AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2018 #1 Del Skrevet 4. oktober 2018 Noen som vet hvor jeg kan få tak i et stykke rødt/mørkerødt stoff? Jeg skal sy en kappe til et kostyme Jeg bor på sunnmøre. Anonymkode: 3828c...a77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måbarefåsiat... Skrevet 4. oktober 2018 #2 Del Skrevet 4. oktober 2018 https://www.stoffogstil.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 7. oktober 2018 #3 Del Skrevet 7. oktober 2018 Stoff og stil, panduro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2018 #4 Del Skrevet 7. oktober 2018 Det skal ligge en eller to butikker i Ålesund som selger stoff. Og det er en dame i Ørsta som har en stoffbutikk. Sjekk sygruppene på Facebook så får du forslag. Den ene heter Vi sygale. Anonymkode: 0d760...abc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2018 #5 Del Skrevet 7. oktober 2018 Ikea Anonymkode: b82d8...939 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2018 #6 Del Skrevet 7. oktober 2018 Jysk Anonymkode: 58638...a67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 9. oktober 2018 #7 Del Skrevet 9. oktober 2018 Tekstil. Kall det gjerne tekstil. Hilsen meg som noen ganger handler tekstil på Grønland 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2018 #8 Del Skrevet 9. oktober 2018 Skaar tekstil i Spjelkavik. Men jeg har ikke vært der på lenge, så ikke sikkert hva slags utvalg de har nå. Syglede i Ulsteinvik, tror de har en avdeling i Volda også, men usikker på hva den butikken heter. Lappestua på Moa(riktignok mest stoff til lappeteknikk) Anonymkode: 5aa01...dff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå