Gå til innhold

"Hvis du dater en italiener må du godta at du for alltid er nr 2"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dette gjelder vel ikke bare Italia, men andre kulturer også. Snakket med ei venninne, som har en greie for Italia. Hun "har det gøy" og blir betatt av italienere, men hun sier at hun vil aldri ende opp med en. Jeg spurte hvordan hun kunne si dette, hvis hun faktisk ble forelsket... og så sa hun at hun ikke kan leve med at mamma alltid kommer først. Men er det egentlig så ille da? Altså, det er mamma og det er nok bare en kultur de er oppvokst med..jeg tror ikke de er mindre glad i kjæresten sin enn en norsk mann bare basert på sin nasjonalitet. 

Hun sier st norske menn er for kjedelige, men bedre som farsemner. 

Hvordan er det for damer fra disse landene? Føler de på at de alltid må være nr 2? 

Anonymkode: 73752...7d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Italienere har dårlig moral og er konstant utro. Italienske damer er bitchy og slemme. Jeg jobbet med noen italienere her i Oslo og de var SÅ slemme. Jeg skal aldri til det dritt-landet der. Liker ikke mobbere jeg. 

Anonymkode: ca3ec...647

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for mora: men italienske damer holder mennene i skikkelig balletak til de er blitt så feite at vekta holder mannen på plassen sin. Norske kvinner vil være nummer 2, fordi de ikke er like bitchete som italienske damer. Bitcher får menn.

Anonymkode: b6dab...e36

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Italienere har dårlig moral og er konstant utro. Italienske damer er bitchy og slemme. Jeg jobbet med noen italienere her i Oslo og de var SÅ slemme. Jeg skal aldri til det dritt-landet der. Liker ikke mobbere jeg. 

Anonymkode: ca3ec...647

Jeg hater generlaisering, men jeg har litt samme inntrykket. Har vært masse i Italia, bl.a med denne venninnen. Jeg liker ikke Italia LIKE MYE som henne. Men de er veldig rett på sak i hvertfall. Og så tar de det som et selvfølge at du skal kunne deres språk. Flere ganger har de snakket til meg på italiensk fordi de ikke kunne engelsk 😛 

Anonymkode: 73752...7d4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke for mora: men italienske damer holder mennene i skikkelig balletak til de er blitt så feite at vekta holder mannen på plassen sin. Norske kvinner vil være nummer 2, fordi de ikke er like bitchete som italienske damer. Bitcher får menn.

Anonymkode: b6dab...e36

De tynneste damene jeg har sett har vært fra Italia, så at de er feite stemmer ikke. 

Anonymkode: 73752...7d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke for mora: men italienske damer holder mennene i skikkelig balletak til de er blitt så feite at vekta holder mannen på plassen sin. Norske kvinner vil være nummer 2, fordi de ikke er like bitchete som italienske damer. Bitcher får menn.

Anonymkode: b6dab...e36

Mhm, det var det jeg sa. Har aldri hørt maken til språkbruk som fra italienske damer :( De er onde :( Har møtt på italienere på ferie og de er like ille der. 

Italienske menn forventer at enten mamma eller dama skal varte de opp. 

Anonymkode: ca3ec...647

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg datet en spanjol og følte alltid at jeg kom i andre rekke. Høytider skulle alltid feires med hans familie, om det skjedde noe spesielt ringte han alltid foreldrene før meg, hans største drøm var p bli som faren og leve det lovet foreldrene hadde levd heller enn å skape noe unikt med meg. Det var slitsomt og holdt ikke i lengden..

Anonymkode: deead...386

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De tynneste damene jeg har sett har vært fra Italia, så at de er feite stemmer ikke. 

Anonymkode: 73752...7d4

Haha, hvor gammel var de da? Kvinner fra hele sør-europa er ikke akkurat kjent for å ta vare på kroppen sin gjennom livet. Trening er stort sett er fremmedord for dem: det er ekkelt med trening fordi man blir svett og muskler er stygt på kvinner osv, osv. De er stort sett bare slank så lenge de fester i ungdomstiden, så eser de ut, år for år..

Anonymkode: b6dab...e36

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha, hvor gammel var de da? Kvinner fra hele sør-europa er ikke akkurat kjent for å ta vare på kroppen sin gjennom livet. Trening er stort sett er fremmedord for dem: det er ekkelt med trening fordi man blir svett og muskler er stygt på kvinner osv, osv. De er stort sett bare slank så lenge de fester i ungdomstiden, så eser de ut, år for år..

Anonymkode: b6dab...e36

Når jeg var i Italia så jeg jammen ikke mange store damer! De var også 40+

Anonymkode: 73752...7d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...