Gå til innhold

Ble voldtatt av en politimann fra tinder


Kk47463kkkkkkkkkkk

Anbefalte innlegg

Jeg har vært singel i mange år nå og skjønner ikke hvordan jeg skal stole på noen igjen. Jeg fant (merkelig nok?) ingen tråder om voldtekt og man føler seg veldig alene selvom jeg vet at mange dessverre opplever det..jeg ønsker meg å høre fra noen som har erfaring med dette om hvordan det går nå ig om du har noen verktøy for å jobbe med dette. Jeg går til psykolog osv men jeg syns det går så tregt og jeg savner nærhet. Jeg tør ikke åpne meg for noen og har fått skikkelig problemer med nye bekjentskaper.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 timer siden, Kk47463kkkkkkkkkkk skrev:
 

Jeg har vært singel i mange år nå og skjønner ikke hvordan jeg skal stole på noen igjen. Jeg fant (merkelig nok?) ingen tråder om voldtekt og man føler seg veldig alene selvom jeg vet at mange dessverre opplever det..jeg ønsker meg å høre fra noen som har erfaring med dette om hvordan det går nå ig om du har noen verktøy for å jobbe med dette. Jeg går til psykolog osv men jeg syns det går så tregt og jeg savner nærhet. Jeg tør ikke åpne meg for noen og har fått skikkelig problemer med nye bekjentskaper.. 

Jeg ble voldtatt på en fest for 12 år siden. Gikk i samtaleterapi en stund etterpå og har vært i forhold i etterkant. Dette var en sovevoldtekt og saken ble henlagt.. Tid hjelper på

Klem til deg💕

Anonymkode: cc61f...49e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...