Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 12. januar 2019 #81 Skrevet 12. januar 2019 Hvorfor, lage en lik tråd, som jeg laget i oktober ? 🙉
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2019 #82 Skrevet 12. januar 2019 1 time siden, Catalina Culès skrev: Hvorfor, lage en lik tråd, som jeg laget i oktober ? 🙉 Er jo bare be moderator slå den sammen med den andre tråden om det plager deg Anonymkode: 28d7e...028 2
Gjest secretidentity Skrevet 12. januar 2019 #83 Skrevet 12. januar 2019 Jeg venter for tv-sesongen har ikke helt begynt ennå.
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2019 #84 Skrevet 12. januar 2019 6 timer siden, Winza skrev: Ingen som tvinger deg til å følge med Ei heller å delta i denne tråden hvis farmen er så uinteressant for deg Og som jeg allerede skrev om i den ommentaren som du siterte: Så ender det sannsynligvis opp med at folk får dette TV-programmet trykket langt ned i halsen. Selv om man overhodet ikke er interessert i dette konseptet lenger. Flere forskjellige nettaviser skriver om blant annet TV-serier og forskjellige "kjendiser" fordi de skjønner at slike ting kan generere en del klikk fra leserne. TV 2 sine nettsider er full av skriverier og / eller videoklipp av ting som skal ha skjedd i forbindelse med Farmen. Men som de viser på nettsidene sine, isteden for å ha det med i selve episodene som går på TV. Dette er jo selvfølgelig bare for å lokke flest mulig TV-seere inn på TV2.no og tyne ut mest mulig klikk til nettsiden sin. Forsøker man å få med seg ett eller annet program som går på en av TV2-kanalene, så kan du banne på at TV 2 kommer til reklamere for Farmen der også. For eksempel vise noen korte klipp fra noe som viss nok skal skje på Farmen, og hause opp dramatikken = skrape til seg flest mulig TV-seere som håper å få se noe spennende. Til og med i løpet av TV2-nyhetene så forsøker de å promotere dette showet! Husk å følge med på ditt og datt som begynner klokkeslett. Anonymkode: 3793f...467
Gjest Winza Skrevet 12. januar 2019 #85 Skrevet 12. januar 2019 (endret) 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Er jo bare be moderator slå den sammen med den andre tråden om det plager deg Anonymkode: 28d7e...028 Har allerede bedt om å få de slått sammen Endret 12. januar 2019 av Winza
Gjest Winza Skrevet 12. januar 2019 #86 Skrevet 12. januar 2019 (endret) . Endret 24. januar 2019 av Winza
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2019 #87 Skrevet 15. januar 2019 På 12.1.2019 den 20.07, AnonymBruker skrev: Og som jeg allerede skrev om i den ommentaren som du siterte: Så ender det sannsynligvis opp med at folk får dette TV-programmet trykket langt ned i halsen. Selv om man overhodet ikke er interessert i dette konseptet lenger. Flere forskjellige nettaviser skriver om blant annet TV-serier og forskjellige "kjendiser" fordi de skjønner at slike ting kan generere en del klikk fra leserne. TV 2 sine nettsider er full av skriverier og / eller videoklipp av ting som skal ha skjedd i forbindelse med Farmen. Men som de viser på nettsidene sine, isteden for å ha det med i selve episodene som går på TV. Dette er jo selvfølgelig bare for å lokke flest mulig TV-seere inn på TV2.no og tyne ut mest mulig klikk til nettsiden sin. Forsøker man å få med seg ett eller annet program som går på en av TV2-kanalene, så kan du banne på at TV 2 kommer til reklamere for Farmen der også. For eksempel vise noen korte klipp fra noe som viss nok skal skje på Farmen, og hause opp dramatikken = skrape til seg flest mulig TV-seere som håper å få se noe spennende. Til og med i løpet av TV2-nyhetene så forsøker de å promotere dette showet! Husk å følge med på ditt og datt som begynner klokkeslett. Anonymkode: 3793f...467 Jeg ser daglig massevis av reklame for programmer, varer og tjenester jeg ikke bryr meg en støyt om. Men jeg overser det og går videre med livet mitt i stedet for å la meg irritere. Det er faktisk andre folk som er interessert i programmene, varene og tjenestene, og jeg forventer ikke at en TV-kanal, avis, nettavis osv. bare skal publisere ting jeg bryr meg om. Det er ikke sånn verden fungerer. Anonymkode: f0847...67f 5
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2019 #88 Skrevet 16. januar 2019 På Tv2 Sumo står det at det starter 28. Januar, altså neste mandag (om 12 dager) Anonymkode: fb0d3...b00
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2019 #89 Skrevet 25. januar 2019 Ikke lenge igjen nå 🥳 Anonymkode: 7ef71...14d
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #90 Skrevet 27. januar 2019 I morgen er det i gang 😍 Anonymkode: f9efe...241
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 27. januar 2019 #91 Skrevet 27. januar 2019 I morgen 21.40 starter det Gleder meg.
Gjest Carina Maria Skrevet 27. januar 2019 #92 Skrevet 27. januar 2019 1 time siden, Catalina Culès skrev: I morgen 21.40 starter det Gleder meg. Jeg gleder meg jeg også
Gjest Winza Skrevet 28. januar 2019 #93 Skrevet 28. januar 2019 21 timer siden, AnonymBruker skrev: I morgen er det i gang 😍 Anonymkode: f9efe...241 Blir morsomt dette hehe
Hoppetaujenta Skrevet 28. januar 2019 #94 Skrevet 28. januar 2019 Jeg har nå satt på opptak i min lille tv-boks, så får jeg se hvor mye det fenger.
Gjest Winza Skrevet 28. januar 2019 #95 Skrevet 28. januar 2019 (endret) 9 timer siden, Hoppetaujenta skrev: Jeg har nå satt på opptak i min lille tv-boks, så får jeg se hvor mye det fenger. Noen kjendiser du liker denne sesongen? Endret 28. januar 2019 av Winza
Gjest Winza Skrevet 28. januar 2019 #96 Skrevet 28. januar 2019 (endret) . Endret 28. januar 2019 av Winza
Hoppetaujenta Skrevet 28. januar 2019 #97 Skrevet 28. januar 2019 Det kommer helt sikkert til å bli en del uenigheter, tull og verbaltøys. Kjenner til de fleste her, men den jeg har mest sansen for er "Ronald Pulk" - ytterst til venstre her. Programleder som gjør en god jobb på tv og i tillegg har han et veldig stilig navn. 2
Gjest Winza Skrevet 28. januar 2019 #98 Skrevet 28. januar 2019 6 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Det kommer helt sikkert til å bli en del uenigheter, tull og verbaltøys. Kjenner til de fleste her, men den jeg har mest sansen for er "Ronald Pulk" - ytterst til venstre her. Programleder som gjør en god jobb på tv og i tillegg har han et veldig stilig navn. Charter Svein her Tenk om charter Hilde kommer inn som utfordrer?
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2019 #100 Skrevet 28. januar 2019 9 timer siden, Winza skrev: Burde vi kanskje bruke denne tråden siden den ble laget før min sin? Visste ikke om denne tråden når jeg startet denne og tenker det er like greit å glemme av min tråd og heller bruke den Da burde du kanskje slutte å bumpe denne tråden? Anonymkode: 3793f...467 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå