Gå til innhold

Har jeg kjøpt en skikkelig dårlig bil?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har kjøp meg Volvo V70 D2, 2014modell med automat.

Bilen er kjøpt hos bruktbilforhandler, og er tidligere kjørt av en dame som har tatt særdeles godt vare på den. Fulgt servicer til punkt og prikke, etc. Bilen er rullet i underkant av 70k, og fremstår som tilnærmet ny.

Har i ettertid av kjøpet googlet litt, og det er så og si bare negative ting å lese om denne bilen med den motoren og girkassen. Det er nok ikke verdens sprekeste bil, men den er sprek nok for mitt bruk.

Sååå, har jeg kjøpt meg fremtidige problemer, eller er det like lite og like mye feil med denne bilen/motoren som alle andre?

Anonymkode: cd412...908

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har erfaring med en tidligere modell, noe problemer har det jo vært, men ikke av typen som er avgjørende. Det er fryktelig vanskelig å svare på om du har kjøpt en god bil, for de fleste biler oppleves annerledes, hvor den ene bilen burde kjøres rett til skraphaug mens den andre kan lett gå 250k uten en eneste hikkup. 

Anonymkode: fb5e8...d37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid mye meninger om bruktbiler. Det mange overser er kjøremønster. Mange vil mene at bilen din er litt undermotorisert. Hvis du behandler den pent og kjører forsiktig har du gode muligheter for et greit bilhold. For aggressiv kjøring ville jeg valgt en annen bil.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Volvo er dårlig kvalitet, kjøp heller en BMW. 

Ellers er Toyota og Honda driftssikre biler 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...