AnonymBruker Skrevet 20. september 2019 #41 Skrevet 20. september 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Da snakker du om Gressvik sentrum? Jeg er oppvokst i Fredrikstad og er mye på Gressvik i forbindelse med jobb. Jeg har ennå tilgode å se narkomane rave rundt der. En fordel er å lese levekårsundersøkelsen, den gir et mer riktig innblikk i tilstandene i de ulike bydelene. Anonymkode: 704fa...294 Gressvik sentrum ja. Du ser nok ikke så mange "rave" rundt der, det er ikke så mye sprøytenarkomane det er snakk om men miljøer som bruker mye amfetamin, GHB osv. Folk med leilighet, ikke uteliggere. Stort sett i 20- og 30-årene. Spør gjerne politiet så får du fort bekreftet at det er et stort narko-miljø der. Det er det selvsagt andre steder også, bl.a på Kråkerøy (Nedre Bommen for eksempel). Anonymkode: d48d2...71a
Jr.Garcon Skrevet 20. september 2019 #42 Skrevet 20. september 2019 (endret) På 2.10.2018 den 10.29, AnonymBruker skrev: Da letter vi på baken og ser oss etter hus eller rekkehus i Fredrikstad. Hvor er det trygt og godt å bo og vokse opp for barn og barnefamilier? Hvilke skoler er bra?Flink på mobbing(Nulltolleranse) og godt sosialt miljø? Stor jungel på nettet og ikke lett å bli klok på alt. Så spør her i håp om tips og erfaringer på godt og vondt. Har sett på Rolvsøy og Kråkerøy. Kanskje gamle Fredrikstad. Evt andre forslag? Takker Anonymkode: f9ac0...5c3 Ambjørnråd,Kråkerøy , gressvik og cicignon er populært. På de tre første stedene er det mye barnefamilier. Syns også det er fint på Rolvsøy men kommer litt an på hvor på Rolvsøy. Uavhengig av sted hadde jeg valgt hus/rekkehus vekk fra eldre blokker og eldre 4mansboliger. I gamlebyen er det også fint! Skoler har jeg egentlig ikke peiling på, men Steiner skolen har veldig godt rykte på seg, mener den ligger på Rolvsøy 🙂. Endret 20. september 2019 av Jr.Garcon
AnonymBruker Skrevet 20. september 2019 #43 Skrevet 20. september 2019 4 timer siden, Absurdah skrev: Staysman er en hyggelig fyr, ordner meg hos kona hans innimellom 😄 Hva med Jan Erik Fjell, da? Anonymkode: 8e20d...650
AnonymBruker Skrevet 20. september 2019 #44 Skrevet 20. september 2019 Manstad og Engelsviken ♥️♥️Ut mot havet , landelig og trygt med flere nye boligstrøk ! Kort du til alt og med transport 10-15 min til sentrum. Anonymkode: c871c...87f 1
-jk- Skrevet 20. september 2019 #45 Skrevet 20. september 2019 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Manstad og Engelsviken ♥️♥️Ut mot havet , landelig og trygt med flere nye boligstrøk ! Kort du til alt og med transport 10-15 min til sentrum. Anonymkode: c871c...87f Man blir veldig avhengig av bil da, dårlig kollektivtilbud så langt ute. Og dyrt med taxi etter en tur på byen.
AnonymBruker Skrevet 21. september 2019 #46 Skrevet 21. september 2019 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva med Jan Erik Fjell, da? Anonymkode: 8e20d...650 Han er kjempehyggelig, og veldig morsom. Skikkelig kul type. Anonymkode: a3f46...64e
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2019 #47 Skrevet 18. oktober 2019 Hvis man har 9 millioner, hvor burde man kjøpe? Har lyst på enebolig, gjerne med utsikt, men aner ikke noe om hvor man burde bo. Vil ha det trygt og godt. Har to barn. Offentlig transport er også litt viktig, men har råd til bil. Anonymkode: 8d165...87c
Heisenberg Skrevet 18. oktober 2019 #48 Skrevet 18. oktober 2019 Tråden er et år gammel så jeg tipper TS ikke trenger flere tips.
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2019 #49 Skrevet 18. oktober 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvis man har 9 millioner, hvor burde man kjøpe? Har lyst på enebolig, gjerne med utsikt, men aner ikke noe om hvor man burde bo. Vil ha det trygt og godt. Har to barn. Offentlig transport er også litt viktig, men har råd til bil. Anonymkode: 8d165...87c Kråkerøy. Anonymkode: d1467...69c 2
K.B. Skrevet 18. oktober 2019 #50 Skrevet 18. oktober 2019 Bor selv på Sellebakk. Veldig fint område, flere skoler i umiddelbar nærhet, under 10min inn til Fredrikstad sentrum, svømmehall og gamlebyen rett i nærheten.
AnonymBruker Skrevet 13. november 2019 #51 Skrevet 13. november 2019 Med et budsjett på 8 - 8,5millioner, hvilket hus ville du kjøpt i Fredrikstad? Anonymkode: 8d165...87c
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #52 Skrevet 8. september 2021 Gammel tråd, men ser her noen påpeker at det er narkotika på Gressvik. Er dette de som bor i noen av de kommunale boligene like ved Gressvik Torg? Har hørt rykter om menn i 20-årene og 30-årene som holder på med narkotika og som bor i det nabolaget. Og flere av dem har ikke en fast jobb å gå til, men er avhengig av NAV for å ha en viss inntekt i livet sitt. Anonymkode: ad03b...9a9
Heisann12345 Skrevet 8. september 2021 #53 Skrevet 8. september 2021 AnonymBruker skrev (På 2.10.2018 den 11.15): Kan anbefale ambjørnerød, et stille og rolig boligfelt 10 minutter fra Fredrikstad der hele boligfeltet er bygd rundt skolen så uansett hvor man bor på feltet så bor man i gangavstand til skolen 😊 ellers så er Oredalen bra (men da må de krysse en stor vei for å komme til skolen), og falchåsen går for å være et bra område 😊 Anonymkode: 94d93...fe4 Bodde 2 år på Ambjørnrød når jeg studerte, veldig flott og rolig boligområde rett ved skolen. Ville absolutt anbefalt det. Veldig kort vei ned til sentrum med bil og.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå