at noen ganger ser en ikke skogen for bare trær! Håper du finner en som er bra for deg, og vice versa. 

Anonymkode: 8259a...57f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Bare en utblåsning:)

Er ekstremt kresen på Tinder, synes alle ser ut som bondeknøler eller evneveike idioter. Matcher en gang i mnd med noen, oftest en som har reist forbi i fly over meg eller er på en arbeidsbåt i nærheten, så han bor egentlig for langt vekke. 

Så matcher jeg med en som bor i nabobyen - hurra! Han er fin å se på, sunn, sterk, god jobb, ingenting flåsete eller teit på profilen. Han har instagram-funksjonen aktivert, så jeg ser at han er avbildet med venner som ser sunne og ordentlige ut som han.

Så snakker vi, han vil gjerne treffes. Jeg gleder meg. Så spør han om vi skal spise fleinsopp?!?!?! Nei, han køddet ikke.

Vanligvis ser man på profiler at en person virker som en som dypper tåa i narkotikabruk. Her var INGEN TEGN. 

Jeg savner eksen nå.

Anonymkode: 6c493...36d

🤣🤣 artig lesing :ler:!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:
 

Fleinsopp kan faktisk være ganske bra for helsen i og med at det kan lindre dype depresjoner og andre psykiske vansker.

Anonymkode: 8cceb...347

Lindre = dekke over.

Fjerner ikke problemene. Så når rusen er over er problemene tilbake.

Jeg er TS og jeg har vært alvorlig syk med depresjon. Sunn mat, søvn og aktivitet hadde stor effekt på meg, ingen medisiner eller ulovlige rusmidler. Sluttet også med alkohol - kroppen min har aldri sett bedre ut.

Ser også på det som en fornærmelse at han bare antar at jeg er ok med ulovlige og upålitelige rusmidler. Se an dine folk, liksom. Null antenner.

Anonymkode: 6c493...36d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:
 

Og der lærte du at skinnet kan bedra? For å treffe de rette så må du lære deg til å stille de rette spørsmåla. Hva en syns om div planter og urter fks, for det er veldig vanlig å ta seg en joint har jeg skjønt, og ja, de gjør det i alle miljøer.

Slutt å tro at du kan "se på" folk hvordan de er. Dessuten kan du jo vurdere å senke kravene dine?

Venninna mi var kravstor og kresen. Hun var aldri fornøyd med noen, for på ett eller annet område var de ikke bra nok. Så drar vi på roadtrip i mai, og hun faller virkelig pladask for en enkel og veldig lite kravstor mann som har bygd sitt eget lille hus i skauen, er uføretrygdet, men driver med fine hobbyer. Nå flyttet hun opp til ham for en måned siden, og i går fikk jeg bilde med tekst på Messenger; Jeg trodde ikke at det gikk an å ha det så godt!

( hun hadde et godt betalt yrke også. Nå jobber hun i et lavtlønnet yrke og trives masse)

Mener bare det at noen ganger ser en ikke skogen for bare trær! Håper du finner en som er bra for deg, og vice versa. 

Anonymkode: 8259a...57f

Det lærte jeg for lenge siden, men som regel er det små røde flagg uansett hva det gjelder. Her var det ingen. Han driver og sender snaps av maten sin selv om vi ikke har snakka da jeg bare svarte Eeeeeeh på forespørselen hans.

Jeg senker ikke min standard, lever heller alene med en dachshund. Ellers takk for lykkeønskninger, det samme til deg.

Anonymkode: 6c493...36d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Lindre = dekke over.

Fjerner ikke problemene. Så når rusen er over er problemene tilbake.

Jeg er TS og jeg har vært alvorlig syk med depresjon. Sunn mat, søvn og aktivitet hadde stor effekt på meg, ingen medisiner eller ulovlige rusmidler. Sluttet også med alkohol - kroppen min har aldri sett bedre ut.

Ser også på det som en fornærmelse at han bare antar at jeg er ok med ulovlige og upålitelige rusmidler. Se an dine folk, liksom. Null antenner.

Anonymkode: 6c493...36d

Bruk av fleinsopp kan ha sterke, langvarige og positive ringvirkninger i forhold til tyngre depresjoner. 

Er det ikke bedre at han spør rett ut enn å skjule det? Det er åpenbart ikke noe for deg, og så setter du/dere en strek der. Ferdig med det. Folk er forskjellige. 

Anonymkode: 8cceb...347

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en 🍄. Lykke til videre i jakten på en mann! 

Anonymkode: 408bf...176

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:
 

Lindre = dekke over.

Fjerner ikke problemene. Så når rusen er over er problemene tilbake.

Jeg er TS og jeg har vært alvorlig syk med depresjon. Sunn mat, søvn og aktivitet hadde stor effekt på meg, ingen medisiner eller ulovlige rusmidler. Sluttet også med alkohol - kroppen min har aldri sett bedre ut.

Ser også på det som en fornærmelse at han bare antar at jeg er ok med ulovlige og upålitelige rusmidler. Se an dine folk, liksom. Null antenner.

Anonymkode: 6c493...36d

Helt greit at du ikke deler hans holdninger til rusmidler som ikke er alkohol, men herregud, slutt å være så jævla krenka. Han antok ikke noe som helst, han testa deg ut for å se om dere kunne passe sammen, noe dere tydeligvis ikke gjorde. Folk som liker psykedelika vil som regel være med noen som også gjør det, og folk som ikke liker psykedelika vil som regel ikke det. Greit å få klarhet i sånne ting på et tidlig stadium. Du burde heller være takknemlig for at han var ærlig mot deg, så slapp dere begge å kaste bort hverandres tid. Det er mer enn hva du kan forvente av 90% av gutta på Tinder.

Endret av xfs367
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fleinsopp på første date. My god! Det var bra du fant det ut så tidlig i det minste!

Anonymkode: 408bf...176

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...