Gå til innhold

Vil nyte singellivet, men kan ikke pga av kroppen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

31 minutter siden, AnonymBruker said:
 

Jeg kan nesten love deg at dersom disse mennene ikke fant deg sexy nok så har det INGENING å gjøre med kjønnsleppene eller strekkmerkene, men heller den ekstreme usikkerheten. Den lyser gjennom langt mer enn man tror. Det mest attraktive på en kvinne er selvtillit og å være komfortabel i egen kropp. Jobb med deg selv før du begynner å lete etter en mann, kansnje det du trenger er å være alene en stund? 

Anonymkode: 9b480...b99

👏🏼👏🏼👏🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det er ganske usjarmerende og være så usikker -  jeg har grei selvinnsikt, så jeg ser den :) Og når det gjelder han ene jeg var med, så var han langt ifra "perfekt" (både kroppslig, og hvordan han gjorde ting) Men allikevel sitter man og evaluerer seg selv og tenker at det bare er en selv som har feil og mangler. Jeg kjenner på en smule "desperasjon" etter å bli likt, og kjenner at det blir vanskelig for meg når det er tydelig at de ikke er interesserte. Håper virkelig å bli kvitt dette. Er ikke verre enn at jeg har dratt på ferie alene i Italia, sitter nå på hytta og skal være alene her i helga etc. Så prøver å ta grep så godt jeg kan. Det handler vel også om å vokse opp, bli mer moden. Jeg har vært så langt nede, så at slike ting skal skape problemer er bare tull. Det var jo en periode jeg ikke trodde jeg skulle komme meg opp på beina og fungere etter bruddet. 

Nå har det gått 3 måneder siden bruddet, er vel heller ikke så lang tid. Så jeg hoppet ut i det med en gang uten å tenke så mye. Vet ikke om jeg skal blir mer selvsikker ved å "ligge rundt" (for å få mer erfaring, og bli tryggere), eller om jeg skal avstå helt fra det. 

Anonymkode: f8b41...677

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Muscae skrev:
 

Rettet litt på innlegget ditt. Voksne menn tenker ikke på denne måten. Mange menn tenker også at kvinner (jenter) kun vil ha et glansbilde - solbrune med definerte muskler og glattbarberte både her og der - à la paradise hotel. Helt ærlig, for deg og alle dine venninner, hvor viktig er dette? Ingen av mine venninner er gift med sånne med i alle fall, og for min del spiller det liten rolle hvordan kroppen ser ut, så lenge den tilhører en mann jeg liker, og han er forholdsvis sprek og aktiv. 

Rettet litt på deg og. En sånn umoden mann vil du ikke ha likevel. Kan love deg at det ikke er en eneste feil på kvinnene de har vært med, men at problemet sitter mellom ørene på gutten som skrev innlegget du refererer til. Om du treffer en sånn en så får du bare være glad for at det ikke blir noe mer. :)

Det er jo påfallende at det alltid er kvinner som skriver dette, men etter at jeg ble singel og prøvde nettdating så virker det egentlig som at mange ønsker seg toppmodellen og ikke den de kanskje matcher bedre med selv om personen ikke er "perfekt".

Jeg holder nok litt igjen på grunn av det, men etter at det ble slutt med eksen så ble selvtilliten veldig dårlig. Kanskje fordi jeg leser ofte hvor liten verdi kvinner over 30 har for mange. Det gjør meg usikker i forhold til forvetninger andre kanskje har.

Det å være på nettdating har heller ikke hjulpet på mitt inntrykk av hva menn søker. Nesten ingen matcher eller så er det veldig mye eldre menn. Slike ting bekrefter det jeg allerede tror.

Anonymkode: 15342...e5a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, AnonymBruker said:
 

Ja, det er ganske usjarmerende og være så usikker -  jeg har grei selvinnsikt, så jeg ser den :) Og når det gjelder han ene jeg var med, så var han langt ifra "perfekt" (både kroppslig, og hvordan han gjorde ting) Men allikevel sitter man og evaluerer seg selv og tenker at det bare er en selv som har feil og mangler. Jeg kjenner på en smule "desperasjon" etter å bli likt, og kjenner at det blir vanskelig for meg når det er tydelig at de ikke er interesserte. Håper virkelig å bli kvitt dette. Er ikke verre enn at jeg har dratt på ferie alene i Italia, sitter nå på hytta og skal være alene her i helga etc. Så prøver å ta grep så godt jeg kan. Det handler vel også om å vokse opp, bli mer moden. Jeg har vært så langt nede, så at slike ting skal skape problemer er bare tull. Det var jo en periode jeg ikke trodde jeg skulle komme meg opp på beina og fungere etter bruddet. 

Nå har det gått 3 måneder siden bruddet, er vel heller ikke så lang tid. Så jeg hoppet ut i det med en gang uten å tenke så mye. Vet ikke om jeg skal blir mer selvsikker ved å "ligge rundt" (for å få mer erfaring, og bli tryggere), eller om jeg skal avstå helt fra det. 

Anonymkode: f8b41...677

Avstå fra det.

Anonymkode: 9b480...b99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det å være på nettdating har heller ikke hjulpet på mitt inntrykk av hva menn søker. Nesten ingen matcher eller så er det veldig mye eldre menn. Slike ting bekrefter det jeg allerede tror.

Men da forutsetter du at de som er på "nettdating" sider er representativ utvalg av menn der ute, noe det aldri i verden er. Du må ta høyde for at mye på disse sidene er boss, og være veldig selektivt hva du velger å kontakte overhodet. For på slike sider er det veldig mye rart, også kvinner som er helt ute egentlig. Slutt å syte, let videre og vær lykkelig med det du er, endre på de små tingene du kan som å trene og se litt attraktiv ut, mer kan man ikke gjøre. Hvordan underliv ser ut er totalt meningsløst svada som de fleste menn aldri henger seg opp i, det er noe som sitter fast mellom ørene på den som setter fokus på dette, ingen andre.

For meg som mann er det personligheten din som er viktig, at vi passer sammen, har felles verdier og klaffer er det andre underordnet. Selvfølgelig må man tiltrekke av hverandre fysisk også, men der er det utrolige mange ting som sees totalt forskjellig på fra mann til mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Duftavsommerregn skrev:
 

Men da forutsetter du at de som er på "nettdating" sider er representativ utvalg av menn der ute, noe det aldri i verden er. Du må ta høyde for at mye på disse sidene er boss, og være veldig selektivt hva du velger å kontakte overhodet. For på slike sider er det veldig mye rart, også kvinner som er helt ute egentlig. Slutt å syte, let videre og vær lykkelig med det du er, endre på de små tingene du kan som å trene og se litt attraktiv ut, mer kan man ikke gjøre. Hvordan underliv ser ut er totalt meningsløst svada som de fleste menn aldri henger seg opp i, det er noe som sitter fast mellom ørene på den som setter fokus på dette, ingen andre.

For meg som mann er det personligheten din som er viktig, at vi passer sammen, har felles verdier og klaffer er det andre underordnet. Selvfølgelig må man tiltrekke av hverandre fysisk også, men der er det utrolige mange ting som sees totalt forskjellig på fra mann til mann.

Ja, jeg ser hva du sier, men det er ikke jeg som kontakter de mennene. Det er de som kontakter meg. Nå tenker jeg på Sukker for eksempel. Jeg har ikke Tinder lenger, men på Sukker tar i hvert fall mange menn som er helt utenfor mine preferanser ofte kontakt. Jeg svarer ikke dem, men får inntrykk av at det er de som er interessert. Det stemmer nok kanskje ikke helt nei.

Jeg gjør ting for å se attraktiv ut, men kan ikke gjøre så mye mer enn jeg allerede gjør og aldring kan man gjøre lite med.

Tror jeg har kommet i en negativ spiral og alt blir liksom så mye større enn det er. Så takk til dere som har svart meg. Jeg må vel prøve og ta tak i dette.

Anonymkode: 15342...e5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg gjør ting for å se attraktiv ut, men kan ikke gjøre så mye mer enn jeg allerede gjør og aldring kan man gjøre lite med.

Tror jeg har kommet i en negativ spiral og alt blir liksom så mye større enn det er. Så takk til dere som har svart meg. Jeg må vel prøve og ta tak i dette.

Dette klarer du lett :) Du må bare vite om at det er mye rart der ute, og skygge unna de ved minste mistanke. Du kan få 100 vis av treff, være kritisk! Snakk med de over nettet, treff de du mener er noe å satse på, og gjør det i trygge omgivelser. Så må du regne med en del bommer av dette også, og overhodet ikke ta det personlig. Slik har det alltid vært, da nettet ikke eksisterte var det byen som var arenaen. Var like ille den gangen også, og man traff mange bommer før man fant den ene man klaffet med, slik har det alltid vært.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er de som kontakter meg.

Ja,  men det betyr ikke at du skal si ja! For slik er det alle steder der man treffer noen. En del menn er bare ute etter sex, og du er ute etter et forhold, og da skal du bare gjøre en ting "stressteste" de, altså ikke gi noen sex overhodet får det går tid, da går de useriøse lei, de bruker ikke masse tid på dette, det gidder de ikke. De kan bruke dager,kanskje uker men aldri lengre tid. Men masse useriøse forslag vil du garantert møte. Har selv sett dette på datingsider også, men da av kvinner. Svindelen er veldig lett å avsløre, man lukter det etter et par meningsutvekslinger :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Duftavsommerregn skrev:
 

Ja,  men det betyr ikke at du skal si ja! For slik er det alle steder der man treffer noen. En del menn er bare ute etter sex, og du er ute etter et forhold, og da skal du bare gjøre en ting "stressteste" de, altså ikke gi noen sex overhodet får det går tid, da går de useriøse lei, de bruker ikke masse tid på dette, det gidder de ikke. De kan bruke dager,kanskje uker men aldri lengre tid. Men masse useriøse forslag vil du garantert møte. Har selv sett dette på datingsider også, men da av kvinner. Svindelen er veldig lett å avsløre, man lukter det etter et par meningsutvekslinger :) 

Takk for svar :)

Nei, jeg skriver jo at jeg ikke svarer dem. Jeg er ikke så interessert i menn som nesten er på alder med min far. Har ikke ons eller slike ting heller så de som har forsøkt og kommer til å forsøke seg på noe sånt finner nok lite å hente fra meg. Det er i hvert fall langt mellom diamantene der og mye rart. Man kan jo bli litt frustrert noen ganger.

Det største problemet nå er nok at jeg ikke tar noe særlig med initiativ, siden jeg er lei av nettdating.

Anonymkode: 15342...e5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det største problemet nå er nok at jeg ikke tar noe særlig med initiativ, siden jeg er lei av nettdating.

Ikke gi opp! Om det ikke er nettdating, så iallefall ikke gjør det i dagliglivet,en dag står den rette  der rett foran deg, og da er det viktig at du oppdager det, gir det en sjanse. Det er noen du garantert passer samme med :)  Leter jeg også, og har et åpent sinn, men trives også som singel, og det er ikke en katastrofe enn så lenge :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg dater en nå, og han har fortalt meg flere ganger, at han likte så godt første gangen vi hadde sex, for jeg stoppet han. Bad han se på meg i undertøyet og snurret rundt. 

Undertøyet mitt er som regel blonder med push-up. Hipsterstring. Det er pent, det former kroppen, og jeg har kjøpt det for min egen velvære. 

Er enig med dere andre om at menn tiltrekkes av selvtillit. 

Anonymkode: e68f5...c6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde synlige indre kjønnslepper var helt vanlig jeg, har i alle fall aldri merket at menn syns det er et problem, mine er så absolutt synlige. Vet ikke alderen din, men når jeg som har ammet 3 barn og nå har små slappe bryster, i tillegg til synlige kjønnslepper da, ikke har det minste problem med å finne menn som liker kroppen min, så har ikke du det heller. Men om du tydelig skjemmes over kroppen din så vil det fort påvirke sexen (klarer så å slappe av og nyte sex?), og DET kan være årsak til at mennene trekker seg.

Nei, jobb med å like kroppen din, bruk god tid på å bli kjent med mennene og bli trygg på dem før du går til sengs med dem, så tenker jeg dette vil gå veldig bra. Du finner nok drømmemannen, sel vom det kan ta litt tid.

Anonymkode: d43e5...88e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...